datslo Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Er ikke helt inne i mote bildet, men skulle hatt noen klær når jeg skal ut. Korleis jakke er det mange bruker utenpå en T skjorte til vanlig jeans. ER det dressjakke, eller blazer? Og hva er egentlig forskjellen. Planen min var å kjøpe en kuul bukse og t skjorte, og slenge en dressjakke utenpå. Men syntes det ser så rart ut. Er det vanlig dressjakker som brukes? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Nei, det er Blazers. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 med fare for å virke dum, henger jeg meg på; hva i svarte er forskjellen på blazer og dressjakke? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 med fare for å virke dum, henger jeg meg på; hva i svarte er forskjellen på blazer og dressjakke? 7451193[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7370763 Lenke til kommentar
datslo Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Kan det stemme at VELDIG mange som går ut i Oslo faktisk bruker dressjakke? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Kan det stemme at VELDIG mange som går ut i Oslo faktisk bruker dressjakke? 7451545[/snapback] Blazer? Jepp. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 mange som bruker dressjakke rundtom her, ler hoeyt av dem Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Da ble slettet noen poster som ikke helt hadde noe her å gjøre Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 mange som bruker dressjakke rundtom her, ler hoeyt av dem 7451593[/snapback] Hvorfor det? Lenke til kommentar
drugis Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) mange som bruker dressjakke rundtom her, ler hoeyt av dem 7451593[/snapback] Hvorfor det? 7451862[/snapback] fordi di gaar i fin jakkene sine til dagligdags. EDIT : og som oftest gir en grei faen i mote og observerer at noen gaar i blazere aa hiver paa seg dress jakka en som tok kaka paa loerdag, kom i fotball shorts hvit te skjorte og dress jakka utenpaa nett etter en kamp. Endret 7. desember 2006 av drugis Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Noen som har bilder av tøffe dresser? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) mange som bruker dressjakke rundtom her, ler hoeyt av dem 7451593[/snapback] Hvorfor det? 7451862[/snapback] fordi di gaar i fin jakkene sine til dagligdags. EDIT : og som oftest gir en grei faen i mote og observerer at noen gaar i blazere aa hiver paa seg dress jakka en som tok kaka paa loerdag, kom i fotball shorts hvit te skjorte og dress jakka utenpaa nett etter en kamp. 7451903[/snapback] Er det så mye å bry se om da? Hvis det blir på moten til neste år, så kommer jo alle som er opptatt av mote (deriblant du) til å gå med akkurat det samme, bare fordi alle andre gjør det. Mye som egentlig er stygt, men siden det er mote så er det tøft. Endret 8. desember 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 som insektsolbriller, hettegenser under blazer osv. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) mange som bruker dressjakke rundtom her, ler hoeyt av dem 7451593[/snapback] Hvorfor det? 7451862[/snapback] fordi di gaar i fin jakkene sine til dagligdags. EDIT : og som oftest gir en grei faen i mote og observerer at noen gaar i blazere aa hiver paa seg dress jakka en som tok kaka paa loerdag, kom i fotball shorts hvit te skjorte og dress jakka utenpaa nett etter en kamp. 7451903[/snapback] Er det så mye å bry se om da? Hvis det blir på moten til neste år, så kommer jo alle som er opptatt av mote (deriblant du) til å gå med akkurat det samme, bare fordi alle andre gjør det. Mye som egentlig er stygt, men siden det er mote så er det tøft. 7452319[/snapback] nei?? EDIT : er det JEG som slenger paa meg mye dritt fordi det er mote ?? hva med di som hiver paa seg dressjakkene fordi di har sett noen kule folk gaa i blazer? Endret 8. desember 2006 av drugis Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Blazer er kult EOD. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Blazer i seg selv er ikke kult. En blazer kan være ballestygg. Denne blazer over t-skjorte med trykk greia begynner å bli en smule kjedelig... Forsåvidt, disse buksene som blei posta på forrige siden var heslige. Mulig det er meg det er noe galt med, men jeg kan ikke fordra bukser fulle av trykk, krystaller(!) og meningsløse sømmer. Ei bukse skal helst være ensfarga eller stripete. I unntakstilfeller kan ruter aksepteres. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Opinions på Levi's 511, evt. alternativ? Ikkje 509, den har eg 2 av allerede. Endret 8. desember 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Opinions på Levi's 511, evt. alternativ? Tiger Idol - koster akkurat det samme, jeg synes den er mye finere. Sjekk Steen og Strøm. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 De buksene noen sider tillbake var usaklig fete, vaffal noen av modellene... Har fått skiutstyr i posten Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2006 Tenkte jeg skulle kjøpe meg nye sko på www.zneakers.no Tenkte på Nike Court Tradition V, hva synes dere om de? Ligger øverst, nr 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå