Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tilbake fra en liten shoppingrunde på selveste Den Store Kjøpefri Dagen 2006.

Louis Vuitton butikken var meget fin, den er høyere under taket enn butikken i København og omtrent like romslig (kanskje litt større) som Stockholm. Butikken var som ventet nokså full, og det var ganske mange som bare skulle se på prisen på de orginale veskene de eier kopier av. :wee:

Alexander: De hadde skoene dine - men jeg vet ikke om de hadde det hvite paret. Utstilt var kun brunt og sort.

Butikken var som sagt nokså full og det var litt "kaos" i butikken. Jeg fikk hverken betalt med American Express, Diners eller Eurocard Gold kortene mine da butikken hadde problemer med linjene. Visa fungerte bra, heldigvis. En "manager" kom bort og beklaget det hele og skyldte på "bankenes linje" og at de hadde hatt problemer i hele dag.

Alt i alt en utrolig morsom opplevelse, det er deilig å se at butikker som Louis Vuitton etablerer seg i hovedstaden vår. Det var også ganske merkelig å få oppgitt priser i en Louis Vuitton butikk i norske kroner. :wee:

7356888[/snapback]

Deilig. Da blir det en liten julegave på meg selv fra meg selv :p Takk som sjekket ut...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg skal til Oslo en liten tur i des. og tenkte å få gjort unna en del kvalitetsshopping, trenger tips til butikker :) Er så lei av dette drit kjedelige vero moda+H&Mkjedehelvetet av et sentrum vi har (Bergen) og håper noen har noen gode forslag. Jeg har ikke vært i Oslo siden 2001 så jeg husker knapt åssen det er der :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Ikke mobb :wee: Vanlig shopping = småirritert gå rundt i kjedelige butikker og finne ting man MÅ ha. Kvalitetsshopping = gå rundt i fine butikker og finne ting man har lyst på, og unnskyldninger til at man må ha det med en gang. LV skal absolutt sjekkes ut.

Lenke til kommentar
Et par av disse herlighetene noen her ikke liker, koster latterlige lave 3000 kr, da jeg kjøpte dem hvertfall...

7356057[/snapback]

Fine sko (bortsett fra den skrikete LV-logoen), men slik som Oslo er nå, skal du behandle dem veldig pent om de skal holde seg hvite. Men uansett: Når du sier 3000 er latterlig lavt, hva i i all verden sammenlikner du dem med da?

Endret av Ingar
Lenke til kommentar

Dresshopping idag!

Dagen begynte med Tiger i bogstadveien. Veldig fine dresser, men mangelen på ekspertise blandt de ansatte gjorde at jeg dro videre til follestad ved grensen.

Her var det andre boller. Snakker om effektivitet! Jeg var også veldig heldig - alle dresser var nedsatt med kr 1000 fra kl. 10 til kl. 13. Jeg ankom butikken 12.45. :)

Endte opp med en sort, slim Brunelli-dress. Pris: 3900kr.

En hvit Eton-skjorte, pris: 895kr.

Og til slutt to slips, et grønt og ett sort Kenzo-slips. Veldig fine begge to. Pris: 700kr for hver.

Jeg er veldig fornøyd, gleder meg til å få brukt den ved nermeste anledning. (som dog uheldigvis er en begravelse neste uke)

Lenke til kommentar
Desverre så er jeg utrolig dårlig til å finne bilder av klær på nettet. Finnes det en slags oversiktside jeg kan søke på, uten å måtte gå igjennom de bestemte merkenes hjemmesider?

7358977[/snapback]

Tenkte mer i retning deg med dressen på jeg da :)

7358991[/snapback]

Ah, selvfølgelig. Desverre er dressen hos skredderen, er ikke ferdig før tirsdag. Men, så kommer også min mangel på digitalt kamera. :(

Lenke til kommentar
Skal ha meg en nye dress, men her i Stavanger er det ikke alt for mange butikker som selger dresser til en rimelig penge :dribble:

Så jeg lurte på om det var noen her som visste om en bra nettbutikke??

Takker for alle hjelpen! ;)

7358984[/snapback]

Kvadrat kjøpesenter har en butikk som heter Victory one, tror også butikken går under navnet capone. Kjøpte selv en Armani dress der til ca 3-4 tusen som jeg skal ha i konfirmasjon, nå har de en armanimodell til salg, litt fin til ca 1200. halv av halv pris. Den er svart med røde små striper

Min: 1011303647_LG.jpg

hva synes dere?

Edit: Robbie, den var fin, men trodde ikke Louis Vuitton lagte laptop utstyr :!:

Endret av haakie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...