TorbjørnK Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Hva synes folk om grå dresser? Grå dress, sort sjorte og ett eller annet matchende, mørkt slips f.eks. Gjerne akkompagnert med hatt. 7407509[/snapback] dette er vel grunn nook til å legge grådressen vekk for noen år Lenke til kommentar
zacka Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Noen som vet om noen nettsjapper som selger hårprodukter fra "Keune"? Har sjekket lookfantastic, strawberrynet, hqhair og blushedcosmetics, men de har ikke det merket. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Hvilke merker bruker dere ? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Hvilke merker bruker dere ? 7413672[/snapback] In no particular order: Acne Jeans, Gucci, Custo, Dolce & Gabbana, Burberry ("møteklær"), Hugo Boss, Louis Vuitton, Eton, Prada, Bruuns Bazar, Armani, basisplagg fra Lacoste, Yves Saint Laurent, Roberto Cavalli, noen få plagg fra Dior Homme, Helmut Lang, Tod's og sikkert flere jeg ikke kommer på. Men dette er vel merkene som fyller mine skap. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Hvilke merker bruker dere ? 7413672[/snapback] Moods, Tiger, G-Star, Nudie, Levis, Lacoste, Adidas, Nike, osv. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Hvilke merker bruker dere ? 7413672[/snapback] Diesel, Lacoste, D&G, WESC, Lindeberg (belter), Tiger (belter), Peak Performance og Bula (hårbånd). Lenke til kommentar
edds Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Hvilke merker bruker dere ? 7413672[/snapback] Går en del i; Tiger of Sweden, J.Lindeberg, Fillippa K, Bruuns Bazar, Hugo Boss, Seal Kay, Acne, D&G, Replay, RARE, pluss innslag av mye annet. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Hvilke merker bruker dere ? 7413672[/snapback] Nike, Reebok, 10Deep, aNYthing, TheHundreds, Crooks & Castles, LRG, WeSC, Adidas, Obey, MightyHealth, MishkaNYC, Evisu, Stussy og ZooYork Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Hvilke merker bruker dere ? 7413672[/snapback] Tiger, Bertoni, Mid Munk, Fillippa K, Bruuns Bazar, Lacoste m.m. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Fruit of the Loim.... høhø. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Tiger of Sweden og Nudie i bukser (Tiger Idol og Nudie Slim Jim er er elskbare). Ellers er det veldig mye forskjellig. edit: stygg skrivefeil Endret 3. desember 2006 av Ingar Lenke til kommentar
Migr Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg bruker : J.lindeberg ( belter ) Tiger , levis , volcom , moods , bergans ( jakke ) osv Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Denne oppsummeringen av merker har vært noe av det minst nyttige jeg har lest i denne tråden. Det blir litt telletråd over det. Spesielt de som avsluttes med "osv." eller lignende. .. Jeg bare mener at dette var fryktelig lite konstruktivt, og synes det er best at det stopper.. Håper noen er enig. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Så lenge dette ikke fortsetter i det uendelige, synes jeg det er interessant å vite hvilke merker folk går i, og hvilken type plagg man har av merkene. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Det er en tråd om mote- og utseende. Klær går under utseende, og folk har normal folkeskikk og svarer på spm. tidligere å tråden. Ser ikke skade i dette Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Det er jeg til dels enig i, men det er få her som har spesifisert plagg. Alexanderhagen: Folk burde ha nok folkeskikk til å la vær å spamme. Dette hadde vært en hel del bedre om folk la noe mer i det enn å ramse opp alle merkene de har i skapet. Endret 3. desember 2006 av eirik1989 Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 La oss ikke gjøre dette til en telletråd der vi ender opp med å få den stengt. Anyhow. Det som overrasker meg når jeg ser oppover listen her er mangelen på feks Ralph Lauren, Gant og La Martina. Har ikke disse apell blandt de unge lenger? Og hvor er det blitt av Dsquared blant våre kjære forumbrukere? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 La oss ikke gjøre dette til en telletråd der vi ender opp med å få den stengt. Anyhow. Det som overrasker meg når jeg ser oppover listen her er mangelen på feks Ralph Lauren, Gant og La Martina. Har ikke disse apell blandt de unge lenger? Og hvor er det blitt av Dsquared blant våre kjære forumbrukere? 7417647[/snapback] Jeg bruker Gant og Polo Ralph Lauren. Gode gamle klesmerker Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Anyhow. Det som overrasker meg når jeg ser oppover listen her er mangelen på feks Ralph Lauren, Gant og La Martina. Hmm går mye i Gant (spesielt) og Ralph Lauren jeg, men har ingen bukser derifra. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Hvilke merker bruker dere ? 7413672[/snapback] Alt fra Tiger Of Sweden, D&G, Gant, Ralph, Sand, Lacoste, Replay osv osv. Men vil finne min egen stil så har tenkt til å bestille loads med treningsklær via nettet Disse klærene ser ganske lovende ut. Endret 3. desember 2006 av DNA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå