Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anyhow.  Det som overrasker meg når jeg ser oppover listen her er mangelen på feks Ralph Lauren, Gant og La Martina.  Har ikke disse apell blandt de unge lenger? Og hvor er det blitt av Dsquared blant våre kjære forumbrukere?

7417647[/snapback]

Har en del Ralph Lauren ull/kashmere gensere o.l. - men Gant styrer jeg unna. Blir litt for "stivt" og amerikansk, om noen skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Dere som sier sånne designer merker å osv.. kjøper dere ekte?

7417781[/snapback]

Finnes det en fake Roberto Cavalli genser i ull med striper i skinn? :)

7417885[/snapback]

haha, for et hovent svar!

 

Alt jeg har ekte. Har en fake bag fra tyrkia som jeg bruker, thats it! Det er jo ikke bare bare lengre å kjøpe med seg fake merkevarar fra utlandet.

Må evt bli ebay o.l

Lenke til kommentar
Anyhow.  Det som overrasker meg når jeg ser oppover listen her er mangelen på feks Ralph Lauren, Gant og La Martina.  Har ikke disse apell blandt de unge lenger? Og hvor er det blitt av Dsquared blant våre kjære forumbrukere?

7417647[/snapback]

Har en del Ralph Lauren ull/kashmere gensere o.l. - men Gant styrer jeg unna. Blir litt for "stivt" og amerikansk, om noen skjønner hva jeg mener.

7417884[/snapback]

 

Har du sett den siste katalogen til Gant? Vil påstå at de er blant de aller flinkeste til å lage kataloger. Er så utrolig mye digg i den, bare synd de ikke klarer helt å leve opp til forventningene når klærne ligger i butikken. Ser forøvrig også poenget ditt, er et litt typisk pappamerke. Min kjære far er ihvertfall fast kunde hos Gant Store Asker.

Lenke til kommentar
Anyhow.  Det som overrasker meg når jeg ser oppover listen her er mangelen på feks Ralph Lauren, Gant og La Martina.  Har ikke disse apell blandt de unge lenger? Og hvor er det blitt av Dsquared blant våre kjære forumbrukere?

7417647[/snapback]

Har en del Ralph Lauren ull/kashmere gensere o.l. - men Gant styrer jeg unna. Blir litt for "stivt" og amerikansk, om noen skjønner hva jeg mener.

7417884[/snapback]

 

Har du sett den siste katalogen til Gant? Vil påstå at de er blant de aller flinkeste til å lage kataloger. Er så utrolig mye digg i den, bare synd de ikke klarer helt å leve opp til forventningene når klærne ligger i butikken. Ser forøvrig også poenget ditt, er et litt typisk pappamerke. Min kjære far er ihvertfall fast kunde hos Gant Store Asker.

7418482[/snapback]

Joda, jeg mottok Gant katalogen et par uken siden. Synes det var noen kule kombinasjoner av slips og 4-5 lag med div. gensere over - men det kuleste var kanskje interiørbildene bakerst i katalogen. :whistle:

Lenke til kommentar
Trenger forslag til en jakke under 2000 kr.. Tenkte meg en vindjakke, men må i alle fall være et eller annet som fungerer på dager med regn. (Har bare losjakke i ull og en frakk nå, og det er ikke helt bra i regnet).

7418408[/snapback]

 

Peak Performance har noen enkle fine vindtett/vanntette jakker til cirka 1899,-

Husker ikke hva dem heter og finner dem heller ikke på PeakPerformance :ermm:

 

.:keeJo:.

Lenke til kommentar
Hva synes folk om Peak Performance Black Light-klærene? :)

7419807[/snapback]

 

Black Light jakkene til PP er "digg" har selvfølgelig en selv. Har både bukse å jakke i black light versjon. Peak Performance er hovedsaklig sportsklær. Men dem har golfklær i tillegg. Ta en titt på hjemmesiden til Peak

 

Visst du liker svart å gjerne vil ha noe som ikke ser så kjedelig ut som en ren svart farge er black light et bra valg. Finnes også Black Light i flere farger utenom svart :D selv om mange synes jakkene er "dyre" så er det ikke noe å si på kvaliteten av jakken. :cool:

 

Slik ser det ut

 

-> Jakke (ikke den svarte Black Light jakken)

-> Buksen

 

.:keeJo:.

Endret av keeJo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...