haarod Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 De er svinkule. Holdt nesten på å kjøpe dem selv, men prioriterte andre ting. 7487839[/snapback] Quiksilver sine? Med eller uten for? Whear? :---o 7489143[/snapback] Med for, på Whitewater i Oslo. Hvis du ikke vet hvor det ligger så er det like ved utro/stress. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Synes disse var greie jeg, da. Det var i denne stilen jeg hadde tengt meg. Gucci, noe jeg ikke har vært så veldig stor fan av egentlig, men vi prøver. 7490095[/snapback] De var svinkule. Hvor så du dem? 7494273[/snapback] De finnes på Gucci's hjemmeside til rundt 3000 kr... Lenke til kommentar
Faris Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Tips til nye sko: Puma 96 Hours. Kjøpte meg ett par av modellen Steccia, og er storfornøyd. Synes dette merket virker litt oversett, så jeg tenkte å promotere litt. 7493259[/snapback] Dritkule Noen som vet hvor jeg finner klærne i denne kolleksjonen? Bare sett skoene hittil. Har hatt Striscia modellen selv. Beste skoene jeg har hatt Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Synes disse var greie jeg, da. Det var i denne stilen jeg hadde tengt meg. Gucci, noe jeg ikke har vært så veldig stor fan av egentlig, men vi prøver. 7490095[/snapback] Er ikkje du ganske ung? Ikkje for å være frekk, men om eg hadde sett ein 15-17 år gammal gutt komme i slike sko hadde eg blitt mildt kvalm. Får litt assosiasjoner til colombianske kokainbaroner med kvit linbukse og bart, liksom. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Du får meg til å le hver gang du skriver noe Henrik Kanskje, men de ser annerledes ut i virkeligheten... Lenke til kommentar
Champ Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Tips til nye sko: Puma 96 Hours. Jaggu, var en del stilige der. Hvor er det de fører disse i bærum/oslo? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Synes disse var greie jeg, da. Det var i denne stilen jeg hadde tengt meg. Gucci, noe jeg ikke har vært så veldig stor fan av egentlig, men vi prøver. 7490095[/snapback] Er ikkje du ganske ung? Ikkje for å være frekk, men om eg hadde sett ein 15-17 år gammal gutt komme i slike sko hadde eg blitt mildt kvalm. Får litt assosiasjoner til colombianske kokainbaroner med kvit linbukse og bart, liksom. 7495020[/snapback] Jeg er så enig at du vet det ikke. Men der er vel på moten nå så...... Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Synes disse var greie jeg, da. Det var i denne stilen jeg hadde tengt meg. Gucci, noe jeg ikke har vært så veldig stor fan av egentlig, men vi prøver. 7490095[/snapback] Er ikkje du ganske ung? Ikkje for å være frekk, men om eg hadde sett ein 15-17 år gammal gutt komme i slike sko hadde eg blitt mildt kvalm. Får litt assosiasjoner til colombianske kokainbaroner med kvit linbukse og bart, liksom. 7495020[/snapback] Hahaha! Genialt! Men egentlig synes jeg det ser bra ut på 15-17-åringer også, såfremt resten av stilen matcher. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Hahaha! Genialt! Men egentlig synes jeg det ser bra ut på 15-17-åringer også, såfremt resten av stilen matcher. 7498100[/snapback] Og det er vel akkurat der problemene ofte oppstår har jeg en følelse av... Lenke til kommentar
edds Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Tips til nye sko: Puma 96 Hours. Jaggu, var en del stilige der. Hvor er det de fører disse i bærum/oslo? 7497391[/snapback] Det vet jeg ikke, desverre. Eneste stedet jeg har sett de (og hvor jeg kjøpte mine) var på Capone i Molde. Setter pris på om noen vet mer. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg er så enig at du vet det ikke. Men der er vel på moten nå så...... 7497630[/snapback] Jeg skjønner ikke hvorfor noen folk på død og liv hele tiden skal disse andres smak. Det er greit nok at man ikke synes noe er pent, men man trenger ikke å se ned på andre fordi om de har annerledes smak enn en selv. Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Hvor får man tretorn sko i Oslo? (Bortsett fra companys) Endret 14. desember 2006 av eirik1989 Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Det er greit nok at man ikke synes noe er pent, men man trenger ikke å se ned på andre fordi om de har annerledes smak enn en selv. 7500780[/snapback] Det er dessverre lettere sagt, enn gjort. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Synes disse var greie jeg, da. Det var i denne stilen jeg hadde tengt meg. Gucci, noe jeg ikke har vært så veldig stor fan av egentlig, men vi prøver. 7490095[/snapback] Er ikkje du ganske ung? Ikkje for å være frekk, men om eg hadde sett ein 15-17 år gammal gutt komme i slike sko hadde eg blitt mildt kvalm. Får litt assosiasjoner til colombianske kokainbaroner med kvit linbukse og bart, liksom. 7495020[/snapback] Hahaha! Genialt! Men egentlig synes jeg det ser bra ut på 15-17-åringer også, såfremt resten av stilen matcher. 7498100[/snapback] Det skal mye til for at det skal bra, uavhengig om resten av antrekket matcher eller ikke. Jeg synes at voksne klær skal forbeholdes voksne, og at det egentlig ser ganske dumt ut med ungdommer som prøver å kle seg voksent. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 ...Seeing as we have the shoes (170314 AD610 2140) in a big range of sizes (5G-14.5G), it does the same good for teenagers aswell as men. I can see no reason for calling these shoes designed for elderly men. Greit nok at du synes skoa er for gamle, men da kan du holde det for deg selv, når det ikke er slik det er. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg er så enig at du vet det ikke. Men der er vel på moten nå så...... 7497630[/snapback] Jeg skjønner ikke hvorfor noen folk på død og liv hele tiden skal disse andres smak. Det er greit nok at man ikke synes noe er pent, men man trenger ikke å se ned på andre fordi om de har annerledes smak enn en selv. 7500780[/snapback] Jeg ser ikke ned på noen, eller disser andres smak. Dette er et forum og da må man da få lov til å kommentere ting. Om noen føler seg støtt kan jeg bare beklage det. Jeg poengterte noe som er tilfelle mange ganger. Men jeg kan jo ikke si at det stemmer i dette tilfellet da. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Ok. Det bare virket som om du dømte Alexanderhagen uten å vite fakta. Man kan jo like noe uavhengig om det er mote eller ikke. Er ikke alle som er moteslaver selv om de liker ting du ikke nødvendigvis synes er så pent Det skal mye til for at det skal bra, uavhengig om resten av antrekket matcher eller ikke. Jeg synes at voksne klær skal forbeholdes voksne, og at det egentlig ser ganske dumt ut med ungdommer som prøver å kle seg voksent. 7502585[/snapback] Tja.. Kommer jo helt an på hvilken setting man er i. Jeg kler meg sikkert annerledes enn en typisk 21åring. Det kommer mye av hvilket miljø man er i. Jeg jobber i et miljø hvor jeg er yngst av alle. Ikke det at jeg føler noe press på å kle meg veldig voksent, men jeg liker å kle meg pent i stedet for å troppe opp med rosa J. Lindeberg hettegenser og matchende veske. Lenke til kommentar
edds Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg har ikke noe imot at 15-17 åringer (deriblandt meg selv, til tider) kler seg voksent, så lenge (dette er viktig) de gjennomfører stilen. Synes bare det viser en viss modenhet, og god smak. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Synes disse var greie jeg, da. Det var i denne stilen jeg hadde tengt meg. Gucci, noe jeg ikke har vært så veldig stor fan av egentlig, men vi prøver. 7490095[/snapback] Jeg synes at de var litt tacky...men det er meg. Likte ikke den metalgreia på skoen. Kjøp noen som er runde på tåen. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Er egentlig ikke så glad i sko som er runde fremst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå