bernini Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) glem det, fant ut av det... Endret 5. januar 2007 av gordito Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Det var også D&G-genseren, hva kostet den? 7641270[/snapback] Jeg husker faktisk ikke hva jeg betalte for akuratt den, men jeg kan få sjekket det. Robbiedeluxe kan sikkert svare på det han også . Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg liker skosalg, uheldigvis hadde de få par i store størrelser. Endte i allefall opp med Adidas City: Kingston til en fornuftig pris; 400,-: Kanskje litt glorete, men sånn liker vi. 7640150[/snapback] fine sko det lars! kjøpte du dem på Sneakers? var innom der en liten tur i dag, 50% av på det aller meste og mer en èn ansatt! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Kjøpte de hos Sneakers ja. Fant først 7 par jeg hadde lyst på, men ingen av de kom i 44/45. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Tipper den D&G genseren ligger på rundt 1600 +/- uten å ha noe godt grunnlag da D&G aint my thing ;p Endret 4. januar 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Nå har jeg vært på S&S sitt salg.. 1 mørk acne bukse, og 1 RL marinblå vindjakke 30% avslag.. Er spesielt fornøyd med jakka, men blir kanskje nødt å bytte tilbake, siden jeg måtte ned en størrelse (ligger et sted mellom M og L i jakker). Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg føler jeg aldri finner noe på salg, jeg.. Alt i min størrelse pleier å være utsolgt. Jeg tror rett og slett ikke jeg gidder å drasse meg ut på salg engang. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Tipper den D&G genseren ligger på rundt 1600 +/- uten å ha noe godt grunnlag da D&G aint my thing ;p 7643330[/snapback] Tipper 3.500 - 4.500 kanskje. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Kjøpte meg Puma Match her om dagen, synes de er skikkelig tøffe Kjøpte og en replay bukse, og to vailent gensere. Buksen og den ene genseren var på tilbud så alt sammen kom på kun 2,5K Kjøpte det på urban i Tønsberg. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Sneakerholic og andre skoelskere, kan ikke noen av dere komme med noen forslag på sko jeg kan kjøpe meg neste helg. Tenkte på sneakers, type ikke så fargerike, men mer svart eller hvit o.l. Må kunne matche det meste, og må kunne brukes på jobb(klesbutikk).(dvs behagelige å gå i) Makspris 1500,- Lenke til kommentar
Homme Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Tipper 3.500 - 4.500 kanskje. 7643472[/snapback] hmm D&G ligger såpass høyt oppe ja, trodde de lå litt lavere men,som sagt D&G ain't my thing Lenke til kommentar
Migr Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Link til Sneakers ? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Vet ikke om disse finnes i Trondheim, men de burde iallefall ha noen colorways så du får testet skoa på og eventuelt kjøpt en annen colorway fra Oslo... De behagelige AirMax 1 AirMax90 Rival Shox Stun Shox NZ Premium Puma LabII Den varme Womens Blazer Mid Sjekk www.soleservice.no for flere colorways og modeller Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Puma LabII var knall. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) LabII'ene er fete de, ikke de mest behagelige av de behagelige, men de har iallefall wafflesole og litt høyde. Hva skjer forresten med "sliten sokk over buksebeinet"-greia som jeg stadig ser mer av? Trodde dette var noe man i nødsfall gjorde for å beskytte buksa under sykling, men mange har tydeligvis tatt denne hææslige klumpete looken til sitt hjerte. Har vanskelig for å forstå hvorfor og hvordan dette ble en greie... Endret 5. januar 2007 av Sneakerholic Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 det her går kanskje ikke akkurat i den topic'en her, men jeg spør alikevel; noen som har noen gode tips på herreparfyme ? modern er i italia, og lurte på om det var noe hun skulle kjøpe med.. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 det her går kanskje ikke akkurat i den topic'en her, men jeg spør alikevel; noen som har noen gode tips på herreparfyme ? modern er i italia, og lurte på om det var noe hun skulle kjøpe med.. 7646159[/snapback] Det finnes en egen tråd for parfymer, der jeg blandt annet fant min egen nye favoritt: Dior Higher Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Kanskje litt mye brukt rundt omkring, men de jeg kjenner synes den er wunderbar: Lacoste Red Synes også selv den er wunderbar Lenke til kommentar
nighteyez Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 jeg kjøpte meg turbonegersko for noen dager siden, de er kule! og tusen kroner for en genser er sært Hvor? http://www.stress.no http://www.stress.no/Products.aspx?hid=2&cid=165&pid=3312 akkurat der Turboneger sko?..hehe Synes det er litt sært jeg, men det er min mening. Jeg ville hellr ha kjøpt noen Lacoste sko jeg Lacoste sko 4251322[/snapback] --- Snakket med de på Catwalk.no, de får inn Lacoste sko om ikke lenge. Har handlet der mange ganger selv, kjempefornøyd, de fører også et stort utvalg av merker. Ta en titt selv, kanskje du finner noe du liker http://www.catwalk.no Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Puma LabII & Rival Shox Stun! (Refererer til bildene til Sneakerholic) Endret 5. januar 2007 av espennyh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå