DraZeN Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Hvordan er en pimpa dress? og så tror jeg en svart dress med litt striper i, svart skjorte og litt mørkt lysegrønt slips med et diskret mønster i ville vært veldig tøft. Endret 30. november 2006 av DraZeN Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Dette er en pimpet dress; Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) SSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Endret 23. november 2010 av danilovic Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 http://www.radaronline.com/features/images...on_71857688.png Noen solbrille-eksperter som klarer å finne ut hvilken Dolce Gabbana modell det der er ? hvis det er til noen hjelp så koster de rundt $400 står det i artikkelen det der er fra. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 SN25P: Likte disse relativt godt, syns generelt litt spissere tupp er veldig pent. Ikke er de dyre heller, 599,- Men godt mulig det finnes bedre alternativer. 7394661[/snapback] Hm, så ikke verst ut. Hvor så du de? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Finner ikke den skinnjakken i Norge, så noen som vet om en skinnjakke som kan brukes til (black)metal-stil? Helst ikke så dyr, og skal helst kunne kjøpes fra utsalgsted i Stavanger. Om ikke, går norsk nettbutikk greit. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Dette er en pimpet dress; http://www.frankelcostume.com/images/produ.../full/15150.gif 7396000[/snapback] Sweet! :!: Lenke til kommentar
edds Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Angående valget av slips til juleballet: Jeg går for det mørkt lysegrønne. Sort er stilig, men grønnfargen går utrolig bra til sort dress. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) http://www.radaronline.com/features/images...on_71857688.png Noen solbrille-eksperter som klarer å finne ut hvilken Dolce Gabbana modell det der er ? hvis det er til noen hjelp så koster de rundt $400 står det i artikkelen det der er fra. 7397942[/snapback] tror heller det er gucci det er snakk om her... Gucci GG 1823/S (BLK/5U) hvilket magasin har hatt det bildet der btw? kom over disse i jakten på brillene, kommer i posten snart... Bolle 'Jinx' Goggles (Crystal Smoke/Fire Red) Endret 2. desember 2006 av CustomTP Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Da reiste man på julebord. Noen synspunkter på sort dress, sort skjorte og hvitt slips Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Da reiste man på julebord. Noen synspunkter på sort dress, sort skjorte og hvitt slips 7406762[/snapback] dropp sorte dress jakka... og ha en v-genser i stedet som passer med resten.... Lenke til kommentar
edds Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Da reiste man på julebord. Noen synspunkter på sort dress, sort skjorte og hvitt slips 7406762[/snapback] Hørtes veldig stilig ut. Sort dress med sort sjorte er undervurdert! (sikkert ikke, men jeg ser ihvertfall alt for lite av det) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det er veldig stilig såfremt man er den eneste i selskapet som går kledd i det. Er det flere som går med akkurat det antrekket så ender man opp som et danseband. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det er veldig stilig såfremt man er den eneste i selskapet som går kledd i det. Er det flere som går med akkurat det antrekket så ender man opp som et danseband. 7406928[/snapback] hahaha! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det er veldig stilig såfremt man er den eneste i selskapet som går kledd i det. Er det flere som går med akkurat det antrekket så ender man opp som et danseband. 7406928[/snapback] Haha :!: nok et gullkorn fra den kanten :!: I fjor så gikk alle i standard sort dress med hvit skjorte og rødt/gullfarget slips så tror ikke det er noe problem Lenke til kommentar
edds Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hva synes folk om grå dresser? Grå dress, sort sjorte og ett eller annet matchende, mørkt slips f.eks. Gjerne akkompagnert med hatt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Spørs hva du mener med grå. Mørk grå kan være veldig pent Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Grå dress akkompagnert med tilhørende vest, hvit skjorte og matchende slips er klassisk og veldig stilig. Lenke til kommentar
edds Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Mørk grå var det jeg mente ja. Enig med deg LarsP, jeg har veldig lyst på noe a.la det du nevnte der. En vest vil jeg i hvert fall ha, er veldig glad for at det har kommet på moten. (virker sånn, i alle fall) Hva anbefaler dere? Da tenker jeg både farge, merke og forhandler. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Noen som vet hvor de finskoene nevnt tidligere på denne siden stammer fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå