Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LabII'ene er fete de, ikke de mest behagelige av de behagelige, men de har iallefall wafflesole og litt høyde.

Hva skjer forresten med "sliten sokk over buksebeinet"-greia som jeg stadig ser mer av? Trodde dette var noe man i nødsfall gjorde for å beskytte buksa under sykling, men mange har tydeligvis tatt denne hææslige klumpete looken til sitt hjerte. Har vanskelig for å forstå hvorfor og hvordan dette ble en greie...

7646016[/snapback]

De var faktisk kjempefine. Trenger ikke noe demping elns, for jeg har nike-sko med det.

Hater sliten sokk over buksebeinet. Alt for mange som har det...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Rival Shox Stun så jeg på i Barcelona, men de hadde ikke min størrelse. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dem i Bergen eventuelt Stavanger?

Lenke til kommentar
det her går kanskje ikke akkurat i den topic'en her, men jeg spør alikevel; noen som har noen gode tips på herreparfyme ? modern er i italia, og lurte på om det var noe hun skulle kjøpe med..

7646159[/snapback]

Du kan sjekke disse sidene: Basenotes og Sephora for mer informasjon om parfymer :)

Hadde vært greit med litt mer informasjon om hva slags parfyme du kunne tenke deg.

Uansett er mitt tips YSL L'Homme :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...