Alastor Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Jeg går mot strømmen her føler jeg . Men samma det EDIT: Og jeg har rundt 50 tskjorter i forskjellige sterke farger og lignende. Så en rosa fra eller til gjør ikke noe Endret 12. juli 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Endret 4. november 2005 av Knut.ea Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Frakt ser ut til å koste 150,- uansett om du kjøper 1 eller flere plagg. Mulig det er vektbasert også, men jeg betale 150,- for begge bestillingene mine, den ene 1 plagg, den andre 2 plagg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Og der var varene levert. Under 24 timer fra bestilling til levering fra italia. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Herregud, hvordan er det mulig.. Det er halvparten så lang tid som det (I beste fall) tar å sende noe innenfor Norges grenser med vårt postverk.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg går med klær. Skinnjakke også. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg går med klær. Skinnjakke også. You sick, sick person. Skinnjakke er digg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg går med klær. Skinnjakke også. You sick, sick person. Skinnjakke er digg. Skinnjakke er det diggeste i verden. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Vil bare nevna at jeg har shoppa både pose å sekk idag. Et par sko, og 2 bukser.. Sku gjerne komt med bilder, men jeg sitter på en netcafe i Danmark og har ingen kamera. Robin Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Vil bare nevna at jeg har shoppa både pose å sekk idag. Et par sko, og 2 bukser.. Sku gjerne komt med bilder, men jeg sitter på en netcafe i Danmark og har ingen kamera. Robin Nå har du klær for resten av året. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Og der var varene levert. Under 24 timer fra bestilling til levering fra italia. Får du ikke moms på noen av bestillingene dine? Tror seriøst jeg må bestille noe fra den siden, det er ekte vare? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) UPS-fyr ringer på døra, jeg går ut, signerer, får varene, ups-fyr går. Ingen moms, ingen tollgebyrer o.l. Men jeg vet jo ikke hvordan ups vanligvis gjør det, kan jo hende jeg får regning i posten etterpå for alt jeg vet? Noen som vet hvordan UPS gjør dette? Klærne er iallefall ekte, og siden er visstnok regnet som en av de aller beste nettbutikkene i verden, ikke bare klesmessig men helt generelt . EDIT: Ser ut til at det kan ende opp med faktura dette her ja. Iallefall noen fora på nett som sier så. Jeje, det er billig nok uansett... Endret 13. juli 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Du får faktura, sikkert inkludert moms. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hva synes dere om rosenkrans smykker? Slike lange smykker med et kors... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Hva synes dere om rosenkrans smykker? Slike lange smykker med et kors... Greit nok om du er katolikk (selv om det ikke er meninga å ha det rundt halsen, tror jeg), ellers er det totalt latterlig. Endret 14. juli 2005 av HalTan Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hva synes dere om rosenkrans smykker? Slike lange smykker med et kors... Greit nok om du er katolikk (selv om det ikke er meninga å ha det rundt halsen, tror jeg), ellers er det totalt latterlig. Enig, hater at det er mote nå. Veldig mange på skolen min bærer det som et helt vanlig smykke. Til og med katolikker går IKKE med rosenkrans til vanlig bruk, de er til å be med. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 http://www.bullrot.com/ Har mange kule klær der. Kul utstyr til firbente også. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hvordan er det med å oppgi kredittkortnummer på nettbutikker? Jeg er litt skeptisk til det. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Det går mest i Dunks, Air Force 1 og AF Alphas, Reebok The Pump (har blandt annet et par Bringbacks) men det er bare nye retrosko, har enda ikke fått tak i noen gamle. Er et par Adidas Extacy sko der... Endret 26. juli 2005 av MorbidHamster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå