Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Vært hos "Datakjeden" to ganger. Begge gangene tør de knapt si hei til meg... De svarer meg ikke når jeg snakker til dem, bare gjør som jeg sier... Blir litt oppgitt... Men så ser jeg på kvitteringen fra i går... "Ole Ronni" har ekspedert deg... Skjønner du ser litt i disken med et sånt navn...

 

Passer kanskje bedre i SO...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vært hos "Datakjeden" to ganger. Begge gangene tør de knapt si hei til meg... De svarer meg ikke når jeg snakker til dem, bare gjør som jeg sier... Blir litt oppgitt... Men så ser jeg på kvitteringen fra i går... "Ole Ronni" har ekspedert deg... Skjønner du ser litt i disken med et sånt navn...

 

Passer kanskje bedre i SO...

kanskje redd sossen skal se rart på dem :p

 

Neida, missliker datakjeden pga holdningen der. Er veldig jeg vil ha- her har du - pengene takk - ikke noe ha det opplegg.

 

 

Nordialog og Telebutikk kjeden er bedre sånn sett, der er de hyggelig og høfflige med deg :)

 

men nok om det.

Hvor mye koster en Lindeberg genser i hvit eller kule farger? noe side som har bilder? :p

Lenke til kommentar
Hvilken hårvoks bruker dere karer? Nå har jeg sannelig fått nok av den røde Dax-voksen. Må ha en som sitter i en god stund, som får håret til å stå og som 'selvsagt' lett kan vaskes ut.  :cry:

Jeg bruker KMS Hairplay og Renati(den med rød topp).

Navnet sier meg ikke stort, men jeg kan notere ned tipset ditt.

 

Kjenner du til noen butikker/frisører hvor det bør være mulig å få skaffet denne?

KMS Hairplay Molding Paste heter den jeg bruker for tiden, KMS og Renati selges vel på de fleste frisørsalonger, ingen faste kjeder som bruker de.

 

Anbefales på det varmeste :thumbup:

Lenke til kommentar
Noen som vet om noen bra butikker i Stocholm? (type som selger Gucci, D&G osv.) Er en kameratgjeng som reiser ditt i morgen og jeg har 30k og bruke på klær så dette skal bli kos ;) Bilder og mer info når jeg kommer tilbak.

Birger Jarlsgt (her ligger gucci, versace, luis vuitton, peak performance, sturegallerian (kjøpesenter m. bl.a. lindeberg main store), we++), bibliotektsgt. (armani, rizzo (fete sko)++), hamngt. (NK og PK huset (NK er det beste kjøpesenteret i stockholm synes jeg), diiger H&M og Gallerian (også ett fett kjøpesenter). Kungsgt og drottningsgt (hoved paradegt) er også shopping gt, men jeg liker ikke disse så godt og er ikke så godt kjent der. Kungsgt har bl.a. Rizzo og WE, mens drottningsgt. har de vanlige kjedebutikkene +Åhlens (stort kjøpesenter som egentlig er ganske greit, jmf. Oslo city). Zara ligger helt nederst i Hamngt og hvis du trasker litt rundt i bakgt. v/NK +biblioteksgt finner du sikkert noen fete butikker der også. Det er bl.a. en ganske fet butikk som heter Red Devil hvor de har kul sko og klær. Min ubestridte favoritt er og blir NK-huset for der finner du det meste (inkl. pol). Har du god tid burde du stikke en tur innom Söder, tror gaten med de fleste butikkene heter götgatan eller noe sånt. her ligger små design butikker, en jævlig fet H&M og Friis company Store (søs er veldig glad i den)

 

Hentet fra mote.no, gullars innlegg :)

Lenke til kommentar
Hvilken hårvoks bruker dere karer? Nå har jeg sannelig fått nok av den røde Dax-voksen. Må ha en som sitter i en god stund, som får håret til å stå og som 'selvsagt' lett kan vaskes ut.  :cry:

Bruker selvsagt rød Dax. Hvorfor endre det perfekte?

Som andre har påpekt så mange ganger før meg; den lar seg nesten ikke vaske ut. Er veldig fornøyd med effekten dog, kan ikke huske å ha vært borti andre hårvokser som får håret til å stå like elegant. ;)

Hvorfor vil du vaske den ut?

Hvorfor tror du??

 

Man går da vitterlig ikke med samme hårvåks i flere dager i strekk, eller uker for den sakens skyld? Det er ikke bare uhygeinsk, men også skadelig for håret ditt. Den røde wax'en er heller ikke bra for håret. Siden den er så sterk som det den er, tetter porene i håret seg igjen, noe som selvfølgelig ikke er bra for håret. Er en grunn til at frisører fraråder folk å bruke den voksen...

Lenke til kommentar
Hvilken hårvoks bruker dere karer? Nå har jeg sannelig fått nok av den røde Dax-voksen. Må ha en som sitter i en god stund, som får håret til å stå og som 'selvsagt' lett kan vaskes ut.  :cry:

Jeg bruker KMS Hairplay og Renati(den med rød topp).

Navnet sier meg ikke stort, men jeg kan notere ned tipset ditt.

 

Kjenner du til noen butikker/frisører hvor det bør være mulig å få skaffet denne?

KMS Hairplay Molding Paste heter den jeg bruker for tiden, KMS og Renati selges vel på de fleste frisørsalonger, ingen faste kjeder som bruker de.

 

Anbefales på det varmeste :thumbup:

Jeg blander dax (for styrken), med en engelsk voks (for lukten).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...