Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kva bør eg ha under ein mørkbrun/svart v-hals genser i ull? (Tynn og litt tight.)

7599712[/snapback]

 

Typen min pleier ha en stripete mørk skjorte under sin mørk grå v-halsgenser. Det ser ikke så stivt ut.

 

trenger hjelp her også.

- Skal ha på dress (svart med hvite striper).

- Skal ikke ha belte.

- Fin sko (litt lange som går inn som en spiss)

- MEN hvilken farge skal jeg ha på skjorta? (ikke rosa)

- OG eventuelt slips... (ikke rosa)

 

Skal kjøpe i morra!

7601006[/snapback]

 

Sikker på at du ikke skal ha belte? Jeg synes det ser stiligst ut med et sort klassisk belte på dressbukser :) Jeg ville ha gått med hvit eller lys blå skjorte. Slips ville jeg ha tatt et grått med litt mønster.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er det pent å ha svart skjorte med hvit slips?

7601220[/snapback]

 

Ja, det er det. Men det kan også bli litt smakløst også, så det er viktig å finne rett stoff og snitt.

Lenke til kommentar

Det høres, for å være ærlig, ut som en horribel kombinasjo Xyprotec. Jeans? :( Ikke belte Singh? :( Og hvitt belte var det en som skulle ha? :(

 

Forøvrig drar jeg selv til byen imorgen og handler forhåpentligvis dress. Vurderer også om det blir vest, nye sko og nytt belte itillegg. Spørsmålet er bare hvor. Har foreløpig tenkt på Bertoni, Tiger-butikken i Bogstadveien, Zara og Ferner Jacobsen. Stemmer det at det finnes en ungdomsseksjon for Ferner? Hvor ligger isåfall denne. Jeg kan godt legge noen kroner inn i dressen så lenge jeg blir svært, svært fornøyd med den.

 

Redigert:

 

Jeg ble forøvrig skuffet over servicen som var hos Zara. Ettersom jeg selv jobber i en servicebutikk er god service nøkkelen til handel. Bertoni derimot var det god service hos. Spørs om det ikke blir der..

Endret av dimiles
Lenke til kommentar

Dimiles:

Ferner sin ungdomsavdeling er vel underetasjen, hvor de har Boss Orange Label, Lacoste, Goose o.l.. Tror ikke de har noen dresser der.

 

De har mye fint samlet på ett sted i andre etasje på Steen & Strøm. :)

 

Og er det fortsatt ingen som har sett noe Polo Jeans-bukser noe stedi Oslo? Har vært på Polo-butikken på Steen & Strøm, Ferner og diverse VIC-butikker, men ikke funnet det noe sted. Liker de to jeg har så godt at jeg gjerne skulle hatt noen fler...

Lenke til kommentar

Så det er i samme bygget? Takk skal du ha. :)

 

Hva synes du om bruk av vest til dress? For eksempel en mørkeblå pinstripe med matchende vest under. Hvit skjorte og deretter et slips av ukjent farge. Forslag? :)

 

Redigert:

 

De selger ikke dresser der, altså? Da får det bli i etasjen ovenfor, eventuelt hos en annen forretning. Tar iallefall turen innom og ser hva de har / kan tilby. :)

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
Hva synes du om bruk av vest til dress? For eksempel en mørkeblå pinstripe med matchende vest under. Hvit skjorte og deretter et slips av ukjent farge. Forslag? :)

 

Vest er veldig pent til dress. Ville kanskje valgt et tynt rødt slips, det jeg får til å se best ut i mitt hode atm :)

 

Men skal du ha tynt eller vanlig bredde på slipset?

 

Dagens antrekk forresten, tusle en tur til byen og gjør de siste innkjøpene før nyttårsaften.

DSCF0340.jpg

 

Tee: HM

Cardigan: Zara

Bukse: sort nudie slim jim

Belte: Versace

 

Ute ble de satt på en sort militærinspirert jakke fra HM, sorte sko fra ToS og et

stor hvit skjerf.

Hmm tee'en så ut som den satt rart på bilde :/

 

Noen som vet om en cardigan liggnende denne (bilde under) som er å oppdrive i Norge? Evn. nærmeste forhandler av YSL?

 

Og er denne genseren å oppdrive i Oslo, da kanskje ferner?

pPOLO2-2287317_standard_v330.jpg

Endret av kolleckio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...