bortevekk Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 baby phat og DC 7778252[/snapback] Det er kanskje de styggeste skoene jeg har sett på lenge. 7778276[/snapback] Jeg har faktisk sett værre, men første som slo meg var 15 år og akkurat fått ny playboy t-skjorte. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Du har dei tynnaste beina eg nokon gong har sett. 7777098[/snapback] Er kompisen min til høyre som har så tynne bein... jeg er til venste Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Kan du ikke bruke de Baby Phat-skoene til kilten, bare for å ta det helt ut? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Hva synes dere om denne jakken? Vurdere å kjøpe den etterpå. Må ha meg en god å varm jakke, men er usikker på om den jakken kan brukes til så mye. Ellers er det få andre jakker jeg liker. Andre forslag? Endret 23. januar 2007 av MagnusW Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Min ærlige mening: Den var helt jævlig. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Hva synes dere om denne jakken? Vurdere å kjøpe den etterpå. Må ha meg en god å varm jakke, men er usikker på om den jakken kan brukes til så mye. Ellers er det få andre jakker jeg liker. Andre forslag? 7782480[/snapback] Gutt eller jente? Jente: ehhh... ser ikke helt bra ut, hadde den "glansen" vært borte; ja takk! Gutt: denne kommer til å se helt for jævlig ut på deg... Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Hvis du skal på karneval, ja. Ellers bør du holde deg langt unna.... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Hva synes dere om denne jakken? Kunne spart seg for den lakkeffekten, så hadde den vært fin:-) Lenke til kommentar
edds Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Synes ikke den var så ille. Ser ut som den er varm og behagelig. Liker du den, så synes jeg du skal gå for den! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Jeg liker den og kommer nok til å kjøpe den. I stockholm er dette stort. Vet ikke helt hva det er med Norge, vi ligger alltid bak. Neste år kommer det mye mer av dette her også. Endret 23. januar 2007 av MagnusW Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Greit å vite på forhånd at jeg ikke kommer til å være trendy, da. Jeg er så teit at jeg ikke kjøper stygge klær fordi svenskene gjør det, jeg ender bare opp med å kjøpe det som er fint. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Noen som har erfaringer med zoovillage.com? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 har kjøpt en del fra zoovillage... liker du å bli svidd og voldtatt av UPS sin vennlige shippingtjeneste i form av enorme tollgebyrer er dette stedet å handle! hurra Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Darn. De har mange fine gensere der. :-) Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 har kjøpt en del fra zoovillage... liker du å bli svidd og voldtatt av UPS sin vennlige shippingtjeneste i form av enorme tollgebyrer er dette stedet å handle! hurra 7784205[/snapback] Er dette en regel eller snarere unntaket? Har lyst til å handle der jeg og, men vil forbli jomfru en stund til.... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Zoovillage er greit viss du har bekjente i Sverige som kan bestille pakken for deg, ellers er det lite å tjene der. Endret 23. januar 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Jeg liker den og kommer nok til å kjøpe den.I stockholm er dette stort. Vet ikke helt hva det er med Norge, vi ligger alltid bak. Neste år kommer det mye mer av dette her også. 7783162[/snapback] Greit å vite på forhånd at jeg ikke kommer til å være trendy, da. Jeg er så teit at jeg ikke kjøper stygge klær fordi svenskene gjør det, jeg ender bare opp med å kjøpe det som er fint. 7783501[/snapback] Endret 23. januar 2007 av dimiles Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Er dette en regel eller snarere unntaket? Har lyst til å handle der jeg og, men vil forbli jomfru en stund til.... 7784608[/snapback] UPS tar toll på tingene som blir sendt og i tillegg toll av tjenesten de leverer, altså shippingen (som du allerede betaler for ). I tillegg har de en tendens til å legge på en del gebyrer for "fortollingstjenesten" samt et minimum på 110 kr for at de "legger ut" penger for deg til tollen. Som kolleckio sier kan du alltids benytte deg av bekjente i Sverige som sender det videre til deg med normal post. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Skal ha sko til ca.700,- kanskje mindre hvis det går. Har sett på disse: www.2sko.no --> Puma --> heree --> neste side --> de skoene som er helt nederst til høyre. (svart og hvit sko med puma i gullfarge) skoene heter Sky Demi Hva synes dere? Hvor lang leveringstid tror dere de har? Endret 24. januar 2007 av Singh tha king Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 24. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2007 Zoovillage er greit viss du har bekjente i Sverige som kan bestille pakken for deg, ellers er det lite å tjene der. 7785005[/snapback] My word Bestiller ikke herifra dersom man ikke har bekjente i Sverige, slik at man slipper alle mulige gebyrer og styr, ellers er det ikke mye å tjene, for å si det på en grei måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå