Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er en dunjakke.

Åja, daså. For et kupp.

ja, ikke sant? Siden det er en dunjakke er jo dette virkelig billig...

Vitsen med å "kaste bort" så mye penger for så lite klær??

Det er ekte pels på kraven også da...

er du virkelig så opptatt av klær at du bruker 5000 kr på en jakke?

Vel, hvis det er det viktigste for deg så, status... :)

Lenke til kommentar

Hvis noen ønsker å svi av 1600,- på en skjorte er det deres valg. Hvis noen vil sende 1600,- til en sulten gjeng i Sudan så er det også deres valg. Synes folk skal få bruke pengene sine på det de vil uten at noen skal kritisere dem for det.

 

Selv ville jeg aldri brukt nærmere 2 tusen på et klesplagg, da ville jeg heller kjøpt noe til anlegget mitt eller spart dem. Men det er min mening.

Lenke til kommentar
Hvis noen ønsker å svi av 1600,- på en skjorte er det deres valg. Hvis noen vil sende 1600,- til en sulten gjeng i Sudan så er det også deres valg. Synes folk skal få bruke pengene sine på det de vil uten at noen skal kritisere dem for det.

 

Ja, jøss!! mente ikke å kritisere noen!! Sorry... :ermm:

Lenke til kommentar
Mobbet for Goose?! 75 prosent har jo Goose jo, er jo ikke særlig spesielt det...

Her har ingen Goose, bortsett fra meg da :p

 

Var ei "venninne" som var dødsmissunnelig som er veldig "wannabe" oslojente som gikk rundt og sa til andre hva den kosta. Menmen, jeg er fornøyd med jakka mi og driter i hva de andre mener om den. Ble nesten mobba da jeg var første på skolen med lindebergbelte og. Jaja, sånn er det å bo hele 50 min med bil unna Oslo :p

Slik du ordlegger deg, vet ikke helt hvem som er mest "wannabe" jeg slik du skriver. Du tenkte nok på hva jakken kostet og du viste at mange folk her inne i Oslo-området går med Goose. Også det med "Lindeberg" beltet. Virker slik utfra hvordan du skriver.

Lenke til kommentar

chris: Jeg skjønner at situasjonen kan virke slik for deg, men du vet ingenting om hun venninen min og hvordan hun oppfører seg, hvordan hun kler seg osv. Jeg kjøpte jakka uten å noensinne ha hørt om Goose. Tenkte egentlig at jeg skulle kjøpe en Peak-jakke, og det er noe folk her har og vet er dyrt. Men så tenkte jeg at jeg ikke skulle ha samme jakken som alle andre så jeg dro til Oslo for å se etter jakke siden de har flere der. Jeg skulle ha en skikkelig og god vinterjakke og valgte derfor den jeg valgte. Det ble en mild vinter og jeg brukte den maks ti ganger, kjøpte en peak jakke senre den vinteren som var tynnere og passa bedre til å stå på slalom med. Så jeg trenger ihvertfall ingen ny vinterjake til neste år :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...