Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm?

Jeg håper vitterlig ikke du foreslo et tynt rødt slips til en mørkeblå pinstripe, kolleckio?

Med tanke på overnevnte dress med matchende vest bør det bli en hvit, clean skjorte med et bredt slips som du såvidt ser under vesten. :) Skjorten skal være hvit, men har enda ikke bestemt meg for farge på slipset. Forslag? :)

Har noen forresten innvendinger mot vest av samme farge som dressjakke? Når det gjelder pinstripes føler jeg det på en måte blir en selvfølge.

Lenke til kommentar

De selger ikke dresser der, altså? Da får det bli i etasjen ovenfor, eventuelt hos en annen forretning. Tar iallefall turen innom og ser hva de har / kan tilby. :)

7602055[/snapback]

Jeg kan anbefale Follestad i akersgaten (den største av de to) til kjøp av dress. Ekspertise og effektivitet er nøkkelordene, jeg kan nesten garantere at du vil bli fornøyd. Veldig godt utvalg har det også. :)

Lenke til kommentar

Hehe, kolleckio.

Det er vel ikke fryktelig mange alternativer til slips der. Enten blir det sort, blå-nyanse eller hvitt. Som du sier er jeg skeptisk til sort. Hvitt kan bli litt "overkill" med tanke på valg av hvit skjorte. Dette ble vanskelig. :p

Slips er et must - skjorte eller ei. Må bare finne en farge. =/

Lenke til kommentar
Jeg kan anbefale Follestad i akersgaten (den største av de to) til kjøp av dress. Ekspertise og effektivitet er nøkkelordene, jeg kan nesten garantere at du vil bli fornøyd. Veldig godt utvalg har det også. :)

7602465[/snapback]

Servicen der tviler jeg ikke på at er ypperlig. Jeg innbiller meg bare at prisklassen der kanskje er et par hakk over det jeg har råd til for øyeblikket. Nå vet jeg ikke noe konkret om den butikken, men jeg innbiller meg bare det.

Lenke til kommentar

7602465[/snapback]

Servicen der tviler jeg ikke på at er ypperlig. Jeg innbiller meg bare at prisklassen der kanskje er et par hakk over det jeg har råd til for øyeblikket. Nå vet jeg ikke noe konkret om den butikken, men jeg innbiller meg bare det.

7602556[/snapback]

Si ikke det - de har ett ganske bredt spekter prismessig. Hvor mye har du tenkt til å investere i dressen?

Lenke til kommentar
Si ikke det - de har ett ganske bredt spekter prismessig. Hvor mye har du tenkt til å investere i dressen?

7602749[/snapback]

La oss si en maksimalt 4000. Da helst med vest.

Hva sier 'u? :p

7602898[/snapback]

Det burde gå bra. Enda bedre hvis du ser bort i fra vesten, midlertidig. :p

Edit: Jeg kjøpte nylig en dress der til 3900,- bare så det er sagt.

Endret av edds
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...