Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan kan noen, med fornuften i behold, mene at 3000 kroner er en latterlig lav pris? Jeg er helt med på tankegangen om at enkelte prioriterer klær fremfor andre ting, men å kalle det en latterlig lav pris er faktisk en latterlig uttalelse. :)

 

 

Vil det være prioritering hvis personen har masse penger?

7366922[/snapback]

 

For å formulere meg pent; de som har en økonomisk sikret fremtid pleier vanligvis ikke blodskryte av det på et internettforum. :)

 

Det gjør derimot unger av '90-årgangen som for få måneder siden fikk pulelappen og enda ikke engang får jobbe bak kassen på Rimi. :) Da er det, i de fleste tilfeller, pappa som har mye penger. Ikke de selv. :)

Lenke til kommentar
Hvordan kan noen, med fornuften i behold, mene at 3000 kroner er en latterlig lav pris? Jeg er helt med på tankegangen om at enkelte prioriterer klær fremfor andre ting, men å kalle det en latterlig lav pris er faktisk en latterlig uttalelse. :)

 

 

Vil det være prioritering hvis personen har masse penger?

7366922[/snapback]

 

For å formulere meg pent; de som har en økonomisk sikret fremtid pleier vanligvis ikke blodskryte av det på et internettforum. :)

 

Det gjør derimot unger av '90-årgangen som for få måneder siden fikk pulelappen og enda ikke engang får jobbe bak kassen på Rimi. :) Da er det, i de fleste tilfeller, pappa som har mye penger. Ikke de selv. :)

7373994[/snapback]

 

Jaja, du kan få formulere deg som du vil, men nå mente jeg generellt. *Jeg sa hvis den personen som kjøper så dyre sko har penger*

Lenke til kommentar
Har du bilde av deg selv i hverdagsklær? Evt noen med tilsvarende stil som deg?

7373888[/snapback]

Uhm, har egentlig ingen bilder liggende. Blir som regel noe a là dette:

 

Ja, sånn ca. ;)

7373939[/snapback]

 

Var ikke sååå langt unna meg, men jeg fant likevel ikkenoe... Var mest dressklær og superkjedelige cardigans... (ikke meg ass) De fleste gensere og sånn på retro var jo uten mønster whatsoever, da kan jeg likesågodt kjøpe noe på H&M... Ikke si at passformen har SÅ mye å si at jeg må kjøpe en genser til 1000kr for at den skal passe :p

 

Fett belte forresten, har vel sett det før, men hvor får man tak i det? (må SERIØST ha fler belter)

Lenke til kommentar
Yes! Endelig har jeg fått bestillt jakken jeg har siklet etter i et par måneder! Kom oppi US $200 som er et par hundre kr mer enn hva jeg vanligvis ville ha brukt. Men det er kanskje lite hvis standaren her er sosseklær og 10 000 kr dyre vesker. Syns jakken er fet som faen uansett. Får bare håpe den passer :)

7374177[/snapback]

 

Den var ganske stilig faktisk :thumbup:

Hvor kjøpte du den? ;)

Lenke til kommentar

Ebays PD Collection Store

 

De er har veldig få varer på siden om gangen, men man kan sende beskjed til dem og spør om å kjøpe varene i stede for å gi bud på auksjoner. Budene kommer av og til over kjøpeprisen uansett så det kan være billigere. Men du må følge med på siden en stund for å få sett alle klærene og veskene de selger.

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Jaja, du kan få formulere deg som du vil, men nå mente jeg generellt. *Jeg sa hvis den personen som kjøper så dyre sko har penger*

7375254[/snapback]

 

Men det du egentlig ville fram til var noe helt annet, ikke sant? Artig at du, istedenfor å argumentere tilbake, reformulerer det opprinnelige utsagnet ditt og håper på respons. :)

Lenke til kommentar

FA"N bestilte meg sko ifraa danmark igaar som jeg maa ha til juleballe, men kunne visst ikke sende i postoppkrav til norge, faar ikke laav aa bruke kreditt korte til mamma :cry: finner ingne norske steder som har skone!!

 

EDIT : skal sende sjokolade i posten til den som finner ei norsk side med toeffe hvite finsko RASKT! :ohmy: ikke over 500kr. helst fant endel til den prisen, rundt 3,4hundre

Endret av drugis
Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp til kjøp av jakke, selv om jeg er ganske bestemt på hva jeg skal ha.

Det første er en sånn litt "jålete mc jakke" med masse glidelåser (BILDE). Det siste er en svart "pilotjakke", slike nylonjakker som går inn i ermet (BILDE). Trenger såklart ikke være 100% identiske med de på bildene.

Lurte på hvor jeg kan få kjøpt disse fra utsalgssted i Stavangerområdet. Men norsk nettbutikk duger det også. Er selvfølgelig intet krav at disse kan kjøpes i samme butikk. Såklart så billig som mulig, men skal ikke være helt jævlig heller. Har prøvd diverse søketjenester, men finner for det meste i utlandet.

 

Håper inderlig noen vet, selv om jeg spør om noe ganske spesifikt. Vil helst ha muligheten til å prøve, og å kunne returnere uten problemer. Skinnjakker er ikke akkurat billige.

Takker på forhånd for svar, selv om det er lite sannsynlig at noen kan hjelpe. =)

 

edit: Gjorde om på hele innlegget. =p

Endret av Innos
Lenke til kommentar
FA"N bestilte meg sko ifraa danmark igaar som jeg maa ha til juleballe, men kunne visst ikke sende i postoppkrav til norge, faar ikke laav aa bruke kreditt korte til mamma  :cry:  finner ingne norske steder som har skone!!

 

EDIT : skal sende sjokolade i posten til den som finner ei norsk side med toeffe hvite finsko RASKT!  :ohmy:  ikke over 500kr. helst fant endel til den prisen, rundt 3,4hundre

7388375[/snapback]

 

De skoen her er ganske stilig til en dress ;)

skohuset

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...