Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Speaking of jeans ... flere som har sansen for Acne? Kjedet meg her om dagen og kjøpte et par lave og smale Acne bukser og de var faktisk ikke så verst likevel. :)

7319963[/snapback]

 

Nok et svensk merke som har slått an...

 

Er enig i at de ikke er så dumme, men for meg så må de vike for Tiger Idol og Lindeberg Carrotleg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nok et svensk merke som har slått an...

7320167[/snapback]

 

Blir litt feil å si det, i og med at Acne var det første svenske merket som slo an i Norge, og første gang jeg så Acne i Norge var vel i '02-'03. Et av de klart beste merkene innen jeans i dag hvis du er ute etter diskré, enkle og høykvalitetsjeans med god passform og bra utvalg.

Lenke til kommentar
Nok et svensk merke som har slått an...

7320167[/snapback]

 

Blir litt feil å si det, i og med at Acne var det første svenske merket som slo an i Norge, og første gang jeg så Acne i Norge var vel i '02-'03. Et av de klart beste merkene innen jeans i dag hvis du er ute etter diskré, enkle og høykvalitetsjeans med god passform og bra utvalg.

7325386[/snapback]

I sånn ca hvilket år slo det ann da? Måtte vært en god del år før du så det?

Lenke til kommentar

Var en liten leif der. Skulle stå '04-'05, men det hadde vel ikke slått helt i gjennom i Norge da, men det var vel det svenske merket som slo i gjennom i Norge først sammen med Nudie, men Acne og Nudie brukes av forskjellige typer personer.

 

Nudie er mer kul ungdomsskolegutt, mens Acne er for de som vet hva de vil ha og ikke trenger at alle skal se hva slags bukse du har ved å se på baklomma.

Lenke til kommentar
Hva med Tiger Of Sweden sine jeans da? Eller snakker vi merker som kunn fører jeans?

7325564[/snapback]

 

Jeg elsker Tiger-jeans. Hele merket i seg selv er topp, god kvalitet og stilig design. Alt er heller ikke så veldig prangende. (sett bort i fra gensere med "tiger of sweden" overalt, og de veldig utbredte beltene med tigerhodet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...