Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Hadde jeg komt med en skjorte til 1500kr hadde jeg vertfall ikke sagt det til noen. Hadde faktisk vert flaut syns jeg..

 

Om jeg hadde funnet en helt grei og pen skjorte til en liten hundrelapp hadde det vert noe å skryta av.

 

Og at folk bruker så mye penger på klær forstår jeg ikke enda, og kommer sikkert aldri til å forstå det..

 

Robin :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde jeg komt med en skjorte til 1500kr hadde jeg vertfall ikke sagt det til noen. Hadde faktisk vert flaut syns jeg..

 

Om jeg hadde funnet en helt grei og pen skjorte til en liten hundrelapp hadde det vert noe å skryta av.

 

Og at folk bruker så mye penger på klær forstår jeg ikke enda, og kommer sikkert aldri til å forstå det..

 

Robin :)

:yes::thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har skinnjakke til 2300.

Og du setter heldigvis ikke opp maks-priser...

Ikke faen om jeg betaler 1600 for en skjorte, men nei, jeg setter ikke opp makspriser.

 

Jeg betaler det jeg syntes det er verdt, koster det flesk, ber jeg de dra dit endetarmen starter.

Lenke til kommentar
Pappa'n min er sterkere enn pappa'n til Joachim.

Det er det liten tvil om, pappa er nok ikke akkurat sterk...

 

KAN VI KOMME TILBAKE TIL TEMA?

 

Diorskjorten er kjøpt i Frankrike. Jeg husker ikke hva den kostet. Men har sett tilsvarende skjorte til summen jeg oppgav. For alt jeg vet gav jeg ikke så mye for den. :)

Lenke til kommentar
Jeg har skjorter til 100 kroner også jeg. Tilbud på Outlet Stores er gjerne temmelig rimlige.

 

Det var ikke ment som skryt, mer som eksempel.

Kjøper bare to-tre bukser per år, så det er ikke farlig hvor masse det koster. Samme med t-skjorter. Fant forresten slengbuksa mi igjen. :D:D

 

Bukser som du sliter selv, er bedre enn ferdigslitte bukser. De er tøffere og. :)

Lenke til kommentar
joachim tjener 500 timen han

Joachim er sekretær. No kidding.

Det er jeg også for tiden, men han tjener mer enn meg..

Vi kaller det ikke sekretær, men noen av mine oppgaver ligger inn under hva en sekretær gjør. Og så?

Og så?

Mitt poeng er at dere må kalle det noe annet, fordi tittelen sekretær ikke gir nok status. Det har du selv innrømmet.

Lenke til kommentar
joachim tjener 500 timen han

Joachim er sekretær. No kidding.

Det er jeg også for tiden, men han tjener mer enn meg..

Vi kaller det ikke sekretær, men noen av mine oppgaver ligger inn under hva en sekretær gjør. Og så?

Og så?

Mitt poeng er at dere må kalle det noe annet, fordi tittelen sekretær ikke gir nok status. Det har du selv innrømmet.

Nå er vel ikke jobbens status en seksten årings viktigste bekymring.

 

Kinaskjorte og kinaskjorte, den er fortsatt håndsydd. :)

Lenke til kommentar

Så en D&G skjorte til 1200 kr på Retro her i forrige uke, fikk hakeslep ;)

 

Det er snakk om en vanlig t-shirt ja.

 

Rød, blå, med teksten Dollars & Girls!

Vanvittig kul, men ikke verdt 1200 kr.

 

Vurderer å kjøpe meg en turkis eller rosa Lacoste Pique istedet :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...