Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei. Tenkte og kjøpe meg nye sko. Har en ganske vanlig stil med jeans, helst litt trange kanskje ;)

Skal ha meg sneakers. Noen som har forslag ? Hvit eller sort helst :)

Evt link til sider som har sko, og som sender til Norge!

7683202[/snapback]

Kjøp et par 96 Hours sko. Går utrolig godt til trange jeans. :)

Lenke til kommentar
Hvor i Trondheim kan jeg få taki hvite Adidas Adicolor Superstars som man kan bytte farge på stripene? Må jeg kjøpe på nett?

7683336[/snapback]

De hadde noen på Footloose nylig iallefall, sjekk dem ut, hvis ikke hør med Robin på Sneakers, han kan sikkert få tak i noen. Hvis ikke gå til en av dem, prøv på en SuperstarII og bestill den fra www.soleservice.com for 999,- om de har din størrelse igjen er uvisst.

Lenke til kommentar
Er det noe vits i å ta seg en tur på salget på Steen og Strøm hvis en kun har 2500 kroner? Er mye på 50%?

7685797[/snapback]

Vet ikke hvordan det er med jenteklær, men gutte bukser ligger jo rundt 1200-2000, hvertfall de jeg ser etter. Og gensere er billigere, trekk fra minus 50% så skal du da få kjøpt deg en del.

Lenke til kommentar
Er det noe vits i å ta seg en tur på salget på Steen og Strøm hvis en kun har 2500 kroner? Er mye på 50%?

7685797[/snapback]

Vet ikke hvordan det er med jenteklær, men gutte bukser ligger jo rundt 1200-2000, hvertfall de jeg ser etter. Og gensere er billigere, trekk fra minus 50% så skal du da få kjøpt deg en del.

7686626[/snapback]

Så guttebuksene ligger på 1000-2000 før salg?

Lenke til kommentar
Hei. Lurer på og kjøpe meg noen regular Adidas Stan Smith 2, noen som har hatt de ? :p

7693233[/snapback]

*rekke hånda i været*

Fin sko det, men jeg synes de trenger litt mye inngåing før den blir god å gå med, litt stiv. Ellers kommer den jo i en drøss med farger, borrelås eller snøring og det er en classic oldschool look over dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...