LarsP Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 (endret) * Black leather with fine textile-lined bill pocket in rich purple * Supple black leather exterior with white topstitching * Pocket-filled interior with Mini photo image and contrast topstitching * Folded bill pocket, two slot pockets and eight card slots * Small embossed Paul Smith signature on lower front corner * 4.25" x 3.7" x 0.7" * Made in Italy LINK Endret 22. november 2006 av LarsP Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Jeg pleide aa bruke kortholder, men etter okning av kredittkortbeholdningen og andre artige kort har jeg tatt i bruk en klassisk Burberry-lommebok. Litt femin kanskje. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Den Paul Smith lommeboka var råkul da! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Hmm, Louis Vuitton åpner jo på fredag - så jeg kan jo ta en tur innom og se om jeg finner en lommebok. Flaks jeg har kontor 10 sek. unna butikken. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Lets meet up Robbie Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Hmm, Louis Vuitton åpner jo på fredag - så jeg kan jo ta en tur innom og se om jeg finner en lommebok. Flaks jeg har kontor 10 sek. unna butikken. Og siden du skal ha lommebok: Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Hmm, Louis Vuitton åpner jo på fredag - så jeg kan jo ta en tur innom og se om jeg finner en lommebok. Flaks jeg har kontor 10 sek. unna butikken. Og siden du skal ha lommebok: 7340140[/snapback] Endelig et godt julegaveforslag til pappa... Noen som tør å gjette på en norsk pris? Editert av moderator. Vennligst ikke quote bilder. Endret 23. november 2006 av darkness| Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Hmm, Louis Vuitton åpner jo på fredag - så jeg kan jo ta en tur innom og se om jeg finner en lommebok. Flaks jeg har kontor 10 sek. unna butikken. Og siden du skal ha lommebok: 7340140[/snapback] Endelig et godt julegaveforslag til pappa... Noen som tør å gjette på en norsk pris? 7340271[/snapback] Den første der så jeg i Paris en uke siden, prisen var 500 € om jeg ikke husker helt feil. Blir vel en 4.000kr +/- tenker jeg. Editert av moderator. Vennligst ikke quote bilder. Endret 23. november 2006 av darkness| Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Fant den. Pris: 470€ (jeg bommet med 30€, ikke verst ). Prisen i Norge blir vel sikkert den samme, rundt 3900kr. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Kom til å tenke på en ting. Flesteparten av dere misliker det faktum at man kan kjøpe en replica av f. eks. en Gucci veske og spare mange tusen kroner på det. Mitt spørsmål er da følgende: Er det lov å selge kopier av kjente merkevarer i Norge? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Har du lov til å stille deg ut på gata med 30 heimebrente Windows cd-er? Nei. Til salgs, altså. Endret 23. november 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Syns ikke de eksemplene blir sammenlignbare. Har en person/butikk lov til å selge Gucci replicaer? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Det blir jo det samme som å selge slipstreamed XP-cder, på samme tid som du utgir dei for å være originale Microsoft Windows XP-cder. Med andre ord, det er ikkje lovlig, nei. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 De som selger replicaer sier jo ikke at det er originalvare de selger. Det kan da ikke være tiilfelle!? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Hehe, det skjer ofte at gateselgere har annonsert med ekte Dior-briller til 300,-, f.eks. Men uansett korleis du ser på det: Å selge noko som ikkje er tilknytta eit visst varemerke under det samme navnet er ulovlig. Endret 23. november 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 En gateselger er en ting. Butikker er noe annet. Hvis det er ulovlig, hvorfor får butikkene holde på da? De sier jo ikke at varene er ekte, men gode kopier. Etter hva jeg har forstått hvertfall. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Har du eksempler på butikker her til lands som selger kopier av kjente merkevarer? Ein måte det kan gjerast på er ved å kalle merket _nesten_ det samme som originalen. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Markedsføringsloven. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Fant den. Pris: 470€ (jeg bommet med 30€, ikke verst ). Prisen i Norge blir vel sikkert den samme, rundt 3900kr. Fant bildene fra jeg siden jeg også. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Har du eksempler på butikker her til lands som selger kopier av kjente merkevarer? 7342222[/snapback] Var en butikk her i bergen som drev med det, men det kom på nyhetene så mener den er nedlagt nå. Husker ikke navnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå