Cucum(r) Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Hadde aldri betalt for den buksa der. Men det er meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg forestiller meg at det er en bukse du går lei veldig veldig fort, så det spørs litt hvor mye penger du har å bruke på klær Lenke til kommentar
Faris Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Hvorfor skulle jeg gå lei den buksa? De fleste bukser er jo ganske ensformige i forhold til denne da. Må ærlig innrømme at denne også var kul: http://www.karmaloop.com/products.asp?Prod...&VendorCode=ART Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Digger de jeansa her!! http://www.karmaloop.com/products.asp?Prod...&VendorCode=ART1700,- er jo ikke sååå ille pris for så kule jeans 7440993[/snapback] Dritrå bukse --------------------------------------------------------- Var og storshoppet litt i dag; 2 Napapijri gensere, 2 stripete Blend gensere og 2 Lindeberg bukser Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Nokon som har erfaringe med Elvine sine skinnjakker? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) var og storshoppet litt her forleden, hvor varene var blandt annet: 2 Björn Borg boksere (200-250 pr stk) 2 Bertoni sjorter (700 pr stk) 1 diesel bukse (1000) 1 pr Reebok GB sko (700) 1 Armani Jeans (2000-fikk av fattern) 1 random belte (400) Butikk: Herrebørsen great store=) Litt senere kjøpte jeg (for mine egne penger) 1 bertoni genser og 1 bertoni bokser^^ en helt ny mann;) Endret 7. desember 2006 av xitto Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Vi treeenger ikek vite prisen, gjor vi? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 som sakt..skryte skryte..du ble bare misunnelig Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 som sakt..skryte skryte..du ble bare misunnelig 7442057[/snapback] Har du sett DYRE klær før? Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 som sakt..skryte skryte..du ble bare misunnelig 7442057[/snapback] Du kjenner kanskje ikke til JoachimR.. =\ Mener ikke å smiske, Joachim, men jeg er bare så svak for deg Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Domenico Vacca. Dyre skreddersydde dresser. Minste prisen er 28.000 nok... Som de selv sier: "the finest clothing and accesories in the world..." Endret 6. desember 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Du kjenner kanskje ikke til JoachimR.. =\ 7442092[/snapback] Haha, tydeligvis ikke. Er det noe å skryte av at du ikke betalte noe? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 For all del, jeg kan importere inn hele mitt klesregnskap siden august, men jeg synes ikke det er noe som angaar andre.. La oss sette strek. Lenke til kommentar
edds Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Jeg vil bare si at det kan være relevant å oppgi pris når man omtaler sine kleskjøp - det kan tross alt være interessant for folk å vite prisen, hvis de vurderer å kjøpe noen av plaggene selv. Å gjøre det kun for å skryte er derimot unødvendig. Men over til noe annet - jeg trenger tips til kreative jeans-kjøp. Skal ha meg et par nye, satser på i hvert fall én Acne-bukse, og evt. noe annet. Hva bør jeg kjøpe, med tanke på wash, fasong osv? Gjerne noe nyskapende og kult. Endret 6. desember 2006 av edds Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Alt vi fikk vite om f.eks beltet var at det kostet kr 400. "Et random belte". At beltet kostet 400 er jo uinterresant, da du ikke aner noe om hvordan det er. Alt du vet om beltet er prisen.. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg vil bare si at det kan være relevant å oppgi pris når man omtaler sine kleskjøp - det kan tross alt være interessant for folk å vite prisen, hvis de vurderer å kjøpe noen av plaggene selv. Å gjøre det kun for å skryte er derimot unødvendig. Men over til noe annet - jeg trenger tips til kreative jeans-kjøp. Skal ha meg et par nye, satser på i hvert fall én Acne-bukse, og evt. noe annet. Hva bør jeg kjøpe, med tanke på wash, fasong osv? Gjerne noe nyskapende og kult. 7442509[/snapback] Ta en tur på Voga og sjekk ut Dsquared. Kvaliteten er kanskje ikke all verden, men de har en del utrolig kule bukser. Lindeberg har en modell som også er helt diggbar. Tightere enn Carrotleg'en og i en blank sort farge. Helt herlig. (Forøvrig ikke så dyr heller, cirka 1300 hvis jeg ikke husker helt feil) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Lindeberg har en modell som også er helt diggbar. Tightere enn Carrotleg'en og i en blank sort farge. Helt herlig. (Forøvrig ikke så dyr heller, cirka 1300 hvis jeg ikke husker helt feil) 7442572[/snapback] Tror jeg kjøpte meg en sån i dag, kanskje digg å gå i. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Lindeberg har en modell som også er helt diggbar. Tightere enn Carrotleg'en og i en blank sort farge. Helt herlig. (Forøvrig ikke så dyr heller, cirka 1300 hvis jeg ikke husker helt feil) 7442572[/snapback] Tror jeg kjøpte meg en sån i dag, kanskje digg å gå i. 7442687[/snapback] kanskje? du er ikke helt sikker? Jeg synes den er digg å gå i, men litt stress å sette seg ned på kne... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2006 Lindeberg har en modell som også er helt diggbar. Tightere enn Carrotleg'en og i en blank sort farge. Helt herlig. (Forøvrig ikke så dyr heller, cirka 1300 hvis jeg ikke husker helt feil) 7442572[/snapback] Tror jeg kjøpte meg en sån i dag, kanskje digg å gå i. 7442687[/snapback] kanskje? du er ikke helt sikker? Jeg synes den er digg å gå i, men litt stress å sette seg ned på kne... 7442835[/snapback] Ted Distinguished. Slim fit. Tapered legg. 5 pockets. står det og den er sort Name: Ted Com Black. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 *Ikke blande seg inn* Her er ihvertfall noen bilder av de små tingene som gjør at jeg har veldig sansen for Dsquared. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå