Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

jeg lurer på noe. Skal på julebord den 20, og er blazer forsvarlig å gå i? Jeg har intrykk av at mange av mine venner skal ha dress, men synes blazer egentlig er bedre, med riktig bekledning både under og bukser!

Hva tycks? Skal jeg gå i dressen som begynner å bli en anelse liten, eller er blazer med skikkelige bukser og skjorte med slips og hele pakka tingen?

Hva er en god bukse til blazer? Dressbukse?

:)

7465576[/snapback]

Er vel ikke den helt store forskjellen på dress, og blazer og dressbukse vel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Krise. Min faste voks de to siste årene har gått ut av produksjon. Det er snakk om System Professional Flexible Wax fra Wella:

wellaflexiblewax.jpg

Setter pris på tips ang. hva jeg kan bytte til nå. Frisøren min hos Adam og Eva mener hun har en Redken (husker ikke hvilken) som er bra - men jeg likte den ikke. Trenger mao. en skikkelig hard og stiv voks, men som MÅ gå av med litt vann. Ikke noe Dax-søppel altså.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
00133633748986639742894894984710808807502.jpg

Sebastian Evokativ Disobedient er nok ein god erstatter. Cirka samme pris som Wellas alternativ. :)

Er denne hard? Jeg har i alle fall prøvd Renati Strong Hold, den fungerer bra den også Robbie. Men det er så lite i den. =/

Edit: Renati er allemannseie. =/

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
jeg lurer på noe. Skal på julebord den 20, og er blazer forsvarlig å gå i? Jeg har intrykk av at mange av mine venner skal ha dress, men synes blazer egentlig er bedre, med riktig bekledning både under og bukser!

Hva tycks? Skal jeg gå i dressen som begynner å bli en anelse liten, eller er blazer med skikkelige bukser og skjorte med slips og hele pakka tingen?

Hva er en god bukse til blazer? Dressbukse?

:)

7465576[/snapback]

Er vel ikke den helt store forskjellen på dress, og blazer og dressbukse vel?

7465787[/snapback]

Vel, jeg vil nå påstå det. Blazeren er på en måte mer åpen, fri, og den er litt mer ''klasse'' enn den vanlige dressen, spør du meg. Så lenge man bruker den med måte, skal det gå bra, rajt?

edit; @daniel89j, ja, så godt som alle frisører har noen Renati-bokser på lur.

Endret av Neptun_
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
00133633748986639742894894984710808807502.jpg

Sebastian Evokativ Disobedient er nok ein god erstatter. Cirka samme pris som Wellas alternativ. :)

Er denne hard? Jeg har i alle fall prøvd Renati Strong Hold, den fungerer bra den også Robbie. Men det er så lite i den. =/

7465862[/snapback]

Det er paste, så den er veldig fleksibel med ein gong du tar den i henda. Men den held uansett aktivitet, egentlig - heile dagen.

Prislappen er på 250-300 for 50ml.

Lenke til kommentar
Renati er allemannseie. =/

7465862[/snapback]

Haha, når ble det negativt?

Greit nok at det er kjedelig med klær / parfyme som alle bruker, men voks har da ingenting å si. Blir jo hva du gjør med håret ditt og hvordan det ser ut som teller.

"Ser du har på deg Renati idag?! Håpløst. Bytt til Sebastian." :wee:

Endret av dimiles
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...