Hefla Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Glættiser = sos, klut osv. er rett og slett et annet ord, bruker det her 7803309[/snapback] Hva er "sos" og "klut"? 7803743[/snapback] Vi snakker brede pannebånd og mye pastellfargede klær, Oljesleik osv. 7803782[/snapback] Herregud som du bygger oppunder mine fordommer mot bygdetullinger. Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Glættiser = sos, klut osv. er rett og slett et annet ord, bruker det her 7803309[/snapback] Hva er "sos" og "klut"? 7803743[/snapback] Vi snakker brede pannebånd og mye pastellfargede klær, Oljesleik osv. 7803782[/snapback] Herregud som du bygger oppunder mine fordommer mot bygdetullinger. 7805242[/snapback] Har tydeligvis forstått etter kort tid på dette forumet at man tydeligvis ikke har lov til og komme med egene meninger uten og bli trampet på Men hva du synes om såkalte bygdetullinger som meg kan være det samme, sånne "bygutter" som deg bør få opp øya Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Janteloven Man kommer ikke å kødder med forum-eliten. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jack and Jones dongeri bukser = inn/tøft/hipt/kult? 7792508[/snapback] Jack and Jones dongeribukser = lavkvalitets melsekker uten noen som helst passform. 7792631[/snapback] Noen gode, tilsvarende i pris, merker? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Så roer vi oss litt ned og slutter å snakke ned om andre. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Noen gode, tilsvarende i pris, merker? &Denim fra HM er faktisk hakke bedre. (usikker på pris) Cheap Monday har mange veldig pene jeans Ellers får man vel pene Levis jeans ned i rundt 7-800kr Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Fant et par nice Lee slim-fit på Grim. De var på salg, så betalte bare 500 for dem.... Til den som trenger tips ang jeans... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Fant et par nice Lee slim-fit på Grim. De var på salg, så betalte bare 500 for dem.... Til den som trenger tips ang jeans... Godt kjøp det, selv er jeg fan av trange bukser. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Kjøpte meg en svart trang, "fuzzy"-bukse på carlings i går, helt motsatt av det jeg bruker å gå i, men jeg må innrømme, det var digge jeans. Vurderer stilskifte nå. Har vært fan av stilen, men har aldri turt å prøve, siden det er så forskjellig fra hva folk er vant til at jeg går i. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Har vært fan av stilen, men har aldri turt å prøve, siden det er så forskjellig fra hva folk er vant til at jeg går i. Samme her også, helt til jeg kjøpte slike bukser og gikk med de: Jenter stirrer som bare og, positive tilbakemeldinger i samme slengen! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Kjøpte meg en svart trang, "fuzzy"-bukse på carlings i går, helt motsatt av det jeg bruker å gå i, men jeg må innrømme, det var digge jeans. Vurderer stilskifte nå. Har vært fan av stilen, men har aldri turt å prøve, siden det er så forskjellig fra hva folk er vant til at jeg går i. 7807406[/snapback] Det samme gjorde jeg i fjor. Selv elsket jeg buksene, men de ble dårlig mottatt selv blant venner. Dog kom vinteren fort, og siden de ligger så tett til beinet, har jeg ikke fått brukt dem, men de ligger i skapet, klare til bruk neste år. Et tips fra meg er å bruke en kul t-skjorte med en langarma t-skjorte innenfor, så ser hele du tynn ut, i stedet for bare beina. Har du f.eks en hettegenser utafor ser det jo ut som om du har på deg stilongs. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Dagens innkjøp: http://otticanet.com/christian-dior.cfm?p_...OR_DIORISSIMO_2 (i sort/grå) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Dagens innkjøp: http://otticanet.com/christian-dior.cfm?p_...OR_DIORISSIMO_2 (i sort/grå) Fine de. Men hvor er sola? =P Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Vet, hadde problemer med å finne noe å ha på overkroppen, men landet på en smal, svart skjorte med knapper. Synes selv det så helt greit ut. Men venner kommer med kommentarer som "Det er kult, hadde jeg ikke forbundet deg med den andre stilen, kunne jeg godt ha sett deg i slike klær". Problemet mitt er at jeg er utrolig mye mer trent i overkroppen enn beina, grunnet en skade i ankelen. Så jeg trente bare overkropp i en lang periode. Derfor ser jeg nesten ut som en pil som peker ned i bakken når jeg har på meg slike klær. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Problemet mitt er at jeg er utrolig mye mer trent i overkroppen enn beina, grunnet en skade i ankelen. Så jeg trente bare overkropp i en lang periode. Derfor ser jeg nesten ut som en pil som peker ned i bakken når jeg har på meg slike klær. Du sier noe der. Kanskje jeg får tilbakemeldinger pga. den digge rompestumpen min? =P Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hehe, ah, det var faktisk fordelen, noen nevnte at den så mye bedre ut i den buksen, siden den satt så godt. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hehe, ah, det var faktisk fordelen, noen nevnte at den så mye bedre ut i den buksen, siden den satt så godt. Jeg vil selv si at mine bein er kraftigere enn overkroppen. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Angående pannebånd; = 7806146[/snapback] Ey, ikke rakk ned på pannebånd. Det er det eneste plagget jeg kan gå med om vinteren da jeg ser ut som en dust med lue. Dessuten er det herlig siden man ikke trenger å stå så lenge foran speilet om morgenen å ordne frisyren. Jeg er forøvrig på jakt etter noe nye gensere. Fra før av har jeg nesten bare trange sorte bomullsgensere eller hettegensere med diverse motiv. Tror jeg må prøve å finne noe midt i mellom, gjerne med striper eller lignende. Noen forslag? Lenke til kommentar
edds Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 LarsP; kjøp deg noen stilige gensere fra RA-RE. Jeg liker de veldig godt, ihvertfall. Aner ikke hvor de selges annet enn i Molde og Oslo, dog. Forresten, jeg trenger tips til gode frisører i Oslo. Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå