AT1S Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 ...med mindre du er under tjue. 7422862[/snapback] Hvorfor skal man ikke kunne gå med Ralph Lauren og Gant når man er under 20? Ser man da automatisk ut som en pappa? Hmm. Takk Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 ...med mindre du er under tjue. 7422862[/snapback] Hvorfor skal man ikke kunne gå med Ralph Lauren og Gant når man er under 20? Ser man da automatisk ut som en pappa? Hmm. Takk 7423095[/snapback] Man ser vel kanskje litt veslevoksen ut? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Man ser vel kanskje litt veslevoksen ut? 7423128[/snapback] Ja, alle klærne til Gant er gubbeaktige, spesielt Rugger-kolleksjonen. Og ullgensere på dem under tjue år er i hvert fall helt på trynet, fysj a meg! Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Man ser vel kanskje litt veslevoksen ut? 7423128[/snapback] Ja, alle klærne til Gant er gubbeaktige, spesielt Rugger-kolleksjonen. Og ullgensere på dem under tjue år er i hvert fall helt på trynet, fysj a meg! 7423349[/snapback] Nå mente jeg ikke rugger-kolleksjonen (som jeg for øvrig ikke liker uansett.. Den ser jo nesten barnslig ut), men heller den voksne kolleksjonen som i alle fall jeg forbinder med merkenavnet. Men om man ser gubbeaktig ut er et spørsmål om hva man kombinerer med, og resultatet trenger ikke bli gubbete fordi man har et gant-plagg eller to på seg. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg snakker mest om Ralph Lauren, da det er det jeg har mest av når det gjelder Gant og PRL Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Er det noen som vet hvor/om man får kjøpt Tommy Hilfiger-gensere i Lillestrøm/Lørenskog-området? Eventuelt noen spesielle butikker som selger det? Endret 5. desember 2006 av Redline Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Er det noen som vet hvor/om man får kjøpt Tommy Hilfiger-gensere i Lillestrøm/Lørenskog-området?Eventuelt noen spesielle butikker som selger det? 7429533[/snapback] VIC på Strømmen Storsenter? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Tommy Hilfinger er det jeg kaller skikkelig pappamerke 7423030[/snapback] Siden du ikke klarer å skrive det riktig? Synes de lager rimelig fete klær jeg Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Hvilke regler er det for toll i Sverige? Er det noe å spare hvis man velger en svensk leveringsadresse? [Edit] Link: www.asos.com Endret 6. desember 2006 av euroshopper Lenke til kommentar
Faris Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Trenger ny bukse jeg. Helst under 1500. Og ikke med "standard" jeans look selv om det skal være jeans. Kanskje med en annerledes plassering av lommer o.l. Noen som vet om no? I Oslo? Lenke til kommentar
Migr Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Var å så på noen Lee bukser , De koster bare 800kr å er døds kul! den e rå hvis du kjøper den stram , så den er slim Lenke til kommentar
Faris Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Syns Lee bukser har generelt dårlig kvalitet. Alle Lee bukser jeg har hatt har enten fått hull, eller knapper o.l har gått opp. Jeg er mer ute etter noe "spesielt" Lenke til kommentar
DNA Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Trenger ny bukse jeg. Helst under 1500. Og ikke med "standard" jeans look selv om det skal være jeans. Kanskje med en annerledes plassering av lommer o.l. Noen som vet om no? I Oslo? 7436381[/snapback] Replay? Endret 6. desember 2006 av DNA Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ricco Vero har litt spesielle jeans, forøvrig har du jo millioner av muligheter hvis budsjettet er 1500,- Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Replay har mange fete litt "spesielle" jeans. Lee synes jeg har dårlig kvalitet, jeg har kanskje hatt 5 par av dem og alle har gått opp i sømmene etter noen måneder. Har hatt bukser fra Levis, Diesel, Replay etc. som jeg har hatt i mange år Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Trenger ny bukse jeg. Helst under 1500. Og ikke med "standard" jeans look selv om det skal være jeans. Kanskje med en annerledes plassering av lommer o.l. Noen som vet om no? I Oslo? 7436381[/snapback] http://www.acnejeans.com Lenke til kommentar
Faris Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har 1 replay bukse. Veldig fornøyd med den. Men nå vil jeg ha en bukse som er litt mer "baggy". Ikke at den skal være skatebukse da. Kan vise noen eksempler når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
edds Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hvor har de det beste utvalget av Acne Jeans i Oslo? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hvor har de det beste utvalget av Acne Jeans i Oslo? 7439869[/snapback] Steen og Strøm. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Digger de jeansa her!! http://www.karmaloop.com/products.asp?Prod...&VendorCode=ART 1700,- er jo ikke sååå ille pris for så kule jeans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå