darkness| Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Haha. Utkantnorge. Du får det til å høres ut som om Bergen er ute på bygda. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Det er kanskje gammelt nytt for noen og nytt for andre, men LG Electronics kommer med Prada mobiltelefon. http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=147184 Lenke til kommentar
Blax Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Noen som vet om en nettbutikk som har Lacoste Axis inne, og som sender til Norge? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Er det mye salg på gang nå ? 7632563[/snapback] Steen og Strøm starter i morgen. 7632570[/snapback] virket som noe av salget hadde startet i dag, men blir ikke noe besøk på meg. Sliter med å finne det jeg leter etter. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Haha. Utkantnorge. Du får det til å høres ut som om Bergen er ute på bygda. 7633249[/snapback] Er det ikke? Fikk kjøpt meg ny genser: Endret 3. januar 2007 av MagnusW Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Haha. Utkantnorge. Du får det til å høres ut som om Bergen er ute på bygda. 7633249[/snapback] Er det ikke? Leker du dum, eller er du dum? Jeg kunne banne på at det sto "Asker&Bærum" på bostedet ditt før jeg sjekket. Redigert: Grusom genser. (ser jeg har flere med meg ;p) Endret 3. januar 2007 av dimiles Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) MagnusW: Overhode ikke noe jeg ville gått i, men gratulerer DG ikke sant? Endret 3. januar 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg synes den genseren er dritstilig (dersom du har en stil som passer). D&G, right? Synes jeg har sett den i D&G katalogen jeg har liggende hjemme. kolleckio: Den er i hvert fall helt sikkert ikke DG. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Er fra D&G's Fall 06, ja. Jeg liker den kjempe godt Nei, DG er det nok ikke EDIT: det er faktisk mye kult i den kolleksjonen: Endret 3. januar 2007 av MagnusW Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Oppsan, der kan jeg ærlig si at det var en miss fra min side og ikke skylde på skrivefeil Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Er fra D&G's Fall 06, ja. Jeg liker den kjempe godt 7637678[/snapback] Kjøpte du den i Oslo, eller i utlandet? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Er fra D&G's Fall 06, ja. Jeg liker den kjempe godt 7637678[/snapback] Kjøpte du den i Oslo, eller i utlandet? 7637702[/snapback] Kjøpte den i Paris i helgen. Men tror faktisk at jeg så den i en butikk i Bogstaveien før jul. Mulig det var Tatler-huset. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Kjøpte den i Paris i helgen. Men tror faktisk at jeg så den i en butikk i Bogstaveien før jul. Mulig det var Tatler-huset. 7637728[/snapback] D&G rett over veien for Louvre (gaten bak Rue de Faubourg Saint Honoré), eller på La Fayette? Jeg så den sist jeg var i Paris - men jeg kjøpte en hvit genser i stedet. Ble litt for navy for min del. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 La Fayette. Har ikke vært i den andre, faktisk. Jeg kjøpte en del annet også, men finner ikke bilder nå. Det var bl.a. jeans, flere gensere og sko. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Fikk meg ny genser i dag fra Crooks and Castles Can't stop the crooks! Lenke til kommentar
Migr Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Forsett å poste bilder! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 EDIT: det er faktisk mye kult i den kolleksjonen: 7637678[/snapback] Elsker genseren på det første bildet der. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg liker skosalg, uheldigvis hadde de få par i store størrelser. Endte i allefall opp med Adidas City: Kingston til en fornuftig pris; 400,-: Kanskje litt glorete, men sånn liker vi. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Fikk meg ny genser i dag fra Crooks and Castles 7638389[/snapback] Den var...Crip =P Synes den var fin Det var også D&G-genseren, hva kostet den? Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Trenger nye hverdags-sko til sorte jeans.. Har en litt voksen stil.. Hadde satt pris på et forslag eller to. Sko er mer eller mindre helt abstrakt for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå