kjelke Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Jeg har heller ikke hørt om en norsk butikk som selger Prada sko. Skal du ha det, kan du bestille online, på en butikk i utlandet som har det, eller så kan du jo dra til London eller andre europeiske shoppingbyer. Foreslår Antwerpen eller Brussel 7331326[/snapback] Vincci i Bergen fører Prada-sko. Enkelte ganger har de til og med inne sko fra Church's og Tod's. Utvalget er dog begrenset. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Forslag til voksne klær / stilige / hverdagslige klær til en 16åring , nemlig meg ? tenkte meg å bruke 2000-3000kr.. Skal ha full pakke, gjerne mer av T-skjorter osv.. Altså, ikke ALT for dyrt ;/ Bare forslag av ting som matcher osv. For skal på kjøpesenteret her omkring . hvis jeg finner fram.. 7331469[/snapback] Vans/Converse - 600,- Nudie [sett inn modellnavn, f.eks. slim jim] raw - 900,- 2x enkle belter fra H&M (et svart og et brunt) - 150,- En hvit/sort tee, H&M - 80,- En langermet hvit/sort trøye, H&M - 80,- 1x Tee med trykk, Carlings, JC, H&M, lokale butikker - 200,- - 400,- 1x hettegenser/vanlig genser, Utro, Carlings, JC etc. - resten,- Burde være fullt mulig å få full pakke for under 3000,- Har da tatt utgangspunkt i at du kjører en helt regular stil. Endret 21. november 2006 av HKoN- Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Kjøpte meg "Nike Women's Air Force 1 High"-sko i dag. Jey! Damen i Nike-butikken mente jeg burde bruke impregnering som inneholdt Goretex. Kan jeg bruke impregneringen jeg har kjøpt i en "vanlig" skobutikk, eller burde jeg høre på hennes råd? Saken er at de solgte impregnering i Nike-butikken og jeg er i utgangspunktet skeptisk til å handle slike "ekstra ting" fordi jeg ikke vil bli prakket på noe jeg strengt tatt ikke trenger/har fra før. Stemmer det at impregnering ofte inneholder silikon og at det er skadelig for sko som disse? Link til skoene hvis noen lurte: http://stress.no/Products.aspx?hid=2&cid=66&pid=6037 7332015[/snapback] Du kan helt greit bruke "vanlig" sprayimpregnering, trenger ikke et likt produkt som du allerede har men med annen merkelapp. Inneholder den silikon (noe veldig mange gjør) må man passe opp for å bruke den på 'patent leather' altså helt glossy skinn, men det finnes ikke på denne skoen så det er bare å kjøre på. Anbefaler å sette dem inn med et syltynt lag med gjennomsiktig voks før du begynner å bruke dem og å regelmessig vaske bort drit og reimpregnere med spray. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Tipper RobbieDeluxe får hakeslep av disse: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hadde jeg bare hatt sommerens penger her nå... - Disse var bare helt råe. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Nudie ble dannet i 1999 og slo ikke an i Norge før flere år etter. ToS er et gammelt merke, ja, men de er først de siste åra de har blitt et "hipt" merke - før var det bare dresser. Filippa K var vel kanskje de første, men de har vel aldri slått ordentlig an, siden det er ikke i mange andre butikker enn sine egne du finner mange Filippa K plagg, dessuten snakker vi om jeans i denne diskusjonen. Filippa K Jeans har vel aldri blitt særlig stort. Nudie har tho' blitt mye mer populært enn Acne, og er mye mer for allmennheten. Du får jo tak i Nudie nesten overalt nå. Acne finnes også i mange butikker men ikke i butikker som Carlings og JC. 7331163[/snapback] Acne kom først til Norge rundt årtusenskiftet og har ikke festet grepet på jeansmarkedet før de siste årene. Nudie var en klar hit allerede i 2000/01. Merker som Tiger, Peak Performance og Filippa K (de har faktisk jeans/hybrider) har vært store siden midten av 90-tallet. Problemet er vel kanskje at du kun var 9 år i 2000? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Forslag til voksne klær / stilige / hverdagslige klær til en 16åring , nemlig meg ? tenkte meg å bruke 2000-3000kr.. Skal ha full pakke, gjerne mer av T-skjorter osv.. Altså, ikke ALT for dyrt ;/ Bare forslag av ting som matcher osv. For skal på kjøpesenteret her omkring . hvis jeg finner fram.. 7331469[/snapback] Vans/Converse - 600,- Nudie [sett inn modellnavn, f.eks. slim jim] raw - 900,- 2x enkle belter fra H&M (et svart og et brunt) - 150,- En hvit/sort tee, H&M - 80,- En langermet hvit/sort trøye, H&M - 80,- 1x Tee med trykk, Carlings, JC, H&M, lokale butikker - 200,- - 400,- 1x hettegenser/vanlig genser, Utro, Carlings, JC etc. - resten,- Burde være fullt mulig å få full pakke for under 3000,- Har da tatt utgangspunkt i at du kjører en helt regular stil. 7332918[/snapback] Jeg kommer mye lengre enn det der med 3k. Men så bryr jeg meg ikke om mote heller da. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Tipper RobbieDeluxe får hakeslep av disse: Hadde jeg bare hatt sommerens penger her nå... - Disse var bare helt råe. 7334094[/snapback] Jeg fikk hakeslep...Pris? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Tipper RobbieDeluxe får hakeslep av disse: Hadde jeg bare hatt sommerens penger her nå... - Disse var bare helt råe. 7334094[/snapback] Jeg fikk hakeslep...Pris? 7334604[/snapback] Jeg tipper 4.000 kr i Norge og ca. 450€ i utlandet? Onyx? Lenke til kommentar
chris Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 gjentar naa spoersmaalet mitt eg hvet dere om norske sider som selger prada sko? trenger det litt fort egentli. tusn takk 7330194[/snapback] Tror neppe at det finnes. Dessuten er det vel bare én butikk som har Prada sko ... 7330915[/snapback] *kremt* 2 Butikker i Oslo som selger Prada sko, Robbie da. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Tipper RobbieDeluxe får hakeslep av disse: Hadde jeg bare hatt sommerens penger her nå... - Disse var bare helt råe. Jeg fikk hakeslep...Pris? Jeg tipper 4.000 kr i Norge og ca. 450€ i utlandet? Onyx? Hehe, du fikk det ja. Stemmer. Det er bedre å bestille fra utlandet, de koster 427$ fra Stydrops.com, noe som fører til 2800,- NOK. Dette er kroner å spare altså! - Her er de. Lenke til kommentar
kjelke Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 (endret) De Prada-skoene har de mest irriterende plastsålene. Har to par med samme såle og de er glatte som F på vått føre, de lager mye lyd og de er alt for stive, men så er jeg kanskje ganske utilitariansk... EDIT: Og angående "sparing". Prada-sko i nye kolleksjoner på Vincci har omtrent identiske priser som på styledrops og raffaello, med mindre de er på salg. Endret 22. november 2006 av kjelke Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Synes 4000,- er i overkant mye for et par glorifiserte wrestlingboots. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Nei, tro meg, de er verdt det... Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Har sett mye finere sko til den prisen i samme stil. Hva med de originale Chelsea-bootsene? Fin beskrivelse av skoa Lars Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Robbie trenger tips til ny lommebok! Anyone? (Bør ha plass til en del ) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Hippie Flippie-sak fra Paul Smith: Personlig så bruker jeg kun kortholder, men den lommeboka der var faktisk ganske kul. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Den er fantastisk kul - problemet er bare at en venn av meg kjøpte den sist vi var i New York. Og han er rimelig stolt over å være den eneste i vår vennekrets som har den, så jeg vil ikke være kjip. Men for all del, den var dritkul. Flere tips? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Paul Smith - Mini Car Billfold Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Now we're talking.. Hvor mange kort har den plass til? 4-5 på hver side? Klarer ikke se det helt utifra det bildet (link?). Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Er de tilgjengelige på nett Lars? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå