Homme Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Nå er jo faktisk Aramani et av de desidert dårligste av de store merkene på jeans da Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Noen som vet av en nettbutikk som har bra utvalg av sko? Da tenker jeg på sneakers.. Lacoste,nike,adidas osv osv. Og den butikken skal sende til Norge 7751738[/snapback] www.zneakers.no Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) endte opp med to jeans fra Replay, en bukse fra Lindeberg og en hettegenser fra Moods of Norway. Sparte vel en 2-2500,-] Jeg sparte 2-2500,- i forhold til fullpris. Hadde jeg derimot sagt at jeg hadde TJENT 2-2500,- så kunne du tatt meg. 7747927[/snapback] Hadde du bare sagt det først, så. ;p *småpirk* Endret 18. januar 2007 av dimiles Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jean Paul er egentlig et drittmerke da. 7745672[/snapback] How come? Begrunne det du sier litt mer kanskje ... 7750925[/snapback] Kvaliteten er elendig. Dessuten spiller de litt paa aa lure folk ved aa kalle merket Jean Paul hvilket mange forbinder med Jean Paul Gaultier - noe det slettes ikke er. Jean Paul er et norsk merke med kontorer i utkant Norge (om du soeker paa forumet vil du finne frem til litt detektivarbeid der Joachim og jeg "fant" frem til hvem som egentlig staar bak Jean Paul). (Beklager, men Sheraton hotellet er ikke glad i saernorske tegn / svitsje tastatur-layout.) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Og når det gjelder jeans vil jeg gjerne dra frem Armani som et eksempel. Det er jo utrolig at et såpass velrenomert merke som Armani kan lage jeans som ser ut som det du kjøper for 199,50 på Smart Club. Sikkert flere som er uenige med meg her, men jeg har til gode å se noen som tar seg godt ut i en jeans av dette merket. 7752810[/snapback] Sant så sant. Armani lager UTROLIG stygge jeans. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Var også på forsalg hos Retro, og jeg endte opp med ei Replay bukse, en Johnny Love jakke, et Filippa K cashmere skjerf og ei Kronstadt sort skjorte Endret 19. januar 2007 av Johnx Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Sikkert flere som er uenige med meg her, men jeg har til gode å se noen som tar seg godt ut i en jeans av dette merket. 7752810[/snapback] De finnes, men de er få. Har et lite problem. Det passer ikke helt inn her, men tenkte det var det beste stedet allikevel: Jeg trenger smokingbelte/sløyfe. Er det noen butikker i Hamar som kan tenkes å ha dette? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Smokingbelte er vel noe man brukte på 80-tallet.. Smokingtilbehør får du hos din lokale dressforhandler (Vic f.eks) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Smokingbelte er vel noe man brukte på 80-tallet.. Smokingtilbehør får du hos din lokale dressforhandler (Vic f.eks) 7756165[/snapback] Skal man ta den helt ut, så skal man ta den helt ut. Morro, morro. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Tradisjonell smoking er i hvert fall ikke med smokingbelte i dag. Hvis du skal ha det må du kanskje ta deg en tur på fretex, uten at jeg skal være for bastant på det. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Nei, jeg vet. Det blir mer det at noen av oss gjør en greie ut av det. Men jeg får kikke litt rundt. Jeg overlever uten. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 suten spiller de litt paa aa lure folk ved aa kalle merket Jean Paul hvilket mange forbinder med Jean Paul Gaultier - noe det slettes ikke er. Jean Paul er et norsk merke med kontorer i utkant Norge (om du soeker paa forumet vil du finne frem til litt detektivarbeid der Joachim og jeg "fant" frem til hvem som egentlig staar bak Jean Paul). 7754171[/snapback] Da er hele merket en stor bløff. Står at det er etablert i 1952 osv. på fransk inne i plaggene deres. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Vans Slip-on er skambillig. Skal innom byen for å kjøpe et par, og selvfølgelig svarte. Endret 19. januar 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Blax Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Kjedlig at www.zneakers.no er nede da.. Kommer jo aldri opp igjenn heller! Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Mandag starter salget hos Ferner... Synd jeg er i Bergen nå Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Da har man kjøpt seg èn stykk Diesel bukse, èn Poco-loco jakke, og èn Poco-loco genser, pluss tre sokkepar, og én Björn Borg bokser, for 2500,-. Ikke værst? Var på Strømmen i dag. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Da har man kjøpt seg èn stykk Diesel bukse, èn Poco-loco jakke, og èn Poco-loco genser, pluss tre sokkepar, og én Björn Borg bokser, for 2500,-. Ikke værst? Var på Strømmen i dag. Ingen dårlig pris det for så mye varer. Men BB-boksere kjøper jeg alltid to-pakkning av for 299,-. Endret 19. januar 2007 av Onyx Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Bertoni og Calvin Klein lager dei beste bokserane. Björn Borg føles som ei spikermatte i forhold. :-) 7751261[/snapback] Calvin Klein er jo ikke gode i det hele tatt... De er sydd for å passe til svampebobb. Myke er de riktignok, men det hjelper jo ikke. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Prøv Grandpa's discowear fra Moods Of Norway. De er så fantastisk kule, og guttene sier de er behagelige! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Prøv Grandpa's discowear fra Moods Of Norway. De er så fantastisk kule, og guttene sier de er behagelige! 7759057[/snapback] Det hørtes jo helt på trynet ut, så det må sjekkes ut. Må snart sette meg inn i shoppemulighetene i Hamar, men det er så fristende å heller kombinere shopping med en oslotur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå