Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei, har lånt noen bukser av en kompis av meg som er litt svensk stil! de sitter ganske godt, noe som er uvandt for meg. De sitter ikke TIGHT, men det er bare bittelitt plass i dem. det er dritfett, og han sier han kjøpte de på zara som er ganske billig. finnes de fremdeles? de er mørkeblå og heter genuine authentic look Denim (står ihvertfall bakpå)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
jeg blir overasket over hvor mange som bryr seg om utseendet. stilen er litt viktigere og enklere.

7735151[/snapback]

Au contraire. Utseende er viktigst.

Lenke til kommentar
jeg blir overasket over hvor mange som bryr seg om utseendet. stilen er litt viktigere og enklere.

7735151[/snapback]

Stil er løsningen til de som sliter med utseende. Jeg ser bra ut uansett, andre må ty til jeans fra Replay, bukse fra Lindeberg og hettegenser fra Moods. =D

7743756[/snapback]

Haha, tok litt tid før jeg skjønte det :)

Stil "forbedrer" utseende, men også motsatt.

Lenke til kommentar

Jeg leste litt om hva dere synes om pris, og for min del så har jeg erfart at merker som Jean Paul er ikke av nevneverdig bedre kvalitet enn andre som er billigere. Har en jakke nå, til 1699,- og kan ikke merke at den er noe særlig bedre enn min gamle til 700,-. Altså 1000,- bare for Jean Paul-merket? :S

Jakken er bare et eksempel, har erfart dette ved flere tilfeller. Dette gjelder jo bare hvis det er snakk om to produkter som ligner veldig på hverandre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...