bortevekk Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hvilken butikk? 7674072[/snapback] "Frost 654 m.o.h" Ikke verdens største butikk, og vi har verken Gucci eller Versace. MEN vi har skandenaviske merker av god kvalitet. Bra greier. På tide med en Røros-tur? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 På tide med en Røros-tur? 7674185[/snapback] Oh yes. Må utvide mine horisonter. ...men det kan ikke bli før i februar, reiser til São Paulo på torsdag. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 ...men det kan ikke bli før i februar, reiser til São Paulo på torsdag. 7675146[/snapback] Ta meg med i kofferten? Er det i jobbforbindelser du reiser så mye? Isåfall er du heldig. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Noen som vet om noen plagg som er denne stilen? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Her er noen nettsider som selger Japanske kostymer. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 På tide med en Røros-tur? 7674185[/snapback] Oh yes. Må utvide mine horisonter. ...men det kan ikke bli før i februar, reiser til São Paulo på torsdag. 7675146[/snapback] Rørosmartnan Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Rørosmartnan 7675903[/snapback] Ok! (Skjønte ingenting.) Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Rørosmartnan 7675903[/snapback] Ok! (Skjønte ingenting.) 7676201[/snapback] Rørosmartnan Jeg vet mannen og hesten ser litt tvilsom ut, men... Det er faktisk ganske morsomt. Nok ot Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Her er noen nettsider som selger Japanske kostymer. 7675686[/snapback] Eh? Ikke akkurat det jeg leter etter. Ellers takk. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Noen som vet hva den brunkremen som var på en tv-reklame for ikke så lenge siden het? Så vidt jeg kan huske trakk den inn i huden og gjorde deg brun på samme måte som i et solarium, altså ikke slik at brunfargen blir borte med en gang du vasker deg. Tror det var slik det virket hvertfall Lenke til kommentar
zacka Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Noen som vet hva den brunkremen som var på en tv-reklame for ikke så lenge siden het? Så vidt jeg kan huske trakk den inn i huden og gjorde deg brun på samme måte som i et solarium, altså ikke slik at brunfargen blir borte med en gang du vasker deg. Tror det var slik det virket hvertfall 7677873[/snapback] Husker det var en reklame for en selvbruningslotion på tv for en tid tilbake. Lurer på om det var Natusan... Vel, her er en selvbruner som jeg synes er veldig bra ivertfall: http://strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=36254 Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Noen som vet hva den brunkremen som var på en tv-reklame for ikke så lenge siden het? Så vidt jeg kan huske trakk den inn i huden og gjorde deg brun på samme måte som i et solarium, altså ikke slik at brunfargen blir borte med en gang du vasker deg. Tror det var slik det virket hvertfall 7677873[/snapback] Sjølvbruningskrem? Endret 9. januar 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei, jeg lurte på om dere kan tipse meg om nye sko disse har jeg nå, og kunne vel tenkt meg noe i samme stil, men foreslå det dere vil.. Adidas Adi Racer Low Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei, jeg lurte på om dere kan tipse meg om nye sko disse har jeg nå, og kunne vel tenkt meg noe i samme stil 7680968[/snapback] Nike Shox? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Da var Nixon Player kjøpt inn Gikk for "All black" Lenke til kommentar
Laman Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Noen som vet om noen plagg som er denne stilen? 7675450[/snapback] Hvem av de? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Noen som vet hva den brunkremen som var på en tv-reklame for ikke så lenge siden het? Så vidt jeg kan huske trakk den inn i huden og gjorde deg brun på samme måte som i et solarium, altså ikke slik at brunfargen blir borte med en gang du vasker deg. Tror det var slik det virket hvertfall 7677873[/snapback] Husker det var en reklame for en selvbruningslotion på tv for en tid tilbake. Lurer på om det var Natusan... Vel, her er en selvbruner som jeg synes er veldig bra ivertfall: http://strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=36254 7678557[/snapback] Ikke dumt, takk skal du ha. Fåes den kjøpt på diverse butikker og, eller bør jeg bestille den fra nettet? Sjølvbruningskrem? 7678582[/snapback] Japp, det jeg mente. Lenke til kommentar
zacka Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ikke dumt, takk skal du ha. Fåes den kjøpt på diverse butikker og, eller bør jeg bestille den fra nettet? 7681761[/snapback] Vet at man ivertfall får kjøpt Lancome på Estetique-butikkene, men på Strawberrynet er det endel billigere. Gratisk frakt er det også. Dessuten koster den under 200,- som gjør at du slipper tollavgift Lenke til kommentar
Blax Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Hei. Tenkte og kjøpe meg nye sko. Har en ganske vanlig stil med jeans, helst litt trange kanskje Skal ha meg sneakers. Noen som har forslag ? Hvit eller sort helst Evt link til sider som har sko, og som sender til Norge! Endret 9. januar 2007 av Blax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå