Ferist Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Nå har det seg slik at jeg ikke er så veldig glad i å se etter og kjøpe klær. Men snart er det nyttårsfest og jeg trenger noe stilig å ha på meg. Det er ikke noen spesiell dresskode - ikke slik at de fleste har dress osv. Likevel trenger jeg noen tøffe/fine klær til dette, og tenkte jeg kunne hente inn forslag her. Så er det noen som har et par forslag? Det skal ikke være noe stort problem å gå i butikker og lete selv, og gjerne snakke med betjeningen, men likevel. Kom gjerne med bilder av klesplaggene dere foreslår. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Noen formeninger om denne jakka som ski jakke? 7728841[/snapback] Skijakke... svart/hvitt... jeg tror jeg heller ville gått for ice-camo enn et sjakkbrett sydd på kroppen Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Alder, hvordan folk kommer til å være der? Men viss du ikke vil gå for dress (som jo er det beste), så ville jeg kanskje anbefalt å holdt det formelt, men litt mer laidback enn dress, f.eks sort/pinstripet bukse, skjorte og v-hals genser (og kanskje et slips). Eller litt mer laidback, byttet ut v-hals genseren med en pen cardigan, skjorte og slips. Du kan også bruke plaine jeans, men for all del styr unna jeans med masse detaljer. Et enkelt og klassisk belte (skal matche skoene) og kanskje en matchene klokke til å toppe det litt. Orker ikke finne noen bilder atm, men kan slenge om noen jeg har liggende: Noe lingnede dette, bare helst med skjorte under, hvit. Og et eks på antrekk med cardigan: Men kom med mer spesefikke opplysninger om alder, hva slags folk som er der og lignende så skal jeg komme med mer. Endret 15. januar 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Noen som har snøring på hvor man kan kjøpe Puma dusjsåpe for herrer i Oslo? 7729575[/snapback] Cubus, Kapphal++ Lenke til kommentar
Guff Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Noen som vet om en plass å få tak i et kult belte? Pleier gå i vanlig dongeri (ikke trange! ) og t-skjorte + sånn genser m glidelås på t vanlig.. Noe som hadde passet liksom Takk for svar! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Just Cavalli har flere fete belter som passer til uformelle jeans. Samme har Junk De Luxe, Versace++ Men viss du er ute etter litt billigere har faktisk Carlings noen helt ok belter vil jeg tippe, HM har også et par enkle pene. Jeg ville prøvd å fått tak i et flettebelte som nødvendigvis ikke koster så mye, kikk f.eks. på Saddler. Endret 15. januar 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
fompa Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 hellu Er det noen her inne som vet hvor man får kjøpt kilt i Akershus/Oslo? eller på nett? Helst så billig som mulig. Eneste på nett jeg har finni etter en kort googlings var på www.manillusion.no Lenke til kommentar
mr. fotball Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Håper du er skotte? Kilt er definitivt forbeholdt skotter. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Håper du er skotte?Kilt er definitivt forbeholdt skotter. 7734288[/snapback] Nei, jeg er ikke skotte, men jeg og en kompis vil ha kilt uansett... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Haha, håper bunad blir mote i utlandet. ^^ Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Nå er jo kilt en nasjonaldrakt som finnes i forskjellige varianter etter hvor man er fra (eller retter sagt et hvilken familie man kommer fra mange steder) som bunad i Norge. Så har min tvil på at det finnes skikkelig kilt i Norge, men tror kanskje House of Scotland (tror det het det) evn. andre steder har en "kilt-etterligning". Men mitt tips, styr så langt unna som mulig.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Ebay? Kilt er nok ganske dyrt uansett hvor du kjøper det. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 jeg blir overasket over hvor mange som bryr seg om utseendet. stilen er litt viktigere og enklere. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Noen formeninger om denne jakka som ski jakke?7728841[/snapback] VANS design er ikke særlig kreativt. Endret 16. januar 2007 av euroshopper Lenke til kommentar
fompa Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Nå er jo kilt en nasjonaldrakt som finnes i forskjellige varianter etter hvor man er fra (eller retter sagt et hvilken familie man kommer fra mange steder) som bunad i Norge. Så har min tvil på at det finnes skikkelig kilt i Norge, men tror kanskje House of Scotland (tror det het det) evn. andre steder har en "kilt-etterligning". Men mitt tips, styr så langt unna som mulig.. 7735135[/snapback] Skal ikke ha "ekte" men bare en "fake" kilt liksom. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Kom nettopp tilbake fra forsalget på Retro. Hva er det som skjer med jeansmoten for menn? Virker som om dagens mannfolk skal ha damelegger, jeg fikk på meg 3 av de 14 jeansene jeg prøvde. Muskler er visstnok et fremmedord for dagens metroseksuelle moteskapere. Anyways, endte opp med to jeans fra Replay, en bukse fra Lindeberg og en hettegenser fra Moods of Norway. Sparte vel en 2-2500,-. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 LarsP, viss du sliter med store lår og legger, er faktisk Boss organge label vært å kikke på. (Skal vist være endel bedre snitt på de enn vanlig Boss bukser uten å si noe sikkert) Evn. en baggy fra Cheap Monday, en kompis har samme problemet så kjøpte en baggy bukse fra CP og den satt som en straighleg (slimfit) Dette er ikke mine erfaringer, er ting jeg har hørt fra diverse folk siden jeg ikke har samme problem;p Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Problemet er kun leggene, jeg får ikke buksebeina noe særlig forbi anklene. Jaja, fant meg i allefall noen klær også denne gang. Budsjettet er noe begrenset i og med at jeg er student. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 jeg blir overasket over hvor mange som bryr seg om utseendet. stilen er litt viktigere og enklere. 7735151[/snapback] Stilen er en vesentlig del av utseendet. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Noen formeninger om denne jakka som ski jakke?Hvor får du tak i denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå