Sneakerholic Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 dessuten er de authentic geniune fake! synd nike ikke gir ut mer sesongbaserte temaer på sneakersa, vet at de pleier å ha noe til halloween, valentines day og påske, men aldri sett noe juletema... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg var i byen og tittet på dress i dag. Har vært innom bl.a. Zara og Bertoni tidligere og sett etter noe som kunne falle i smak. Var først innom diverse randoms butikker, deretter Follestad og Ferner Jacobsen før jeg stakk innom Kimon (?) som lå på paleet. Jeg ble skuffet over servicen på begge Follestad-avdelingene hvor folkene som jobbet der virket relativt uinteressert. På Ferner fikk jeg, som forventet, kjempeservice på alle måter. Fyren virket genuint interessert i hva jeg ønsket, skjønte selv "problemet" med å finne små størrelser o.l. Til slutt fant jeg dessverre ikke størrelsen min, men takket for kjempehjelp. Ferner Jacobsen >>> Follestad Ettersom de ikke hadde min størrelse var planen å stikke innom Paleet og der fant jeg Kimon-butikken ved en tilfeldighet. Fant en kjempefin mørk pinstripe dress fra Tiger of Sweeden som jeg falt helt for. Når da servicen også var topp kjøpte jeg også en hvit og blåstripet skjorte fra Bruuns Bazar og et matchende slips. Jeg er kjempefornøyd med kjøpet, selvom det ble noe over budsjett. Dressen sitter som støpt og servicen var konge. Konklusjon: Servicen på Follestad holdt ikke mål på noen måte. Ferner hadde kjempeservice på alle måter, men hadde dessverre ikke størrelsen min inne. Kimon hadde dressen inne, kjempeservice og en ærlig selger som sa sin mening om hva som passet o.l. Creds! Da var nyttårsantrekket i boks med andre ord. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Nå blir det kanskje til at de her blir mine hvis jeg byr høyt nok. Jeg har alltid synes 2500 kroner var litt mye for noen sko, men nå får jeg kanskje de for 1500 eller noe sånt. Har hittil bydd 800 kroner, siden det første budet bare er på 400, men regner jeg må ut med 1500-2000 for å få de. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Er de ubrukte og ekte? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Er de ubrukte og ekte? 7609899[/snapback] Brukt to ganger tror jeg, og ja, de er ekte, har fått kvittering på mail. Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 hva tror dere om dette antrekket? - sort bukse med lyse striper - sort skjorte, litt tight - sort cardigan - sort lærbelte - sort og grått "slips" Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg tror at så mange forskjellige sortfarger ikke nødvendigvis går så bra sammen. Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 hmm. bukser ser mye lyserere ut på bidet enn den er i virkeligheten, da. men det kan være sant det du sier. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Godt poeng! Når man skal kombinere farger, kan det fort bli for mye av det gode dersom det er flere nyanser av samme farge, mikset med hverandre... @Kolleckio: Den genseren jeg lurte på, vet du om Kamikaze har den inne nå? Hva med pris og merke? Would you tell me, please? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Er de ubrukte og ekte? 7609899[/snapback] Brukt to ganger tror jeg, og ja, de er ekte, har fått kvittering på mail. 7609912[/snapback] Fra hvilken butikk? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Er litt skeptisk til de skoene jeg AnAnAs, en liten stemme i hodet mitt sier meg at de er fake =/ Husk at kvitteringer også kan fakes uten store problemer. Har du en link til auksjonen? Gabi Heinze: Cardiganen er fra YSL, tror ikke Kamikaze har den inne. Endret 30. desember 2006 av kolleckio Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Okei, takk skal du ha Kjedelig, for den falt virkelig i smak må jeg si... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Er litt skeptisk til de skoene jeg AnAnAs, en liten stemme i hodet mitt sier meg at de er fake =/ Husk at kvitteringer også kan fakes uten store problemer.Har du en link til auksjonen? Gabi Heinze: Cardiganen er fra YSL, tror ikke Kamikaze har den inne. 7610180[/snapback] Kanskje jeg heller skal kjøpe de nye i butikken så er jeg sikker? http://mote.no/showthread.php?t=6844 Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Alltids sikkrest å kjøpe dem i butikk, men etter å ha sett litt nærmere har jeg skiftet litt mening og tror dem er ekte. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Så at Anette hadde bydd på dem også. Ut i fra det som står der så virker det jo ekte. Tror Anette testet henne på skjerfet. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Kjøpte meg hvit skjorte og bukseseler i dag Vad tycks? Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Noen tips til gode norske/utelandske nettbutikker? Ikke en sånn butikk der prisen er veldig høye. (2000 for en bukse for eks ) Lenke til kommentar
Homme Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Mikael Berg: Skipp belte, evn bruk et mye tynner og mindre synlig et. Også ville jeg valgt en annen skjorte, så ikke ut som den passet deg, nesten litt for stor. Ville da heller valgt en slimmere variant. Lenke til kommentar
edds Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Servicen på Follestad holdt ikke mål på noen måte. Ferner hadde kjempeservice på alle måter, men hadde dessverre ikke størrelsen min inne. Kimon hadde dressen inne, kjempeservice og en ærlig selger som sa sin mening om hva som passet o.l. Creds! Da var nyttårsantrekket i boks med andre ord. 7609601[/snapback] Uff, da må jeg bare beklage. Jeg har bare hatt gode erfaringer på follestad. Hvilken var du på? Da jeg var der fikk jeg god service, og en dress som passet meg perfekt. Men godt at du fant det du ønsket. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Mikael: Hakket ned i skjortestørrelse og meir anonymt belte, så er du i boks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå