Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem f bryr seg om hva som er "inn"?

 

Kejo var "in"; men hvem faen vil gå med "H. Miller" bakpå jakken sin? Jeez.

Forøvrig virker det som om du bryr deg mer om hva slags merke det er på selve buksen enn hvordan den ser ut, Christian86. :p

7559145[/snapback]

 

du ma lare deg om forbrukspsykologi kjare venn. Jeg vil vite om prisen jeg kan betale her nede er lavere enn i Norge eller ikke.

Ettersom jeg sjelden ser slike i Norge, sa spurte jeg "nerdene" :p om det.

 

Du vil ikke betale for mye for noe du vet du kan fa vesentlig billigere noen dager senere, vil du vel?

 

Sa slutt a hakk pa meg fordi jeg sporr om prisen, og la meg avgjore hva jeg kjoper selv. Selvfolgelig kjoper jeg ikke noe stygt bare pga merket, men jeg er prisbevist, ikke en odeland.

Lenke til kommentar

Haha.

 

Merkelig så nær du skulle ta deg av ting, da. Du kan vel definitivt klassifisere deg som en av "nerdene", sjæl. Forøvrig baserer jeg ikke utsagnet mitt kun på din siste post, men heller bilder og spørsmål du har stilt det siste halvåret bl.a. om dette med fake Gucci-sko. :)

 

Du definerte spørsmålet etter "hva en Burberry-bukse" koster, og da antar jeg at du var mer interessert i prisen på selve merket, kontra utseendet / stil. Det er vel som med flere merker; du kan sikkert få en plain D&G-bukse nokså "rimelig", men skal du ha dressbukse fra Dolce & Gabanna må du nok ut med et par lapper mer..

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
Haha.

 

Merkelig så nær du skulle ta deg av ting, da.  Du kan vel definitivt klassifisere deg som en av "nerdene", sjæl. Forøvrig baserer jeg ikke utsagnet mitt kun på din siste post, men heller bilder og spørsmål du har stilt det siste halvåret bl.a. om dette med fake Gucci-sko. :)

 

Du definerte spørsmålet etter "hva en Burberry-bukse" koster, og da antar jeg at du var mer interessert i prisen på selve merket, kontra utseendet / stil. Det er vel som med flere merker; du kan sikkert få en plain D&G-bukse nokså "rimelig", men skal du ha dressbukse fra Dolce & Gabanna må du nok ut med et par lapper mer..

7559212[/snapback]

 

tror du leste meg feil. Det med skoene tar jeg heller som laring enn desperat forsok pa merke sko. alle larer med tiden, jeg er litt i overgangsfasen, hvor jeg tenker mer pa hva jeg gar med osv enn for. For var det liksom joggis hele tiden fordi det var sa komfortabelt.

 

Uansett";

 

det med prisene er fordi det er en kjede i Tyskland som har spesialisert seg pa heller dyre merkeklar.

De har salg for tiden, og jeg ville undersoke hva tilsvarende merker koster i Norge, for a sammenlikne :)

 

samme som jeg gjorde med hygiene produkter for jeg dro ned. Hvis jeg feks kan spare en del pa fine klar her nede, sa er det dumt a vente, dra hjem, bli skuffet og sa angre, om du forstar hva jeg mener? :)

 

uansett; merkene de hadde en del av pa salg og til gode priser var

 

armani

versace

hugo boss og replay. Derfor lurte jeg pa ca prisene for tilsvarende i Norge.

 

har bare et par jeans fra for nemlig, og disse var veldig fine og gode :blush: *kunne ikke dy meg*

 

ps! jeg er mobilnerd, og neewbie med klar :p

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Joda, jeg forstår det. ;)

 

Nå er det forøvrig liten sannsynlighet for at du finner akkurat de samme modellene på salg der som du gjør på en random sjappe her i byen?

 

Lykke til uansett.

7559298[/snapback]

 

det vet jeg og, men derfor spurte jeg om ca priser, fordi da kan jeg sette det i forhold til laveste og normalprisen og se sammenhengen.

Eksakte priser krever at jeg poster bilder her, og alt, det har vi ikke tid til :p er jul jo :)

Lenke til kommentar

Feil, Christian. Derfor burde du se på klærne og finne ut om du liker dem. Så vurderer du om du føler prisen står i stil med det du ønsker å betale. Så lenge det er lite sannsynlig at du vil finne det her i Norge, så spiller det vel ikke noe rolle hva en annet produkt ville kostet i Norge? Det er det samme som å sammenligne en TV fra Sony og en MP3spiller fra Sony.

Lenke til kommentar
Feil, Christian. Derfor burde du se på klærne og finne ut om du liker dem. Så vurderer du om du føler prisen står i stil med det du ønsker å betale. Så lenge det er lite sannsynlig at du vil finne det  her i Norge, så spiller det vel ikke noe rolle hva en annet produkt ville kostet i Norge? Det er det samme som å sammenligne en TV fra Sony og en MP3spiller fra Sony.

7559356[/snapback]

 

na foler jeg at jeg gjentar meg til det kjedsommelige. Alt jeg ville ha var ca priser for a se om jeg betaler blodpris eller ikke.

La meg fa ta mine vurderinger og heller besvar sporsmalet.

Lenke til kommentar

Ser du på det som sannsynlig at du får det billigere i Norge enn der du er nå? Da har jeg altså misforstått deg når jeg trodde du var ute etter å gjøre "et kupp". Bra! For da er det ikke så ulogisk likevel det du har sagt om at du ønsker å gå med merkeklær fordi det får deg til å føle deg bedre (type status pga dyre klær?). Det er nemlig ikke logisk dersom man kun handler slikt på salg. Da blir det jo som å drive å lure seg selv.

Lenke til kommentar
Ser du på det som sannsynlig at du får det billigere i Norge enn der du er nå?  Da har jeg altså misforstått deg når jeg trodde du var ute etter å gjøre "et kupp". Bra! For da er det ikke så ulogisk likevel det du har sagt om at du ønsker å gå med merkeklær fordi det får deg til å føle deg bedre (type status pga dyre klær?). Det er nemlig ikke logisk dersom man kun handler slikt på salg. Da blir det jo som å drive å lure seg selv.

7559390[/snapback]

 

jeg foler jeg snakker til en vegg med deg, hvor det eneste som kommer tilbake er nedsettende utsagn som ikke barer rot i virkeligheten.

Hvis jeg ser snittet til en god handel, sa lar jeg ikke den ga fra meg om det er noe jeg har lyst pa eller vil ha.

Muligens du gjor det, men jeg foretrekker a benytte sjansene jeg far. Det gjor meg ikke sa ulogisk, det ville vart verre om jeg handlet kopier pa salg. Da hadde du kanskje kunne slenge med leppa, men inntil det faktisk skjer, sa undres jeg, hvorfor er det sa vanskelig for deg a besvare det jeg sporr om, og ikke drive med off-topic?

Lenke til kommentar

Hvordan er den butikken som ligger ved siden av Louis Vuitton? Har bare vært i den som ligger ved Japan Photo, og jeg synes at det pleier å holde. Får som oftest det jeg er på jakt etter der.

 

Christian, jeg ville kjøpt klærene der du er nå vis du syns de er fine, sjansen for at du får de billigere her er ganske liten. Og jeg regner med at utvalget er ganske mye større der du er nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...