Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1600,- er nok til å mate et barn i Sudan i månedsvis. De med mye penger mellom hendene burde tenke på det før de stuper inn i rådyre motebutikker. Noe mer bortkastet kan jeg ikke tenke meg...

TENK PÅ BARNA I AFRIKA!!!

Uansett, når vi snakker om klær: Fløyel eier alt. Punktum.

Lenke til kommentar
Hadde jeg komt med en skjorte til 1500kr hadde jeg vertfall ikke sagt det til noen. Hadde faktisk vert flaut syns jeg..

Ble faktisk nesten mobba av enkelte på skolen min da jeg kjøpte Canada Goose jakke i vinter. Den kosta mellom 4 og 5k, men jeg tenkte ikke maksgrense da jeg kjøpte den. Tenkte bare at den så varm og, at den kjentes ut som en sovepose inni og at den var fin. Fikk mange spydige kommentarer av noen jenter i klassen da ja..

Lenke til kommentar
Mobbet for Goose?! 75 prosent har jo Goose jo, er jo ikke særlig spesielt det...

Her har ingen Goose, bortsett fra meg da :p

Var ei "venninne" som var dødsmissunnelig som er veldig "wannabe" oslojente som gikk rundt og sa til andre hva den kosta. Menmen, jeg er fornøyd med jakka mi og driter i hva de andre mener om den. Ble nesten mobba da jeg var første på skolen med lindebergbelte og. Jaja, sånn er det å bo hele 50 min med bil unna Oslo :p

Lenke til kommentar
Seriøst, her hvor jeg bor har "alle" goose eller lignende jakker fra andre merker. De koster jo fort vekk IHVERTFALL 3000 kroner. De origianle goosene koster vel ca 5000?

Er jo merkelig at du bare skal komme femti min utenfor Oslo før det er slike tilstander...

Tilstander? På skolen din blir jo folk mobbet om de ikke går i siste mote.

Forsåvidt, dere har for mye penger. 1600 for ei skjorte og 5000 for ei hverdagsjakke er rein galskap.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er en dunjakke.

Åja, daså. For et kupp.

ja, ikke sant? Siden det er en dunjakke er jo dette virkelig billig...

Vitsen med å "kaste bort" så mye penger for så lite klær??

For det er status der borte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...