Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Er ikke helt inne i mote bildet, men skulle hatt noen klær når jeg skal ut.

Korleis jakke er det mange bruker utenpå en T skjorte til vanlig jeans. ER det dressjakke, eller blazer? Og hva er egentlig forskjellen.

Planen min var å kjøpe en kuul bukse og t skjorte, og slenge en dressjakke utenpå. Men syntes det ser så rart ut. Er det vanlig dressjakker som brukes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mange som bruker dressjakke rundtom her, ler hoeyt av dem  :p

7451593[/snapback]

Hvorfor det?

7451862[/snapback]

fordi di gaar i fin jakkene sine til dagligdags.

EDIT : og som oftest gir en grei faen i mote og observerer at noen gaar i blazere aa hiver paa seg dress jakka

en som tok kaka paa loerdag, kom i fotball shorts hvit te skjorte og dress jakka utenpaa nett etter en kamp. :cry:

Endret av drugis
Lenke til kommentar

7451593[/snapback]

Hvorfor det?

7451862[/snapback]

EDIT : og som oftest gir en grei faen i mote og observerer at noen gaar i blazere aa hiver paa seg dress jakka

en som tok kaka paa loerdag, kom i fotball shorts hvit te skjorte og dress jakka utenpaa nett etter en kamp. :cry:

7451903[/snapback]

Er det så mye å bry se om da? Hvis det blir på moten til neste år, så kommer jo alle som er opptatt av mote (deriblant du) til å gå med akkurat det samme, bare fordi alle andre gjør det.

Mye som egentlig er stygt, men siden det er mote så er det tøft.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

7451593[/snapback]

Hvorfor det?

7451862[/snapback]

7451903[/snapback]

Er det så mye å bry se om da? Hvis det blir på moten til neste år, så kommer jo alle som er opptatt av mote (deriblant du) til å gå med akkurat det samme, bare fordi alle andre gjør det.

Mye som egentlig er stygt, men siden det er mote så er det tøft.

7452319[/snapback]

nei?? :(

EDIT : er det JEG som slenger paa meg mye dritt fordi det er mote ?? hva med di som hiver paa seg dressjakkene fordi di har sett noen kule folk gaa i blazer?

Endret av drugis
Lenke til kommentar

Blazer i seg selv er ikke kult. En blazer kan være ballestygg. Denne blazer over t-skjorte med trykk greia begynner å bli en smule kjedelig...

Forsåvidt, disse buksene som blei posta på forrige siden var heslige. Mulig det er meg det er noe galt med, men jeg kan ikke fordra bukser fulle av trykk, krystaller(!) og meningsløse sømmer. Ei bukse skal helst være ensfarga eller stripete. I unntakstilfeller kan ruter aksepteres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...