Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare gå på Dressmann, de har gode dresser til en god pris. De hjelper deg også finne en som passer deg

7360421[/snapback]

Jeg synes ikke dressmann-dressene er noe særlig, og da tenker jeg spesielt på stoffet. Dessuten kan du gå opp noen hakk før det kan kalles svindyrt..

Jeg vet ikke om Volt er noe særlig på dresser, men de hadde nå i alle fall dresspakker til 2500 for en uke siden, og jeg regner med at det ville være bedre å satse på enn dressmann.

Endret av eirik1989
Lenke til kommentar
Bare gå på Dressmann, de har gode dresser til en god pris. De hjelper deg også finne en som passer deg

7360421[/snapback]

Sjølv likar eg betre å bruke skreddarar, Dressmann er ikkje noko særleg. Kvalitet framfor kvantitet. :)

7361844[/snapback]

Jeg synes også skredder er best, men det koster gjerne litt mer, og ikke alle har penger til det...

Lenke til kommentar
Tja, for å få ein billig dress kan ein jo gjerne bruke ein skreddar i asiatiske land som Malaysia, Thailand eller Vietnam. Deses har jo mange skreddarar, og ein får gjerne ein dress med nokre skjorter til under tusenlappen. Men så spørs det jo kor ofte ein har for vane å besøke desse landa.

7362059[/snapback]

Sant nok. En venn av meg var i Thailand - kjøpte seg en flott kashmir-dress til rundt tusen kroner. Skreddersydd. :)

Lenke til kommentar

Mint: Nordre gt (Seal Kay, Acne, Lindeberg, Nudie m.fl)

7365077[/snapback]

Første gang jeg har sett noen nevne merket Seal Kay. :)

Kjøpte meg ett par slim-fit jeans derfra for noen uker siden, de er herlige! Litt stretchy, kul wash, og veldig behagelige å gå i.

Noen andre som har erfaringer med Seal Kay?

Lenke til kommentar
@edds: Funnet deg noen laptop-veske eller?

Hva med Crumpler da? Pur kvalitet, og god plass. Har selv en til MacBook Pro'en min, og jeg er strålende fornøyd med den! Jeg har skrevet litt om den...

7365031[/snapback]

Crumpler har jeg aldri hørt om. Hvor selges det i Oslo-området? :)

Var ikke laptop-veske jeg var på leting etter, men noe liknende. Den skal helst ha mye plass, da den skal inneholde mest bøker. Men takk for tipset, skal sjekkes ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...