Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var og storshoppet litt her forleden, hvor varene var blandt annet:

2 Björn Borg boksere (200-250 pr stk)

2 Bertoni sjorter (700 pr stk)

1 diesel bukse (1000)

1 pr Reebok GB sko (700)

1 Armani Jeans (2000-fikk av fattern)

1 random belte (400)

Butikk: Herrebørsen ;) great store=)

Litt senere kjøpte jeg (for mine egne penger) 1 bertoni genser og 1 bertoni bokser^^

en helt ny mann;)

Endret av xitto
Lenke til kommentar

Jeg vil bare si at det kan være relevant å oppgi pris når man omtaler sine kleskjøp - det kan tross alt være interessant for folk å vite prisen, hvis de vurderer å kjøpe noen av plaggene selv. Å gjøre det kun for å skryte er derimot unødvendig.

Men over til noe annet - jeg trenger tips til kreative jeans-kjøp. Skal ha meg et par nye, satser på i hvert fall én Acne-bukse, og evt. noe annet.

Hva bør jeg kjøpe, med tanke på wash, fasong osv? Gjerne noe nyskapende og kult.

Endret av edds
Lenke til kommentar
Jeg vil bare si at det kan være relevant å oppgi pris når man omtaler sine kleskjøp - det kan tross alt være interessant for folk å vite prisen, hvis de vurderer å kjøpe noen av plaggene selv. Å gjøre det kun for å skryte er derimot unødvendig.

Men over til noe annet - jeg trenger tips til kreative jeans-kjøp. Skal ha meg et par nye, satser på i hvert fall én Acne-bukse, og evt. noe annet.

Hva bør jeg kjøpe, med tanke på wash, fasong osv? Gjerne noe nyskapende og kult.

7442509[/snapback]

Ta en tur på Voga og sjekk ut Dsquared. Kvaliteten er kanskje ikke all verden, men de har en del utrolig kule bukser.

Lindeberg har en modell som også er helt diggbar. Tightere enn Carrotleg'en og i en blank sort farge. Helt herlig. (Forøvrig ikke så dyr heller, cirka 1300 hvis jeg ikke husker helt feil)

Lenke til kommentar
Lindeberg har en modell som også er helt diggbar. Tightere enn Carrotleg'en og i en blank sort farge. Helt herlig. (Forøvrig ikke så dyr heller, cirka 1300 hvis jeg ikke husker helt feil)

7442572[/snapback]

Tror jeg kjøpte meg en sån i dag, kanskje digg å gå i.

7442687[/snapback]

kanskje? du er ikke helt sikker? ;) Jeg synes den er digg å gå i, men litt stress å sette seg ned på kne...

Lenke til kommentar

7442572[/snapback]

Tror jeg kjøpte meg en sån i dag, kanskje digg å gå i.

7442687[/snapback]

kanskje? du er ikke helt sikker? ;) Jeg synes den er digg å gå i, men litt stress å sette seg ned på kne...

7442835[/snapback]

Ted

Distinguished.

Slim fit.

Tapered legg.

5 pockets.

står det og den er sort

Name: Ted Com Black.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...