Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Preppy er hot. Dessuten er det nok mange som betegner det som "på vei ut" så det er ikke så utbredt lenger. Jeg kjører preppy i morgen med Zara cardigan, Tiger-skjorte med liten krage, smalt Volcom slips og Lacoste sneakers. Trange bukser kommer jeg imidlertid aldri til å åle meg inn i. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Prøv det. Trange bukser er digg. I tillegg så liker damene det. Bare prøv, så skal du se. Noen sier det ser fresht ut, andre mener det er gay-stil. Vel, glem hva de mener om det er homseaktig: Buksene er smoothe! Endret 25. desember 2006 av Onyx Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Ja, noen er jo av den oppfatning at det er "gay" å ta seg bra ut. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Prøv det. Trange bukser er digg. I tillegg så liker damene det. 7577685[/snapback] Er du så sikker på det? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Trange bukser er digg. Er som å konstant gå og smårunke. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Trange bukser er digg. Er som å konstant gå og smårunke. 7577732[/snapback] Kan jeg få spørre om jeg kan ha den kommentaren i min signatur?! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Det går sikkert greit. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Hm, blir vel å kjøre en svart dressbukse, svart ripley skjorte og en mørkeblå/på grensen til svart blazer på nyttårsaften (den er litt kort, noe som gjør at den tar seg bra ut på meg i allefall). Om jeg ikke finner et penere, skal jeg bruke et lyseblått "kreppet" slips. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg klikket da jeg ikke fant min størrelse i butikken. Deretter tenkte jeg meg om og kom frem til at det sikkert er altfor mange som har den. Det finnes tilhørende bukse også. Enda hottere. 7577620[/snapback] Og jakke. Har man alle tre delene er man hottest:-P Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Hva går folk med i aften? Regner med at det hvertfall er noen som har tenkt seg ut i dag. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Lindeberg og WESC er for personer som ikke egentlig bryr seg om hvordan klærne er, bare at de viser at man har penger. Synses dere dette ?! greit det er noen som kjøper j.lindeberg for bare merke! men alle tror jo det ! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=661232&st=20 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg synes ikke dette, men er ikke noen stor fan av genserene med STOR JL logo, men buksene er kule Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Lindeberg og WESC er for personer som ikke egentlig bryr seg om hvordan klærne er, bare at de viser at man har penger. Synses dere dette ?! greit det er noen som kjøper j.lindeberg for bare merke! men alle tror jo det ! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=661232&st=20 7580949[/snapback] Tja, har ein del WESC, men for å vise at eg har penger? Øh... Eg kan vel ikkje akkurat kalle meg rik, og det er jo ikkje av dei dyraste merka der ute heller. Synes ein del av We sine klede ser veldig bra ut, og ikkje minst, så passer snittet meg utmerka. Ein del av det dei har flasher mykje med logoer, men eg prøver å unngå det. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Liker best å gå uten noe.. Det er noe som aldri går av moten! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Har nå fulgt med i denne tråden en stund, og må si jeg savner bilder, legg inn flere bilder av plagg man ønsker seg, akkurat har kjøpt seg eller rett og slett hva man har på seg nå Forhåpentlig vis kommer jeg også til å bli litt mer aktiv på dette forumet framover også. Gårsdagens antrekk ute på kvelden: (Skjorten og cardiganen er dratt litt opp på ermene, de er ikke for korte.) Bukse: Acne Belte: Versace Cardigan: Zara Skjorte: ToS Slips: Santi Sko: sorte "pensko" fra Prada Så post med bilder folkens Endret 26. desember 2006 av kolleckio Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 nå har jeg en sort dressbukse med striper, en sort cardigan, et slags stripete "slips" (ikke slips, men, som et tynt skjerf). har dere noen forslag til farge/stil på skjorten? Lenke til kommentar
wilai Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Prøv det. Trange bukser er digg. I tillegg så liker damene det. 7577685[/snapback] Er du så sikker på det? 7577721[/snapback] Om det er pikken hans som henge utover låre? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Hekkerboi: Jeg ville valgt en rød skjorte, men kommer ann på fargen på "slipset", ellers så er jo hvit enkelt og greit. Og da helst slimfit eller liggnende som sitter bra på krippen din. Lenke til kommentar
edds Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 Hei folkens! Nyttår nærmer seg, og jeg vil antakeligvis bli sett i en sort dress og hvit/sort sjorte. Det eneste jeg mangler er et par fine sko som står til antrekket - hvor bør jeg lete? Er åpen for det meste, men helst noe diskrét. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Tiger og Hugo Boss har veldig mange pene pensko, er litt usikker på pris, men tipper rundt 1500 (+- 2\300) Viss du vil legge litt mer penger inn det anbefaler jeg Paul Smith, Prada eller Ralph Lauren, elegante og nydelige sko, men med tilsvarende prislapp. Evn. har jeg merket at i de fleste skobutikker som DNA finner man som regel minst 1par pensko som faktisk er pene. I mine øyne perfekte sko til en nyttårsaften, med tanke på at man også kommer til å være litt ute: Endret 26. desember 2006 av kolleckio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå