Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Hvordan er den butikken som ligger ved siden av Louis Vuitton? Har bare vært i den som ligger ved Japan Photo, og jeg synes at det pleier å holde. Får som oftest det jeg er på jakt etter der.

Christian, jeg ville kjøpt klærene der du er nå vis du syns de er fine, sjansen for at du får de billigere her er ganske liten. Og jeg regner med at utvalget er ganske mye større der du er nå.

7559425[/snapback]

takk. mangler en god vinter/host jakke, sa skal se om de setter ned prisene ekstra etter jul. fant noen fine der, men de var litt dyre i forste omgang, sa ville vente og se om jeg fant noe annet jeg heller ville ha senere i ferien :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser du på det som sannsynlig at du får det billigere i Norge enn der du er nå?  Da har jeg altså misforstått deg når jeg trodde du var ute etter å gjøre "et kupp". Bra! For da er det ikke så ulogisk likevel det du har sagt om at du ønsker å gå med merkeklær fordi det får deg til å føle deg bedre (type status pga dyre klær?). Det er nemlig ikke logisk dersom man kun handler slikt på salg. Da blir det jo som å drive å lure seg selv.

7559390[/snapback]

jeg foler jeg snakker til en vegg med deg, hvor det eneste som kommer tilbake er nedsettende utsagn som ikke barer rot i virkeligheten.

Hvis jeg ser snittet til en god handel, sa lar jeg ikke den ga fra meg om det er noe jeg har lyst pa eller vil ha.

Muligens du gjor det, men jeg foretrekker a benytte sjansene jeg far. Det gjor meg ikke sa ulogisk, det ville vart verre om jeg handlet kopier pa salg. Da hadde du kanskje kunne slenge med leppa, men inntil det faktisk skjer, sa undres jeg, hvorfor er det sa vanskelig for deg a besvare det jeg sporr om, og ikke drive med off-topic?

7559416[/snapback]

Ved å svare deg, kan man vel si at dette har gått over til kverrulering - men jeg kan ikke la innlegget ditt stå ubesvart:

Vi må da kunne være uenige? Forventer du at alle som er uenige skal skifte mening, siden du sier det er som å snakke til en vegg med meg?

Hvor er det jeg har kommet med nedsettende utsagn? Jeg spør deg om jeg har tolket ting riktig. Synes du det er bedre at jeg bare går ut i fra ting og anser dette som fakta?

Hva jeg gjør spiller vel ingen rolle? Men hvis du absolutt lurer på det, så er jeg ikke så dødsens opptatt av merker. Jeg ser på plagget om det er pent og om kvaliteten virker bra. Det vil jo da ofte være typiske kjente merker, men jeg kjøper det ikke kun pga merket.

Når du skriver noe på et forum, så må du forvente at folk stiller deg motspørsmål. Jeg føler ikke at jeg går off topic, så lenge dette faktisk ikke er din tråd hvor vi kun diskuterer hvorvidt prisene på gucci-klær er billigere i utlandet enn i Norge. Her diskuterer vi mote og klær.

Nå skal jeg dog trekke meg stille og rolig tilbake - så får jeg heller beklage for at jeg helt sikkert med dette og tidligere innlegg tråkker deg på tærne.

Lenke til kommentar
armani

versace

hugo boss og replay. Derfor lurte jeg pa ca prisene for tilsvarende i Norge.

7559241[/snapback]

Armani Jeans koster ca. 1.600 - 2.000 kr.

Versace Jeans koster ca. det samme (ofte litt mer).

Hugo Boss (Boss Black) jeans tror faktisk ikke finnes i Norge.

Boss Orange jeans koster ca. 1.200+ kr. Disse er faktisk nokså kule, spesielt den håndlagde jeans kolleksjonen (ca. 1.900 kr).

Lenke til kommentar
og da har jeg svarene jeg trengte, dermed resignerer jeg til andre deler av forumet.

ha en fortsatt fin juleferie og god jul :)

7559640[/snapback]

Ha en velsignet julehøytid, ja. :)

Det er forresten ikke hos Peek & Cloppenburg du har vært på salg?

7559689[/snapback]

jo, hehe. Irriterte foreldrene mine og meg at de nektet a ta imot mastercard og visa. Bare American Express. Men betjeningen var kjempe greie. Synd lite var pa salg, trenger virkelig en god frakk eller vinter/host jakke. Sa skal titte i Kiel nar jeg er der :) haper de har noe a by pa.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Session begynte jo i Rogaland. Det lå 1 i Sandnes, 1 på Kvadrat og 1 i Stavanger før, men nå er det 2 på Kvadrat og 1 i Stavanger. Folk bør absolutt sjekke ut Volcom sine kolleksjoner. Jeg kjøpte nylig to Volcom Stone-slips og de har et relativt bra utvalg av skjorter, bukser og blazere også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...