Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jack and Jones dongeri bukser = inn/tøft/hipt/kult?

7792508[/snapback]

Jack and Jones dongeribukser = lavkvalitets melsekker uten noen som helst passform.

7792631[/snapback]

Selectedbuskene og TDK-buksene sitter nå i hvert fall fint på min mann :)

7795553[/snapback]

Er ikke Selected et H&M merke eller husker jeg feil nå?

 

 

Kjøpte meg en enkel svart cardigan fra Alvo og en ullgenser fra Ricco Vero hos VIC* i dag, veldig fornøyd med kjøpet. Skal se om jeg ikke får kabelen til mobilen til å funke sånn at jeg får slengt opp ett bildet eller to. :)

Lenke til kommentar

Hei hå. Har sett meg ut disse skoene, men før jeg bestiller fra Amerika vil jeg gjerne forsikre meg om at de ikke kan kjøpes i Norge.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
1s153-1.jpg

 

Navnet på skoen er Black/Funk Flo Print og er av typen all-star x-hi, for kjennere.

 

Noen som har sett dem i norske butikker eller vet om steder jeg kan få dem enklere enn fra usa? :)

Lenke til kommentar
Kamikaze har DG Underwear, og jeg tror ogsaa Xenon paa Aker Brygge har. Ellers maa du nok ut i det store utland. :)

7789885[/snapback]

 

Faktisk fører Scabal i Bergen også endel DG underwear. Forøvrig er det digge boxere, men relativt høy pris i forhold til feks BB.

Lenke til kommentar
Kamikaze har DG Underwear, og jeg tror ogsaa Xenon paa Aker Brygge har. Ellers maa du nok ut i det store utland. :)

7789885[/snapback]

 

Faktisk fører Scabal i Bergen også endel DG underwear. Forøvrig er det digge boxere, men relativt høy pris i forhold til feks BB.

7796685[/snapback]

 

De jeg har kostet kun 150,- , men det var i Danmark. Ekspeditøren fortalte at den lave prisen skyldtes at D&G ville inn på undertøys-markedet, og ikke turte starte for høyt. Men de jeg har er veldig enkle da, med unntak av strikken, som er veldig bred med et gigantisk D&G-merke.

 

Edit: Min mor var så snill å kjøpe en slik til meg i dag:

drop_hat.jpg

Endret av FredericC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...