McMuffin Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Godt poeng. Bra du satte LarsP på plass, dimiles Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Eh, nei. Jeg sparte 2-2500,- i forhold til fullpris. Hadde jeg derimot sagt at jeg hadde TJENT 2-2500,- så kunne du tatt meg. Lenke til kommentar
edds Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hva er rådenim? 7750638[/snapback] En ubehandlet denim, altså uten "washed" eller farget. Skyt meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 ganske riktig det som ordet sier er det rå denim, altså ikke vasket, eller behandlet på noen måte annet enn dye fargen. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Jean Paul er egentlig et drittmerke da. Det er vel ingen her som har anbefalt det. 7745672[/snapback] Og poenget ditt er..? Det er fortsatt komisk at man kan få jevngode jakker med 1000 kr i forskjell. Hvor mye må man ut med for å få en god jakke da? (Noe dere anbefaler) Jeg mistenker at det eneste som øker proporsjonalt med prisen er statusen til merket, og ikke kvaliteten (ned til en viss sum da, jakker til 299,- er kanskje ikke det heftigste hva gjelder kvalitet..) Then again, dette er mote- og utseendetråden, ikke mote- og kvalitetstråden. Endret 18. januar 2007 av Zythius Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jean Paul er egentlig et drittmerke da. 7745672[/snapback] How come? Begrunne det du sier litt mer kanskje ... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Svar for darkness| jeg, dårlig kvalitet, elendig passform, og de jeg har sett har vært mindre pene for å si det på en pen måte.. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 har aldri egentlig skjønt det passform greiene som stadig blir nevnt i denne tråden. folk er forskjellige i lengde og bredde, noen har store lår andre har pipestilker, hvordan kan et merke da ha dårlig passform? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Du er inne på noe der, men det jeg tenker på med dårlig passform er en rar fasong som kanskje er bra til 1 av 1000, feks den går inn på feil sted og ut på andre steder osv. Den vanligste feilen er jakker, gensere, og tee's som er syd så de henger helt rett fra skulderpartiet til enden isteden for innsving på noen steder og litt "utsving" på andre steder. Endret 18. januar 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Da har man anskaffet seg fire par Björn Borg boksershortser! Anbefales! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Har vurdert å bruke en tusenlapp på fem Björn Borg-boksere. Har tre nå, og jeg måå ha flere. :-) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Bertoni og Calvin Klein lager dei beste bokserane. Björn Borg føles som ei spikermatte i forhold. :-) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Koster de noe spesielt mer enn Björn Borg-bokserene? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jean Paul er egentlig et drittmerke da. Det er vel ingen her som har anbefalt det. 7745672[/snapback] Og poenget ditt er..? Det er fortsatt komisk at man kan få jevngode jakker med 1000 kr i forskjell. Hvor mye må man ut med for å få en god jakke da? (Noe dere anbefaler) Jeg mistenker at det eneste som øker proporsjonalt med prisen er statusen til merket, og ikke kvaliteten (ned til en viss sum da, jakker til 299,- er kanskje ikke det heftigste hva gjelder kvalitet..) Then again, dette er mote- og utseendetråden, ikke mote- og kvalitetstråden. 7750818[/snapback] Poenget er nettopp det du sier. Jean Paul er et hypet merke som tar seg altfor godt betalt for elendige produkter. Jean Paul overpriser varer av generelt sett dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Uff, jeg blir aldri klok på dette. Kommer til å finne noe som kjennes som god kvalitet i butikken og gi mer eller mindre f i om det er et moteriktig merke Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Noen som vet av en nettbutikk som har bra utvalg av sko? Da tenker jeg på sneakers.. Lacoste,nike,adidas osv osv. Og den butikken skal sende til Norge Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Noen som vet om butikker som driver med fabrikkutsalg i Oslo? Vet om Adidas ved IKEA på Furuset, noen som vet om noen andre? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Noen som vet av en nettbutikk som har bra utvalg av sko? Da tenker jeg på sneakers.. Lacoste,nike,adidas osv osv. Og den butikken skal sende til Norge 7751738[/snapback] www.stress.no Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Du er inne på noe der, men det jeg tenker på med dårlig passform er en rar fasong som kanskje er bra til 1 av 1000, feks den går inn på feil sted og ut på andre steder osv.Den vanligste feilen er jakker, gensere, og tee's som er syd så de henger helt rett fra skulderpartiet til enden isteden for innsving på noen steder og litt "utsving" på andre steder. 7751080[/snapback] Og når det gjelder jeans vil jeg gjerne dra frem Armani som et eksempel. Det er jo utrolig at et såpass velrenomert merke som Armani kan lage jeans som ser ut som det du kjøper for 199,50 på Smart Club. Sikkert flere som er uenige med meg her, men jeg har til gode å se noen som tar seg godt ut i en jeans av dette merket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå