Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Ang. pannebånd så bruker jeg ganske store pannebånd som dekker ørene, som regel fra snowboardmerker som Oakley og Burton.

7808871[/snapback]

 

Skulle egentlig hatt meg et slikt siden jeg ser ut som en fjols i lue, vet du hvor det er å finne i vår kjære by Trondheim?

 

Du kan forresten sjekke Kronstadt på Retro, billige og med ulike mønstre som feks. ruter og striper. Men de er kanskje revet bort etter det store nyttårssalget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle egentlig hatt meg et slikt siden jeg ser ut som en fjols i lue, vet du hvor det er å finne i vår kjære by Trondheim?

7846556[/snapback]

Det morsomme er jo at det ikke er mulig å oppdrive pannebånd lengre. Jeg kjøpte mitt i fjor vinter og har siden ikke sett et eneste et i noen som helst butikk. Utrolig rart.

Lenke til kommentar
Det morsomme er jo at det ikke er mulig å oppdrive pannebånd lengre. Jeg kjøpte mitt i fjor vinter og har siden ikke sett et eneste et i noen som helst butikk. Utrolig rart.

7850253[/snapback]

 

Har sett pannebånd hos Urban. Nike har noen ganske fine.

Lenke til kommentar
Skulle egentlig hatt meg et slikt siden jeg ser ut som en fjols i lue, vet du hvor det er å finne i vår kjære by Trondheim?

7846556[/snapback]

Det morsomme er jo at det ikke er mulig å oppdrive pannebånd lengre. Jeg kjøpte mitt i fjor vinter og har siden ikke sett et eneste et i noen som helst butikk. Utrolig rart.

7850253[/snapback]

 

Kanskje fordi butikkene har innsett at det er dritstygt :tease: Neida, men jeg synes ikke pannebånd er noe særlig.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri sett en "skikkelig" hoodie - men i Roma så jeg en ullgenser med hette. Det er det nærmeste jeg kommer, i hvert fall. :)

7880899[/snapback]

Som kjenner, hvor sannsynlig tror du det er at de lager hoodies i 100% bomull, glidelås og Versace skrevet i store bokstaver på ryggen? En kompis av meg som jeg tror har kjøpt katta i sekken. Hvilken pricerange starter tee's og sånt på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...