AT1S Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Vil ha nye sko. Har sett på den del. Allt fra Bjørn Borg, Lacoste og Prada, men allt er oppbrukt... Noen idèer? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Vil ha nye sko. Har sett på den del. Allt fra Bjørn Borg, Lacoste og Prada, men allt er oppbrukt... Noen idèer? 7488080[/snapback] Har sett et par kule sko på follestad, men husker ikke merket. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Vil ha nye sko. Har sett på den del. Allt fra Bjørn Borg, Lacoste og Prada, men allt er oppbrukt... Noen idèer? 7488080[/snapback] Lag deg et eget design på nikeid.com. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Hadde tengt litt mer høytidlig enn nike... Er ikke en joggesko person av meg Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Lacoste er jo joggesko. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Lacoste er jo joggesko. 7488195[/snapback] Neida ikke alle Et sort par jeg har er langt ifra joggesko. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Har lyst på et par joggesko til, og lurer litt på Nike Shox. Er dette ordentlige sko man kan bruke, eller betaler man kun for utseende? (egentlig ikke så nøye da jeg bare kan bruke de privat, og ikke på kamper/treninger) Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Lacoste er jo joggesko. 7488195[/snapback] Ja, og jeg sa Lacoste er oppbrukt så det holder... Kanskje noe veldig få i norge har? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Om det har så mye med mote å gjøre kan diskuteres, men det omhandler klær så derfor spør jeg her. Jeg skal kjøpe en t-skjorte ifra en amerikans butikk, og størrelsene jeg tror er aktuelle for meg er Small (34-36") og Medium (38-40"). Kan noen si meg hvilken som vil passe best for meg som er ute etter noe 162-170-kategorien? RED: Og hvordan er toll og momsreglene på klær? Endret 12. desember 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Har lyst på et par joggesko til, og lurer litt på Nike Shox. Er dette ordentlige sko man kan bruke, eller betaler man kun for utseende? (egentlig ikke så nøye da jeg bare kan bruke de privat, og ikke på kamper/treninger) 7488204[/snapback] shox er fine sko det, de er gode å gå i og kvaliteten synes jeg er upåklagelig. hvis du ikke skal bruke dem i forbindelse med trening finnes det jo masse andre modeller å velge mellom... til trening ville jeg heller hatt et par asics sko, husker bare ikke modellnavnet. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Sneakerholic, har sponsormerke jeg må bruke på trening & kamp. Så det blir til fritidsbruk.. Tenkte mest på et par sko (lignende Nike Shox om jeg ikke kjøper de) jeg kan bruke til joggebukser, shorts og div. Rett og slett et par joggesko jeg kan bruke på fritiden. Men, de skal være litt tøffe utseendemessig, har bra joggesko med "normalt utseende" fra før. Endret 12. desember 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Synes designet på shoxa er ganske fint iallefall og leter man litt rundt på nettet finner man colorways som ikke finnes i norske butikker. Hvis jeg kan anbefale en annen skomodell fra Nike vil jeg nevne Air Max 90' de har kommet ut i mange nye retroversjoner i år. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 De er svinkule. Holdt nesten på å kjøpe dem selv, men prioriterte andre ting. 7487839[/snapback] Quiksilver sine? Med eller uten for? Whear? :---o Lenke til kommentar
Migr Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Lacoste er jo joggesko. 7488195[/snapback] Ja, og jeg sa Lacoste er oppbrukt så det holder... Kanskje noe veldig få i norge har? 7488233[/snapback] Du kan jo kjøpe Le coq sko , de e fresh! Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Har lyst på et par joggesko til, og lurer litt på Nike Shox. Er dette ordentlige sko man kan bruke, eller betaler man kun for utseende? (egentlig ikke så nøye da jeg bare kan bruke de privat, og ikke på kamper/treninger) 7488204[/snapback] shox er fine sko det, de er gode å gå i og kvaliteten synes jeg er upåklagelig. hvis du ikke skal bruke dem i forbindelse med trening finnes det jo masse andre modeller å velge mellom... til trening ville jeg heller hatt et par asics sko, husker bare ikke modellnavnet. 7488731[/snapback] Kayano Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Kayano 7489718[/snapback] Stemmer bra det Har et par selv, og er strålende fornøyd! Knallsko, enkelt og greit! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Synes disse var greie jeg, da. Det var i denne stilen jeg hadde tengt meg. Gucci, noe jeg ikke har vært så veldig stor fan av egentlig, men vi prøver. Lenke til kommentar
edds Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Tips til nye sko: Puma 96 Hours. Kjøpte meg ett par av modellen Steccia, og er storfornøyd. Synes dette merket virker litt oversett, så jeg tenkte å promotere litt. Eventuellt også Alexander McQueen og Puma's collaboration. Endret 13. desember 2006 av edds Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Lacoste er jo joggesko. 7488195[/snapback] nei? Joggesko har demping i sålen, og er neppe i skinn. Tror tennis-sko er bedre beskrivelse av dem... til deg som skulle ha sko: Le Coq som noen nevnte, eventulet Vagabond Endret 13. desember 2006 av TorbjørnK Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Synes disse var greie jeg, da. Det var i denne stilen jeg hadde tengt meg. Gucci, noe jeg ikke har vært så veldig stor fan av egentlig, men vi prøver. 7490095[/snapback] De var svinkule. Hvor så du dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå