Shjatå Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Skal på juleball om ikke så lenge Har ikke bestemt meg for hva jeg skal ha på enda, så jeg lurte på om dere hadde noen forslag Evt. hva syns dere om denne med en rosa skjorte inni? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Phew, kom da inn på julebord med antrekket mitt. Må nesten skaffe meg ny dress til jul, da den andre har blitt kort i armene. (ojsann, jeg vokser over skuldrene!) Noen som har dressforslag som ikke er svindyre ? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Bare gå på Dressmann, de har gode dresser til en god pris. De hjelper deg også finne en som passer deg Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Bare gå på Dressmann, de har gode dresser til en god pris. De hjelper deg også finne en som passer deg 7360421[/snapback] Jeg synes ikke dressmann-dressene er noe særlig, og da tenker jeg spesielt på stoffet. Dessuten kan du gå opp noen hakk før det kan kalles svindyrt.. Jeg vet ikke om Volt er noe særlig på dresser, men de hadde nå i alle fall dresspakker til 2500 for en uke siden, og jeg regner med at det ville være bedre å satse på enn dressmann. Endret 26. november 2006 av eirik1989 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Men hvis alle skal ha et stoff de liker, så må dere alle bruke en skredder, og da synes jeg armani er gode... Men det kan godt sies Dressmann ikke er best, men det er et valg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Skal på juleball om ikke så lenge Har ikke bestemt meg for hva jeg skal ha på enda, så jeg lurte på om dere hadde noen forslag Evt. hva syns dere om denne med en rosa skjorte inni? Rosa skjorte inni der Husk for all del å fjerne den sorte lappen på armen hvis du har en slik på din dress. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Bare gå på Dressmann, de har gode dresser til en god pris. De hjelper deg også finne en som passer deg 7360421[/snapback] Sjølv likar eg betre å bruke skreddarar, Dressmann er ikkje noko særleg. Kvalitet framfor kvantitet. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Bare gå på Dressmann, de har gode dresser til en god pris. De hjelper deg også finne en som passer deg 7360421[/snapback] Sjølv likar eg betre å bruke skreddarar, Dressmann er ikkje noko særleg. Kvalitet framfor kvantitet. 7361844[/snapback] Jeg synes også skredder er best, men det koster gjerne litt mer, og ikke alle har penger til det... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Tja, for å få ein billig dress kan ein jo gjerne bruke ein skreddar i asiatiske land som Malaysia, Thailand eller Vietnam. Deses har jo mange skreddarar, og ein får gjerne ein dress med nokre skjorter til under tusenlappen. Men så spørs det jo kor ofte ein har for vane å besøke desse landa. Lenke til kommentar
edds Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Tja, for å få ein billig dress kan ein jo gjerne bruke ein skreddar i asiatiske land som Malaysia, Thailand eller Vietnam. Deses har jo mange skreddarar, og ein får gjerne ein dress med nokre skjorter til under tusenlappen. Men så spørs det jo kor ofte ein har for vane å besøke desse landa. 7362059[/snapback] Sant nok. En venn av meg var i Thailand - kjøpte seg en flott kashmir-dress til rundt tusen kroner. Skreddersydd. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Det kan nok stemme, ja. Men kvaliteten på skreddarane varierar veldig, så det kan være lurt å høyre med andre før du kjøper ein dress der. Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Noen som vet om noen kule sko som er inn nå, ikke noen vinter sko. Selv liker jeg sko fra Puma o.l men kom med forslag Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Har du prøvd www.stress.no ? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Fortsatt ingen fete klesbutikker i Trondheim? Har så langt bare funnet: Brandstad og Menonly (Thomas angels gate) Høyer (Solsiden Shopping) Endret 26. november 2006 av Xvani Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 @edds: Funnet deg noen laptop-veske eller? Hva med Crumpler da? Pur kvalitet, og god plass. Har selv en til MacBook Pro'en min, og jeg er strålende fornøyd med den! Jeg har skrevet litt om den... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Xvani: De butikkene jeg stikker innom er i allefall: Retro: Thomas Angels gt & Carl Johans gate (D&G, Tiger, Lindeberg, Filippa K, Hugo Boss, Moods of Norway m.fl) Bogart: Thomas Angels gt (Armani, Hugo Boss, Pringle, Gant m.fl) Mint: Nordre gt (Seal Kay, Acne, Lindeberg, Nudie m.fl) Lenke til kommentar
edds Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Mint: Nordre gt (Seal Kay, Acne, Lindeberg, Nudie m.fl) 7365077[/snapback] Første gang jeg har sett noen nevne merket Seal Kay. Kjøpte meg ett par slim-fit jeans derfra for noen uker siden, de er herlige! Litt stretchy, kul wash, og veldig behagelige å gå i. Noen andre som har erfaringer med Seal Kay? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Minner det om Acne Jeans? Lenke til kommentar
edds Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 Det må jeg nesten komme til bake til - har bare en Acne-bukse så langt. Fasongmessig kan man kanskje si det, men jeg skal ikke påstå noe. Lenke til kommentar
edds Skrevet 26. november 2006 Rapporter Del Skrevet 26. november 2006 @edds: Funnet deg noen laptop-veske eller? Hva med Crumpler da? Pur kvalitet, og god plass. Har selv en til MacBook Pro'en min, og jeg er strålende fornøyd med den! Jeg har skrevet litt om den... 7365031[/snapback] Crumpler har jeg aldri hørt om. Hvor selges det i Oslo-området? Var ikke laptop-veske jeg var på leting etter, men noe liknende. Den skal helst ha mye plass, da den skal inneholde mest bøker. Men takk for tipset, skal sjekkes ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå