Sigga Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Nettbutikker med utvalg av slip-on's? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Se om det er en nettside til Urban i Oslo, de har en del slip-ons Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Nettbutikker med utvalg av slip-on's? 7344101[/snapback] www.stress.no Endret 23. november 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Takk til begge! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Urban koster 50 kroner mondre enn stress.no da Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Litt OT, men here goes.. Jeg har opprettet en liten tråd om kredittkort, kan være relevant å legge inn en link her da jeg har fått PM fra brukere (fra denne tråden) om kredittkort før. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Kan du fortelle meg hvilken relevans kredittkort har for denne tråden? Lenke til kommentar
dynamittharry Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Litt OT, men here goes.. Jeg har opprettet en liten tråd om kredittkort, kan være relevant å legge inn en link her da jeg har fått PM fra brukere (fra denne tråden) om kredittkort før. 7346050[/snapback] hva syns dere om gutter i rosa skjorte? jeg selv skal ikke si noe, bruker det selv! men, det er kun til fest^^ Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Diskret ser jeg ingen problemer. Men som det er med alt; det kan overdrives... Lenke til kommentar
dynamittharry Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Diskret ser jeg ingen problemer. Men som det er med alt; det kan overdrives... 7346117[/snapback] ja det er jeg enig i! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Kan du fortelle meg hvilken relevans kredittkort har for denne tråden? 7346095[/snapback] (...) kan være relevant å legge inn en link her da jeg har fått PM fra brukere (fra denne tråden) om kredittkort før. 7346050[/snapback] Lese? Jeg har fått 4 PM fra brukere i denne tråden med spm. om kredittkort samt kjøp over internett og i butikk. Så hvorfor ikke legge inn en link til en tråd som omfatter noe som tydelig er av interesse for brukere i denne tråden? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Sjokkrosa skjorter på gutter er ikke det peneste jeg har sett, men lys lys rosa ser bra ut. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Fant en grei side med sneakers og litt klær i dag. Vet ikke om den har vært postet før, men jeg gir det et forsøk: http://www.2sko.no Siden bryter alle regler for god web-design og fungerer ikke i Opera, men greie priser har de Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Jeg synes rosa er en utrolig stygg farge, uansett om den brukes av gutter eller jenter.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Jeg synes rosa er en utrolig stygg farge, uansett om den brukes av gutter eller jenter.. 7346376[/snapback] :O Jeg synes rosa kan være stilig. Har noen rosa skjorter og jeg synes rosa kan være stilig farge (så lenge man ikke overdriver). Lenke til kommentar
edds Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Rosa kan absolutt være fint. Har en helt plain, rosa J.Lindeberg-genser (ikke med logo foran, den er bomull). Kjempefint, så lenge man ikke blander inn for mye farger. Går fint med en sort jakke over, f.eks. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Fant en grei side med sneakers og litt klær i dag. Vet ikke om den har vært postet før, men jeg gir det et forsøk: http://www.2sko.no Siden bryter alle regler for god web-design og fungerer ikke i Opera, men greie priser har de 7346357[/snapback] Synd de bare har stygge Lacoste sko, kunne tengt meg et nytt par... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Lese? Jeg har fått 4 PM fra brukere i denne tråden med spm. om kredittkort samt kjøp over internett og i butikk. Så hvorfor ikke legge inn en link til en tråd som omfatter noe som tydelig er av interesse for brukere i denne tråden? 7346173[/snapback] Fordi det ikke har relevans for topic. Hvis du har fått PM kan du sende dem en PM. Her ender forøvrig min diskusjon rundt dette - da dette ble enda mer off topic. Neste gang, send en PM, så slipper du å få slettet innleggene dine. Dette innlegget trenger ikke kommenteres i denne tråden. Send PM dersom det er kommentarer. Endret 24. november 2006 av darkness| Lenke til kommentar
haarod Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 hva syns dere om gutter i rosa skjorte? jeg selv skal ikke si noe, bruker det selv! men, det er kun til fest^^ 7346102[/snapback] Kommer helt an på hvilket plagg som er rosa. Hvis du har rosa genser eller jakke synes jeg ikke noe særlig om det. Kommer også an på hvor "knæsj" den er, lys rosa kan være fint, men ikke knallrosa. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Jeg synes rosa er en utrolig stygg farge, uansett om den brukes av gutter eller jenter.. 7346376[/snapback] :O Jeg synes rosa kan være stilig. Har noen rosa skjorter og jeg synes rosa kan være stilig farge (så lenge man ikke overdriver). 7346570[/snapback] Stilen min har knapt nok rom for farger. Det går stort sett i sort, hvitt og grått, med detaljer i klassiske, beskjedne farger som rød, mørkeblå og lilla i unntakstilfeller...da sier det nesten selv at farger som rosa (og forøvrig gul, oransje, etc.) er bannlyst fra min garderobe :] Uansett, jeg synes rosa tøy er verre på jenter enn gutter. Jenter (når de kommer opp i en viss alder, ihvertfall) med rosa klær ser automatisk fjortiss/barnslig/trash ut =\ Endret 24. november 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå