ugotabanana Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ingen som har snøring på hvor i Oslo omegn. man kan få has på "de puta madre" og affliction ? Lenke til kommentar
edds Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ingen som har snøring på hvor i Oslo omegn. man kan få has på "de puta madre" og affliction ? 7882440[/snapback] Jeg har sett noen "de puta madre"-greier på Follestad i bogstadveien, men det var rundt sommertider i fjor. Så kan ikke garantere noe. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Ingen som har snøring på hvor i Oslo omegn. man kan få has på "de puta madre" og affliction ? 7882440[/snapback] Jeg har sett noen "de puta madre"-greier på Follestad i bogstadveien, men det var rundt sommertider i fjor. Så kan ikke garantere noe. 7883515[/snapback] Tja, da ere vell egentlig bare ta ei tur innom etter jobb da gitt ;-) takkær! Endret 6. februar 2007 av brutti Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Heisann! Jeg har lett lenge etter nye sko. Jeg har sett ett par som Insomnium vokalisten/bassisten bruker i "Mortal Share" videoen, og han sa at merket var "Grand Haven". Alt jeg får når jeg søker på Grand Haven i Google er masse shit om Grand Haven, Michigan o.l. Noen som har hørt om merket eller har noen tips? Mvh. Petter Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Da fikk man seg iallefall et DSQUARED2 beltet på Steen & Strøm.. Rimelig fete belter, samt at det er ikke alle som drasser rundt med de Endret 6. februar 2007 av brutti Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Da fikk man seg iallefall et DSQUARED2 beltet på Steen & Strøm..Rimelig fete belter, samt at det er ikke alle som drasser rundt med de 7888091[/snapback] Hvor mye måtte du ut med der da? Litt for mange som har Dsquared nå spør du meg, er på vei til å bli det nye tiger-beltet... Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Da fikk man seg iallefall et DSQUARED2 beltet på Steen & Strøm..Rimelig fete belter, samt at det er ikke alle som drasser rundt med de 7888091[/snapback] Hvor mye måtte du ut med der da? Litt for mange som har Dsquared nå spør du meg, er på vei til å bli det nye tiger-beltet... 7888153[/snapback] 1799,- små stivt gitt. Har dog aldrig sett det beltet før så er vell ikke for mange som bærer det. Endret 7. februar 2007 av brutti Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Da fikk man seg iallefall et DSQUARED2 beltet på Steen & Strøm..Rimelig fete belter, samt at det er ikke alle som drasser rundt med de 7888091[/snapback] bilde? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Skal lete litt på google, ellers kan jeg ta et selv når jeg kommer heim fra jobb. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Du betalte snaue 2000 for et BELTE? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 2000kr for et belte som snart er gått av moten, er litt drøyt, ja. Men har man penger så må man få lov til å bruke det på det man vil Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kanskje det anses som idioti, dog så overlever jeg bruke 2k på noe sånt noe. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det er da ikke noe værre enn å kjøpe en pc til 20000... Man klarer seg lenge med en til 3000 også, men det er gjerne digg å ha noe som er litt smudere! Beltet var forøvrig stilig! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 PC'en til 20 000kr er bedre enn den til 3000kr. Der ligger forskjellen. Men nå skal jeg holde kjeft, slik at det ikke blir mer pengediskusjoner Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det kommer vel helt an på hva folk interesserer seg for, gjør det ikke? En person som har null interesse for klær og moter finner nok et belte til 3000kr helt bort i natta, mens dersom han interesserer seg for data og it vil nok ikke en PC til 20000 være helt utenkelig, for å sette ting på spissen... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Stemmer bra det Gabi, men enkelte lærer aldri - dessverre. Men som darkness sier, vi ser oss ferdig med den saken. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Er det slik at har ein fyrst starta å kjøpe dyre kle, merkevarer o.l er det ingen veg tilbake? Lenke til kommentar
edds Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Er det slik at har ein fyrst starta å kjøpe dyre kle, merkevarer o.l er det ingen veg tilbake? 7892089[/snapback] Det har jeg egentlig erfart selv opp gjennom livet, så ja, er vel egentlig sant. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Er det slik at har ein fyrst starta å kjøpe dyre kle, merkevarer o.l er det ingen veg tilbake? 7892089[/snapback] Har du først brukt skikkelig jeans er det ikke noe kult å måtte gå tilbake til jack & jones... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå