Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Hva skal folk ha på seg på nyttår? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Hva skal folk ha på seg på nyttår? 7575620[/snapback] Kjører vel ei dressbukse med lys og mørkegrå striper, ei svart skjorte og ein fin frakk. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Blir vel en mørk dress. Blå pinstripe og live opp litt med et friskt Hermes slips... Lenke til kommentar
edds Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Til nyttår ser du meg nok i sort dress, hvit/sort skjorte, og et matchende slips. Men over til noe annet - jeg fikk et gavekort på Follestad til jul, hva bør jeg se etter? Vet noen når de pleier å starte salget? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Tenker jeg kjører halvpen bukse, skjorte, vest og slips, samt skjerf og frakk når jeg er ute. Tenkte også på å kjøpe meg sånne ringer som kortdealere ofte bruker for å holde skjorten oppe fra håndleddene. Synes det er fett. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Hva skal folk ha på seg på nyttår? 7575620[/snapback] Jeg skal ha vest og bukse fra Soaked in luxery, hvit belte fra Tiger, og stævletter. Hva jeg skal ha under eller om jeg skal ha noe under vesten har jeg ikke bestemt ennå. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Ja White, det høres veldig pent ut. Kunne du anbefalt en vest til meg? Altså slik at jeg får en skikkelig Preppy-stil. Har ikke vært ute å sjekket så mye vester jeg altså. Helst noe som er trangt da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Tiger har vester som vel kan regnes som preppy, mens Moods også har en modell som ser ganske bra ut (ligger et bilde av LarsP her inne en plass med vesten). Men jeg hadde nok sjekket ut Tiger hvis det er preppy du er ute etter. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg er så forbanna kjedelig av meg at jeg kjører det samme som på julaften, dvs sort dressbukse fra Lindeberg, sort skjorte fra Lee, mønstret vest fra Moods, sorte sko fra 4you. I tillegg blir det vel frakk fra Tiger, sorte skinnhanser og sort skjerf. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Hva synes folket om Sixpence? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Hva synes folket om Sixpence? 7577420[/snapback] Jeg er fan av sixpence. Prøvde sikkert 50 stk i Barcelona, men det var liksom ingen som passet helt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Sixpence er i mine øyne forbeholdt eldre menn. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Fikk 2 stk. til jul. En i skinn og greier. Tenkte å ta det i bruk på fest i morgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Sixpence er i mine øyne forbeholdt eldre menn. 7577486[/snapback] Eller hip-hop'ens nye avantgarde: prep-hop Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Tiger har vester som vel kan regnes som preppy, mens Moods også har en modell som ser ganske bra ut (ligger et bilde av LarsP her inne en plass med vesten). Men jeg hadde nok sjekket ut Tiger hvis det er preppy du er ute etter. Hehe, hvor er det bildet hans? LarsP? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Tiger har vester som vel kan regnes som preppy, mens Moods også har en modell som ser ganske bra ut (ligger et bilde av LarsP her inne en plass med vesten). Men jeg hadde nok sjekket ut Tiger hvis det er preppy du er ute etter. Hehe, hvor er det bildet hans? LarsP? 7577555[/snapback] I believe in miracles, since you came along, you sexy thing. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Se her ja! Ikke så verst den der. Får ta meg en tur til byen i romjula da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg klikket da jeg ikke fant min størrelse i butikken. Deretter tenkte jeg meg om og kom frem til at det sikkert er altfor mange som har den. Det finnes tilhørende bukse også. Enda hottere. Lenke til kommentar
edds Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 LarsP, hvilken frakk fra Tiger har du? Veldig stilig antrek til nyttår, forresten. Må nesten gå til anskaffelse av en vest snart selv. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Jeg klikket da jeg ikke fant min størrelse i butikken. Deretter tenkte jeg meg om og kom frem til at det sikkert er altfor mange som har den. Det finnes tilhørende bukse også. Enda hottere. Jeg skjønner. Mener du Moods-modellen som LarsP har på deg? Kan ikke tvile på at det er populært. Får ta meg en tur til Bogstadveien da, kjøpe meg noe ekstraordinært. ( ) Spøk til side: Fikk gode tilbakemeldinger om den trange buksen jeg kjøpte fra Nudie. I tillegg så ser Preppy så nydelig ut! Endret 25. desember 2006 av Onyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå