Homme Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Robbie (eller noen andre for den saks skyld), vet du om de fortsatt har denne genseren på Kamikaze? tror den er fra høstkolleksjonen viss jeg ikke husker feil så har min tvil =/ Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 trenger hjelp her også. - Skal ha på dress (svart med hvite striper). - Skal ikke ha belte. - Fin sko (litt lange som går inn som en spiss) - MEN hvilken farge skal jeg ha på skjorta? (ikke rosa) - OG eventuelt slips... (ikke rosa) Skal kjøpe i morra! 7601006[/snapback] Sikker på at du ikke skal ha belte? Jeg synes det ser stiligst ut med et sort klassisk belte på dressbukser Jeg ville ha gått med hvit eller lys blå skjorte. Slips ville jeg ha tatt et grått med litt mønster. 7601056[/snapback] I see. Tar på meg hvit skjorte, og skal vurdere belte....tror jeg kanskje tar på mg belte jeg. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Kolleciko; ufattelig fet den hvite dobbeltkneppede genseren? du postet på forrige side? Hvor er det mulig å få tak i noe slikt, tro? Falt helt for den gitt... Lenke til kommentar
edds Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Ikke verst, edds. Midlertidig faktisk. Lo godt der. Hva slags dress? Farge? Plain? Fortell. Redigert: Det var på salg, edds? 7602975[/snapback] Dressen jeg kjøpte var en veldig fin, helt plain sort Brunelli-dress. Skredderarbeid inkludert i prisen. Det var tilfeldigvis salg ja, alle dresser nedsatt kr. 1000, så jeg fikk den for 2900,- Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Kolleciko; ufattelig fet den hvite dobbeltkneppede genseren? du postet på forrige side? Hvor er det mulig å få tak i noe slikt, tro? Falt helt for den gitt... 7604736[/snapback] Kamikaze, viss ikke må du nok til det store utland Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Kolleciko; ufattelig fet den hvite dobbeltkneppede genseren? du postet på forrige side? Hvor er det mulig å få tak i noe slikt, tro? Falt helt for den gitt... 7604736[/snapback] Kamikaze, viss ikke må du nok til det store utland 7605296[/snapback] YSL-butikken på Faubourg Saint-Honoré i Paris har denne. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Er vel ikkje nokon her som har nokre linkar til sider alà www.asos.com der ein kan kjøpe merkeklede til menn? Sider som Stress og liknande er utelukka. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) www.eluxury.com www.zoovillage.com www.yoox.com www.styledrops.com www.caliroots.com www.bergdorfgoodman.com www.ebay.com Oppdaterer listen når jeg kommer på flere. Endret 30. desember 2006 av kolleckio Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Det var jo typisk, at det kun er én butikk her i landet som fører den genseren.. Hvilket merke og hvilken pris lurer jeg så på? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Norske nettbutikker som fører Cheap Monday? Tenker på denne: http://se.zoovillage.com/store/productdeta...n=10&ListType=0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg har en jakke som skal "vaskes i kaldt vann". Betyr det at jeg ikke kan maskinvaske den? Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) hva tror dere om dette antrekket, og hvordan bør jeg ha "slipset"? http://bildr.no/image/28310.jpeg kanskje litt vanskelig å se - sort bukse med lyse striper - sort skjorte, litt tight - sort cardigan - sort lærbelte - sort og grått "slips" Endret 30. desember 2006 av Hekkerboi Lenke til kommentar
Camron Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Hvordan knyter dere slips egentlig? Sliter litt med det. O,o Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 http://www.tie-a-tie.net/ Der er det noen knuter med fine illustrasjoner, hvordan du burdte knyte det kommer ann på slipset Lenke til kommentar
Camron Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Ah, takk. Fant den siden her og: http://www.krawattenknoten.info/krawatten/...en/tieknot.html Vet ikke helt hvilken jeg skal gå for, slipset er helt vanlig. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Enkel windsor er som regel enkleste og greieste veien og ta. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg har en jakke som skal "vaskes i kaldt vann". Betyr det at jeg ikke kan maskinvaske den? 7606641[/snapback] Egentlig så skal den ikke maskinvaskes, men viss du absolutt vil prøve ha så lav temp som mulig og på "finvask". Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 hva tror dere om dette antrekket, og hvordan bør jeg ha "slipset"? http://bildr.no/image/28310.jpeg kanskje litt vanskelig å se - sort bukse med lyse striper - sort skjorte, litt tight - sort cardigan - sort lærbelte - sort og grått "slips" 7606835[/snapback] anyone? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Fikk ny tee i dag, denne gangen er det en Diamond Supply Co. x DGS collabo. Jordans Jumpman logo i farger (noen som sa knæsj?) som matcher Jordan VIII retroen som kommer til våren. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Noen som har lyst på julesko? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7537890[/snapback] De var kjempesøte. Hadde jeg hatt mye penger skulle jeg ha kjøpt de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå