Chris_lox Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Har fått valgfri klokke i julegave. Tenker på en nixon player: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hva syns folket? Tror jeg går får den sølvfargede med svart bakgrunn. EDIT: La bildet i en spoiler Endret 6. januar 2007 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Heilt sølv eller heilt svart, om du går for den klokka. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Lurer også litt på helsvart. Syns "diamanten" blir så fet da Har også sett litt på denne: Men blir kanskje litt for sær? Endret 6. januar 2007 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Hvor har du tenkt til å kjøpe den, Chris_LoX? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Vet ikke helt enda. Har vært i kontakt med en kar som selger klokkene. Men de er å få kjøpt på mange butikker. Eks: Blend, urban (litt usikker) og catwalk tar inn noen om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Anbefaller alle å stikke innom Oslo Shopping Guide Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Kjøpte camobukse til 300 spenn idag, nedsatt fra 1100! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Kjøpte en hel del Tiger som var på halv pris idag! Sparte litt på det. Endret 6. januar 2007 av Camron Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Noen som vet om det er noe særlig salg på Strømmen Storsenter? Tror jeg skal en tur dit på onsdag, noen butikker å anbefale? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Noen som vet om det er noe særlig salg på Strømmen Storsenter? Tror jeg skal en tur dit på onsdag, noen butikker å anbefale? 7659389[/snapback] Haha nei, faktisk ganske dårlig med klær til ungdom der. Kjøper nesten alltid klær i Oslo, og jeg bor rett ved Strømmen. Men det er meg. Carlings og Laundry hender det jeg er innom. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg skal hovedsaklig ha jakke. Har de noen fete snowboardjakker der? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg skal hovedsaklig ha jakke. Har de noen fete snowboardjakker der? 7662156[/snapback] Jajaja, sjekk ut G-Sport, de er en av de få G-Sport-butikkene som selger Burton. Ellers vet jeg ikke om noen andre butikker som selger det. Kaanskje Laundry, i og med at de satser en del på skateboard og lignende. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Ah, da må jeg nok innom en tur. Takk for kjappe svar! Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Fornøyd med helgens shoppingresultat; slimfit jeans fra ToS samt en genser og en vest fra Moods (halv pris ) Godt, altså! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Mottok min årlige invitasjon til VIP-salget på Bertoni i dag. Dette blir bra Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Alltid like kjekt med slike invitasjoner, har en selv hos XO Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Oooohhh, VIP på gang ja..... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Det er nok veldig personlige invitasjoner de sender ut. Edit: Ikke sjalu hvis noen hadde tenkt å kommentere det. Endret 8. januar 2007 av @daniel89j Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Synd Kamikaze sluttet med VIP-kveldene sine. Nå får jeg kun et lite postkort med dato når salget starter. Selv Ferner Jacobsen presterer bedre ved å skrive et skikkelig brev og putte det i en konvolutt. Steen og Strøm kjører forresten også postkort-stil. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2007 Synd Kamikaze sluttet med VIP-kveldene sine. Nå får jeg kun et lite postkort med dato når salget starter. Selv Ferner Jacobsen presterer bedre ved å skrive et skikkelig brev og putte det i en konvolutt. Steen og Strøm kjører forresten også postkort-stil. 7673793[/snapback] Du kan få et VIP-kort fra butikken der jeg jobber, laget av meg. Men bare viss du lover å komme og handle, og jeg blir den nye helten i butikken med det største salget EVVER. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå