Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hva den brunkremen som var på en tv-reklame for ikke så lenge siden het? Så vidt jeg kan huske trakk den inn i huden og gjorde deg brun på samme måte som i et solarium, altså ikke slik at brunfargen blir borte med en gang du vasker deg. Tror det var slik det virket hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Noen som vet hva den brunkremen som var på en tv-reklame for ikke så lenge siden het? Så vidt jeg kan huske trakk den inn i huden og gjorde deg brun på samme måte som i et solarium, altså ikke slik at brunfargen blir borte med en gang du vasker deg. Tror det var slik det virket hvertfall ;)

7677873[/snapback]

Husker det var en reklame for en selvbruningslotion på tv for en tid tilbake. Lurer på om det var Natusan... Vel, her er en selvbruner som jeg synes er veldig bra ivertfall:

http://strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=36254

Lenke til kommentar

7677873[/snapback]

Sjølvbruningskrem?

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

7677873[/snapback]

Husker det var en reklame for en selvbruningslotion på tv for en tid tilbake. Lurer på om det var Natusan... Vel, her er en selvbruner som jeg synes er veldig bra ivertfall:

http://strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=36254

7678557[/snapback]

Ikke dumt, takk skal du ha. Fåes den kjøpt på diverse butikker og, eller bør jeg bestille den fra nettet?

Sjølvbruningskrem?

7678582[/snapback]

Japp, det jeg mente. :)

Lenke til kommentar

Ikke dumt, takk skal du ha. Fåes den kjøpt på diverse butikker og, eller bør jeg bestille den fra nettet?

7681761[/snapback]

Vet at man ivertfall får kjøpt Lancome på Estetique-butikkene, men på Strawberrynet er det endel billigere. Gratisk frakt er det også. Dessuten koster den under 200,- som gjør at du slipper tollavgift :)

Lenke til kommentar

Hei. Tenkte og kjøpe meg nye sko. Har en ganske vanlig stil med jeans, helst litt trange kanskje ;)

Skal ha meg sneakers. Noen som har forslag ? Hvit eller sort helst :)

Evt link til sider som har sko, og som sender til Norge!

Endret av Blax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...