darkness| Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Shox Stun var eneste jeg likte Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 @Sneakerholic: Shox NZ Premium Hvor mye betalte du for de? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 LabII'ene er fete de, ikke de mest behagelige av de behagelige, men de har iallefall wafflesole og litt høyde. Hva skjer forresten med "sliten sokk over buksebeinet"-greia som jeg stadig ser mer av? Trodde dette var noe man i nødsfall gjorde for å beskytte buksa under sykling, men mange har tydeligvis tatt denne hææslige klumpete looken til sitt hjerte. Har vanskelig for å forstå hvorfor og hvordan dette ble en greie... 7646016[/snapback] De var faktisk kjempefine. Trenger ikke noe demping elns, for jeg har nike-sko med det. Hater sliten sokk over buksebeinet. Alt for mange som har det... Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 @Sneakerholic: Shox NZ Premium Hvor mye betalte du for de? 7647477[/snapback] Det er de eneste skoa på lista som overgår 1500,- de koster 1599,- Bare for å gjøre det klart eier jeg ingen av disse skoene selv unntatt et par originale AirMax90 og en retro modell av samme. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 @Sneakerholic: Shox NZ Premium Hvor mye betalte du for de? 7647477[/snapback] Jeg betalte 1799 på Ferner (underetg.) for mine Shox NZ. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Okei, jeg må vel snart få ut fingern jeg også, har gått og siklet på disse skoa en god stund nå. De ser ufattelig deilige ut samt at det er mer enn en vanlig joggesko Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Rival Shox Stun så jeg på i Barcelona, men de hadde ikke min størrelse. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dem i Bergen eventuelt Stavanger? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Logoen til Saks Fifth Avenue har fått eit ansiktsløft, forresten. Endret 5. januar 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 det her går kanskje ikke akkurat i den topic'en her, men jeg spør alikevel; noen som har noen gode tips på herreparfyme ? modern er i italia, og lurte på om det var noe hun skulle kjøpe med.. 7646159[/snapback] Du kan sjekke disse sidene: Basenotes og Sephora for mer informasjon om parfymer Hadde vært greit med litt mer informasjon om hva slags parfyme du kunne tenke deg. Uansett er mitt tips YSL L'Homme Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Logoen til Saks Fifth Avenue har fått eit ansiktsløft, forresten.7650480[/snapback] Too bad. Jeg synes de hadde en meget kul logo, jeg - selgerne der har dessuten veldig stilig visittkort med utrolig stilig typografi som absolutt matcher klærne de selger. Mulig jeg har nevnt det før, men det kan forresten hende at Saks skal føre Moods of Norway om en stund.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 det her går kanskje ikke akkurat i den topic'en her, men jeg spør alikevel; noen som har noen gode tips på herreparfyme ? modern er i italia, og lurte på om det var noe hun skulle kjøpe med.. 7646159[/snapback] Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) http://www.afflictionclothing.com/ - Ingen som vet hvor man kan få kjøpt dette merket i Oslo. Synes noen av genserne er helt kanon! Samurai Thermal #A231 & Mohawk 2fer #A160 skal kjøpes om man få mulighet thats for suuure! Endret 5. januar 2007 av brutti Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Henrik Lied: Den gamle logoen var mye tøffere. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Heisann! Jeg skal innom Oslo en tur i morra/etterpå, og lurte på om det er noen spesielle butikker jeg burde stikke innom? Klesbutikker, hovedsaklig. Og gjerne langs Karl Johan. Jeg skal ha meg jakke, noen som hvor de har godt utvalg i jakker? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 NorthGarden: Hva slags stil har du? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Har sett på en jakke fra Stress.no, eller Carhartt, da. Kunne tenke meg noe slikt. Ingen som har forslag? Endret 6. januar 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Noen som kan anbefale et solstudio i Trondheim? Vurderer å få litt grunnlag av brunhet før jeg drar ned til Ghana i februar. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Henrik Lied: Den gamle logoen var mye tøffere. 7653826[/snapback] Heilt utrulig enig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Henrik Lied: Den gamle logoen var mye tøffere. 7653826[/snapback] Heilt utrulig enig. 7657209[/snapback] Jeg er også enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå