TorbjørnK Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Lurer på om jeg skal ha meg en Canada Goose. Hvis jeg finner frem til butikken da... 7233371[/snapback] Det er ikke vanskelig å finne frem. Det ligger rett over gaten for Galleriet og Xhibition. 7235679[/snapback] I stavanger? 7237321[/snapback] bergen Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Er ikke parkas type jakke med "pels" rundt hettekanten, akkurat som canada goose? I forfjor dreit industrien parkas jakker såå bad at du ikke kunne finne butikker uten. 7234077[/snapback] Parkas er en lengre "jakke". De fleste har pels, ja. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Er ikke parkas type jakke med "pels" rundt hettekanten, akkurat som canada goose? I forfjor dreit industrien parkas jakker såå bad at du ikke kunne finne butikker uten. 7234077[/snapback] Parkas er en lengre "jakke". De fleste har pels, ja. 7237587[/snapback] Chilwack'en til Canado Goose er vertfall ikke lang Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Chilwack'en til Canado Goose er vertfall ikke lang 7237595[/snapback] Greit, Canada Goose kaller nesten alle sine for parka da, men hvis du ser på andre merker så er de fleste litt lengre. EDIT: okei, kan se ut som canada goose kaller sine med pels for parka, men jeg har fått intrykk av at andre ser på det litt annerledes. Driter jeg meg ut nå? Endret 7. november 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Parka while a parka is a knee-length cold-weather jacket or coat, typically stuffed with down or very warm synthetic fibre, and having a fur-lined hood. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Lurer på om jeg skal ha meg en Canada Goose. Hvis jeg finner frem til butikken da... 7233371[/snapback] Anbefales. Bruker min når det er ekstremt kaldt i Oslo og den er like varm hver gang. Veldig god jakke. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Bergans er jo synonymt med høy kvalitet, så det skjønner jeg egentlig veldig godt 7235536[/snapback] Og skyhøye priser, vaffal på de 71grder nord jakkene Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Bergans er jo synonymt med høy kvalitet, så det skjønner jeg egentlig veldig godt 7235536[/snapback] Og skyhøye priser, vaffal på de 71grder nord jakkene 7240257[/snapback] Tja.. Jeg så den ene av de til drøye 2000,- mener jeg, på Bergans.no. Finnes da dyrere jakker enn det, men det kan jo hende du siktet til en annen da... Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 De vanlige Bergans jakkene ligger vel på drøye 3000 på sportsbutikker. Ikke så galt Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Fant ut at jeg ikke hadde sett på alle jakkene som lå på nett, derav prisoverslaget over.. Er en helt grei pris. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Noen som hvet om en butikk som fører Canada Goose i stavanger?Evnt. nettside? 7233079[/snapback] Jeg prøver meg igjen, noen som hvet? Og wh1te, hvis du finner en butikk, si ifra Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Hvis Platou i Bergen har dem, så regner jeg med at også Platou på Sandnes har dem Kjøpte meg ny jakke\parkas i dag. Ble en dunjakke fra Energy. Sort, ganske enkel med "pels" rundt kragen. Måtte ha en varm jakke nå, har gått i ziphood til vanlig, men merket at jeg frøs i dag. Endret 8. november 2006 av EvenT Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Noen som har denne jakka? Er den bra? Vurderer å kjøpe den, 2000,- er ikke så gærnt. Noen som vet om butikker i Oslo der jeg kan få tak i den? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Noen som har denne jakka? Er den bra? Vurderer å kjøpe den, 2000,- er ikke så gærnt. Noen som vet om butikker i Oslo der jeg kan få tak i den? 7246644[/snapback] hehe, det så ut som en ny-motens narkoman/uteligger-dunjakke:-P Var blåfargene som gjorde det... Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Den så ut som noe fra 'Døden på Oslo S' ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Noen som har denne jakka? Er den bra? Vurderer å kjøpe den, 2000,- er ikke så gærnt. Noen som vet om butikker i Oslo der jeg kan få tak i den? 7246644[/snapback] Den jakken brukte jeg faktisk noen minutter ute i felten i dag. Den er helt sykt god. Hvis du liker fargene så er det bare å peise på. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Bergans dunjakkene er utrolig deilige! Løp og kjøp. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 8. november 2006 Rapporter Del Skrevet 8. november 2006 Ja, er de det? Har ikke rukket å kjøpe meg ny jakke i år enda, men Bergans er en av alternaltivene. Noen som vet hvordan den er i forhold til Nike ACG? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 9. november 2006 Rapporter Del Skrevet 9. november 2006 Man må ikke ha den i den psycho blåfargen da Anyway, noen som vet hvor i Oslo jeg kan få tak i den? Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 9. november 2006 Rapporter Del Skrevet 9. november 2006 hehe... dete kaller jeg ny trend på vei inn (håper jeg...) infidel t-shirt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå