Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan kan noen, med fornuften i behold, mene at 3000 kroner er en latterlig lav pris? Jeg er helt med på tankegangen om at enkelte prioriterer klær fremfor andre ting, men å kalle det en latterlig lav pris er faktisk en latterlig uttalelse. :)

7366674[/snapback]

Slik jeg tolker det vil da den personen også mene at f.eks 4500 kroner er helt akseptabelt, så ja, en latterlig uttalelse.

Lenke til kommentar
Hvordan kan noen, med fornuften i behold, mene at 3000 kroner er en latterlig lav pris? Jeg er helt med på tankegangen om at enkelte prioriterer klær fremfor andre ting, men å kalle det en latterlig lav pris er faktisk en latterlig uttalelse. :)

7366674[/snapback]

Slik jeg tolker det vil da den personen også mene at f.eks 4500 kroner er helt akseptabelt, så ja, en latterlig uttalelse.

7366767[/snapback]

Vil det være prioritering hvis personen har masse penger?

Lenke til kommentar

7366674[/snapback]

Han kan ha ment at prisen var latterlig lav ifht. til produktets verdi? Som i "En ny Mercedes E55 AMG til 250.000? Det var en latterlig lav pris."

:p

Lenke til kommentar
@edds: Funnet deg noen laptop-veske eller?

Hva med Crumpler da? Pur kvalitet, og god plass. Har selv en til MacBook Pro'en min, og jeg er strålende fornøyd med den! Jeg har skrevet litt om den...

7365031[/snapback]

Crumpler har jeg aldri hørt om. Hvor selges det i Oslo-området? :)

Var ikke laptop-veske jeg var på leting etter, men noe liknende. Den skal helst ha mye plass, da den skal inneholde mest bøker. Men takk for tipset, skal sjekkes ut!

7366459[/snapback]

Crumpler får du blant annet på Apple Store i Operapassasjen (hvis jeg ikke tar helt feil).

Lenke til kommentar

crumpler fåes også i alle PC-nettbutikker, samt datakjeden i oslo

Har selv en crumpler veske, de er dritfete, og jeg får 2 mattebøker oppi der (type calculus, dvs 5kg bøker :))

De holder ihvertfall høy kvalitet jevnt over sine PC-vesker og anbefales på det varmeste - om du liker stilen :)

edit:

Sjekk ut: http://www.crumpler.com.au/home.php

Endret av Xvani
Lenke til kommentar
Xvani:

De butikkene jeg stikker innom er i allefall:

Retro: Thomas Angels gt & Carl Johans gate (D&G, Tiger, Lindeberg, Filippa K, Hugo Boss, Moods of Norway m.fl)

Bogart: Thomas Angels gt (Armani, Hugo Boss, Pringle, Gant m.fl)

Mint: Nordre gt (Seal Kay, Acne, Lindeberg, Nudie m.fl)

7365077[/snapback]

Var innom disse i dag, og jeg må bare spørre:

Går du i slike klær hver dag?

Er enig at de hadde mye fete byklær, dresser osv.. Men å gå i dette til daglig føler jeg blir litt feil?

Kan noen forresten svare på hva som er forskjellen på en blazer og en dressjakke?

Lenke til kommentar

Er enig at de hadde mye fete byklær, dresser osv.. Men å gå i dette til daglig føler jeg blir litt feil?

Kan noen forresten svare på hva som er forskjellen på en blazer og en dressjakke?

7370721[/snapback]

Uhm, ikke helt sikker hva du tenker på her, men jeg synes at Retro og Mint fører stort sett hverdagsklær. Bogart har litt mer tradisjonelle "finplagg".

Blazer: robust jakke som kan brukes utenpå t-skjorter, helsetrøyer, gensre og lignende. Snittet er ofte mer ungdommelig/ukonvensjonelt enn på en dressjakke. På mange måter en fritidsjakke.

Dressjakke: jakke i fint stoff som brukes i kombinasjon med (ofte medfølgende) dressbukse. Brukes i hovedsak som festplagg, i formelle sammenhenger og lignende.

Sånn ca.

Lenke til kommentar
Europeisk str 41 = 25,7 cm :)

kilde

7372155[/snapback]

thanks! :p

EDIT : synst di var litt digge til aa ha til dressen min :p svart dress, hvitt skjerf, hvitt belte, og di skone :) litt pimpa aa skiller seg ut fraa menged paa eit juleball for 9.klasse :p er jo ikke noe hoetidelige greier saa det funker vell :D?

Endret av drugis
Lenke til kommentar

Uhm, ikke helt sikker hva du tenker på her, men jeg synes at Retro og Mint fører stort sett hverdagsklær. Bogart har litt mer tradisjonelle "finplagg".

7370763[/snapback]

Har du bilde av deg selv i hverdagsklær? Evt noen med tilsvarende stil som deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...