Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Har vurdert å bruke en tusenlapp på fem Björn Borg-boksere.

Har tre nå, og jeg måå ha flere. :-)

7751215[/snapback]

Kjop 2-packs. Da maa du ut med en hundring mindre for to boxere i forhold til det de koster hver for seg.

Noen som vet av en nettbutikk som har bra utvalg av sko? Da tenker jeg på sneakers.. Lacoste,nike,adidas osv osv. Og den butikken skal sende til Norge ;)

7751738[/snapback]

2sko.no sender fraktfritt i Norge...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har vurdert å bruke en tusenlapp på fem Björn Borg-boksere.

Har tre nå, og jeg måå ha flere. :-)

7751215[/snapback]

Kjop 2-packs. Da maa du ut med en hundring mindre for to boxere i forhold til det de koster hver for seg.

Men de er ikke like kule, da. Kjedelig med ensfarvede.

Lenke til kommentar
Bertoni og Calvin Klein lager dei beste bokserane. Björn Borg føles som ei spikermatte i forhold. :-)

7751261[/snapback]

Calvin Klein er jo ikke gode i det hele tatt... De er sydd for å passe til svampebobb. Myke er de riktignok, men det hjelper jo ikke.

7759051[/snapback]

Björn Borgs boksere har jo meir eller mindre null plass til noko som helst. Eg veit ikkje kva for CK-boksarar du har prøvd, men mine er både stram og romslig på samme tid, samt at dei er mjukare enn den blå kashmirkåpa hos Ferner Jacobsen. :)

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvor mye Converse-sko varierer i størrelse fra modell til modell? Jeg planlegger å bestille et skopar over nett, men det hadde vært greit å vite om det har noen hensikt å prøve et annet par av samme merke eller ikke. Det er denne modellen jeg er på jakt etter:

1T865_400.jpg

Chuck Taylor All Star Leather

Håper noen kan svare. :)

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor mye Converse-sko varierer i størrelse fra modell til modell? Jeg planlegger å bestille et skopar over nett, men det hadde vært greit å vite om det har noen hensikt å prøve et annet par av samme merke eller ikke. Det er denne modellen jeg er på jakt etter:

Chuck Taylor All Star Leather

Håper noen kan svare. :)

7767716[/snapback]

de er like i størrelse som de høye chucksa, forskjellen er at disse i skinn ikke utvider seg så mye som de i stoff. hvilke converse har du å sammenlikne størrelse med? generelt sett er de mindre i størrelsen enn nike og reebok men utvider seg 1/2 til 1 str.

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar
de er like i størrelse som de høye chucksa, forskjellen er at disse i skinn ikke utvider seg så mye som de i stoff. hvilke converse har du å sammenlikne størrelse med? generelt sett er de mindre i størrelsen enn nike og reebok men utvider seg 1/2 til 1 str.

7770155[/snapback]

Takk for svar.

Jeg har ingen Converse-sko å sammenlikne med, men jeg tenkte å gå innom en butikk for å prøve noe tilsvarende. Med «de høye chucksa», mener du da disse?

Lenke til kommentar

Kan ikke huske å ha sett sko som ligner på Osiris fra verken Globe, és, DC eller andre merker. Eneste jeg vet om som har hatt ganske like sko tidligere, er Buffalo :scared:, men de kom vitterlig lenge etter Osiris sine modeller. Nå skal sant sies at jeg ikke har sett de siste modellene til Osiris, men jeg har i hvert fall ikke fått med meg kopi-lignende modeller tidligere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er fortsatt like stolt over at jeg fant Osiris-skoene mine på salg. Jeg betalte 200,- for sko som koster rundt 1000,-.

4251270[/snapback]

Osiris er jo bare kopi av alle andre store skatesko merker da..

7773449[/snapback]

Osiris kopierer bare seg selv. Det er definitivt det minst innovative merket i brettbransjen.

Lenke til kommentar
Jeg VISTE at jeg kom til å se et palestinasjerf med en gang noen nevnte kjøp av kilt.

Nei, kilt er et nasjonalkostyme, slutt å misbruk det!

7778223[/snapback]

Tenkte på det. Tror faktisk jeg hadde blitt litt fornærma viss en skotte sprang rundt med likens nordlandsbunad som jeg har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...