Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jean Paul er egentlig et drittmerke da. Det er vel ingen her som har anbefalt det.

7745672[/snapback]

Og poenget ditt er..? Det er fortsatt komisk at man kan få jevngode jakker med 1000 kr i forskjell. Hvor mye må man ut med for å få en god jakke da? (Noe dere anbefaler) Jeg mistenker at det eneste som øker proporsjonalt med prisen er statusen til merket, og ikke kvaliteten (ned til en viss sum da, jakker til 299,- er kanskje ikke det heftigste hva gjelder kvalitet..)

Then again, dette er mote- og utseendetråden, ikke mote- og kvalitetstråden. :)

Endret av Zythius
Lenke til kommentar

Du er inne på noe der, men det jeg tenker på med dårlig passform er en rar fasong som kanskje er bra til 1 av 1000, feks den går inn på feil sted og ut på andre steder osv.

Den vanligste feilen er jakker, gensere, og tee's som er syd så de henger helt rett fra skulderpartiet til enden isteden for innsving på noen steder og litt "utsving" på andre steder.

Endret av kolleckio
Lenke til kommentar
Jean Paul er egentlig et drittmerke da. Det er vel ingen her som har anbefalt det.

7745672[/snapback]

Og poenget ditt er..? Det er fortsatt komisk at man kan få jevngode jakker med 1000 kr i forskjell. Hvor mye må man ut med for å få en god jakke da? (Noe dere anbefaler) Jeg mistenker at det eneste som øker proporsjonalt med prisen er statusen til merket, og ikke kvaliteten (ned til en viss sum da, jakker til 299,- er kanskje ikke det heftigste hva gjelder kvalitet..)

Then again, dette er mote- og utseendetråden, ikke mote- og kvalitetstråden. :)

7750818[/snapback]

Poenget er nettopp det du sier. Jean Paul er et hypet merke som tar seg altfor godt betalt for elendige produkter. Jean Paul overpriser varer av generelt sett dårlig kvalitet.

Lenke til kommentar
Du er inne på noe der, men det jeg tenker på med dårlig passform er en rar fasong som kanskje er bra til 1 av 1000, feks den går inn på feil sted og ut på andre steder osv.

Den vanligste feilen er jakker, gensere, og tee's som er syd så de henger helt rett fra skulderpartiet til enden isteden for innsving på noen steder og litt "utsving" på andre steder.

7751080[/snapback]

Og når det gjelder jeans vil jeg gjerne dra frem Armani som et eksempel. Det er jo utrolig at et såpass velrenomert merke som Armani kan lage jeans som ser ut som det du kjøper for 199,50 på Smart Club.

Sikkert flere som er uenige med meg her, men jeg har til gode å se noen som tar seg godt ut i en jeans av dette merket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...