Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva synes dere om denne jakken?

post-40045-1169568402_thumb.jpg

Vurdere å kjøpe den etterpå. Må ha meg en god å varm jakke, men er usikker på om den jakken kan brukes til så mye. Ellers er det få andre jakker jeg liker. Andre forslag?

7782480[/snapback]

Gutt eller jente?

Jente: ehhh... ser ikke helt bra ut, hadde den "glansen" vært borte; ja takk!

Gutt: denne kommer til å se helt for jævlig ut på deg...

Lenke til kommentar
har kjøpt en del fra zoovillage... liker du å bli svidd og voldtatt av UPS sin vennlige shippingtjeneste i form av enorme tollgebyrer er dette stedet å handle! hurra

7784205[/snapback]

Er dette en regel eller snarere unntaket? Har lyst til å handle der jeg og, men vil forbli jomfru en stund til....

Lenke til kommentar
Jeg liker den og kommer nok til å kjøpe den.

I stockholm er dette stort. Vet ikke helt hva det er med Norge, vi ligger alltid bak. Neste år kommer det mye mer av dette her også.

7783162[/snapback]

Greit å vite på forhånd at jeg ikke kommer til å være trendy, da. Jeg er så teit at jeg ikke kjøper stygge klær fordi svenskene gjør det, jeg ender bare opp med å kjøpe det som er fint.

7783501[/snapback]

:D

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
Er dette en regel eller snarere unntaket? Har lyst til å handle der jeg og, men vil forbli jomfru en stund til....

7784608[/snapback]

UPS tar toll på tingene som blir sendt og i tillegg toll av tjenesten de leverer, altså shippingen (som du allerede betaler for :wee: ). I tillegg har de en tendens til å legge på en del gebyrer for "fortollingstjenesten" samt et minimum på 110 kr for at de "legger ut" penger for deg til tollen.

Som kolleckio sier kan du alltids benytte deg av bekjente i Sverige som sender det videre til deg med normal post.

Lenke til kommentar
Zoovillage er greit viss du har bekjente i Sverige som kan bestille pakken for deg, ellers er det lite å tjene der.

7785005[/snapback]

My word :) Bestiller ikke herifra dersom man ikke har bekjente i Sverige, slik at man slipper alle mulige gebyrer og styr, ellers er det ikke mye å tjene, for å si det på en grei måte :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...