Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blazer er kult EOD.

7455938[/snapback]

Enig med du - problemet er at det er så mange som kombinerer blazer med de utroligste andre påfunn. Jeg har sett bl.a. blazer og baggy-kamuflasje bukse. :)

7457935[/snapback]

 

Uff, det har jeg også sett. Standard fest-antrekk for fjortis/gangster/keegingene i det som var 10. klasse på Oslo Vest.

Lenke til kommentar
kanskje ikke det riktige stedet, men jeg bruker joggebukse hjemme, og sliter litt med jeg har slitt ut mine. Noen som vet et sted som har gode joggebukser?

7458022[/snapback]

Nike Concept Store i Oslo. :)

 

Hvem bruker ikke joggebukse forresten? Greit nok at det er Gucci og Dolce & Gabbana i hverdagene, men finnes det noe bedre egentlig enn å sløve foran Macen (evt. PCen ;)) i en joggebukse? :)

Lenke til kommentar
kanskje ikke det riktige stedet, men jeg bruker joggebukse hjemme, og sliter litt med jeg har slitt ut mine. Noen som vet et sted som har gode joggebukser?

7458022[/snapback]

Nike Concept Store i Oslo. :)

 

Hvem bruker ikke joggebukse forresten? Greit nok at det er Gucci og Dolce & Gabbana i hverdagene, men finnes det noe bedre egentlig enn å sløve foran Macen (evt. PCen ;)) i en joggebukse? :)

7458032[/snapback]

 

bruker det gjerne på eksamensdager, til og fra meny jobben og gallup jobben, og hjemme.

 

I morgen skal jeg ut på shopping med kjæresten, så skal passe meg for å kle meg slapt :)

Men vi skal på shopping, så tar dette da :)

 

kanskje ikke det riktige stedet, men jeg bruker joggebukse hjemme, og sliter litt med jeg har slitt ut mine. Noen som vet et sted som har gode joggebukser?

7458022[/snapback]

 

 

Jeg har sansen for Champion joggebukser. Fåes vel sikkert på både G-Sport og Intersport.

7458087[/snapback]

 

takk :)

Lenke til kommentar
kanskje ikke det riktige stedet, men jeg bruker joggebukse hjemme, og sliter litt med jeg har slitt ut mine. Noen som vet et sted som har gode joggebukser?

7458022[/snapback]

Nike Concept Store i Oslo. :)

 

Hvem bruker ikke joggebukse forresten? Greit nok at det er Gucci og Dolce & Gabbana i hverdagene, men finnes det noe bedre egentlig enn å sløve foran Macen (evt. PCen ;)) i en joggebukse? :)

7458032[/snapback]

Er ikke såå godt kjent i Oslo, men tror du du kan forklare sånn ca. hvor det ligger?

Er det i nærheten av andre litt mer kjente ting? :)

Lenke til kommentar

Nike Concept Store i Oslo. :)

7458032[/snapback]

Er ikke såå godt kjent i Oslo, men tror du du kan forklare sånn ca. hvor det ligger?

Er det i nærheten av andre litt mer kjente ting? :)

7461183[/snapback]

Når du står på Karl Jonan ved Juridisk Fakultet og går mot Stortinget, ligger Nike opp til venstre rett overfor Stortinget. Du går altså forbi Grand Hotel, og så går du opp mot Grensen:

 

Kart:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

71C6E45EC15BBC2B.gif

Lenke til kommentar
Hvem bruker ikke joggebukse forresten? Greit nok at det er Gucci og Dolce & Gabbana i hverdagene, men finnes det noe bedre egentlig enn å sløve foran Macen (evt. PCen ;)) i en joggebukse? :)

7458032[/snapback]

Jeg bruker som regel jeans foran PC-en, og TV. :p

Men jeg må være enig i at og slappe av foran TVen etc. med en baggy joggebukse + tskjorte er ganske deilig. :love:

Lenke til kommentar

jeg lurer på noe. Skal på julebord den 20, og er blazer forsvarlig å gå i? Jeg har intrykk av at mange av mine venner skal ha dress, men synes blazer egentlig er bedre, med riktig bekledning både under og bukser!

Hva tycks? Skal jeg gå i dressen som begynner å bli en anelse liten, eller er blazer med skikkelige bukser og skjorte med slips og hele pakka tingen?

Hva er en god bukse til blazer? Dressbukse?

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...