DNA Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Skulle ønske jeg hadde levd med 10000 merkebutikker rundt meg som i Stockholm, her hvor jeg bor finnes det nok bare 1-2 bra butikker litt nærme. 7208117[/snapback] Jeg hadde dødd for å si det på godt norsk. 7208120[/snapback] I Bærum skulle det vært mere bra butikker og ikke sånn cubus osv. Eneste bra butikker jeg vet om: 2x 4men, 2x vic og follestad. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Poor boi.... Sending my love and thought to you, with nice Louis-Vuitton shoes, and armani suits... Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Jeg kjøpte et par Ecco sko på 70%, 1300, det sparte jeg mange penger på Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Jeg kjøpte et par Ecco sko på 70%, 1300, det sparte jeg mange penger på 7208178[/snapback] Gratulerer? Hvis bilde... Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Jeg kjøpte et par Ecco sko på 70%, 1300, det sparte jeg mange penger på 7208178[/snapback] Gratulerer? Hvis bilde... 7208188[/snapback] Takk? Ikke noe fancy sko, men jeg trengte noen varme, nå som det er så mye sny ute Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Da var man tilbake fra Diesel Patrol. Meget spennende og interessant! Mye stilig i vente på jeansfronten, både til herre og dame, for å si det slik Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Kjøpte nye Quiksilver's idag, såå digge. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Jeg er på utkikk etter vintersko, noe à la disse: Noen tips om hvilke butikker i Bergen som kan være verdt å sjekke ut? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Det der er jo ikke skikkelig vintersko. Du kommer jo til å få neglsprett så det holder, tror jeg ikke hadde gått med skinn sko, uten noe skikkelig inni... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Hmm ... Hvordan bør man stelle håret for at det skal bli langt og vakkert? Tynne det ut? Har ganske tjukt hår, men det er blitt tynnere i det siste. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Er det bare meg eller kommer det hele tiden nye folk inn hit som "har peiling" og uttaler seg deretter? Og som selv har ekstremt mye merkeklær, seff. IMO er det kun 3-4 stykker her som virkelig har peiling, og de vet selv hvem det er. Det blir litt teit, spør du meg Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Man får ikke lov å poste i tråden når man ikke har peiling? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Er det bare meg eller kommer det hele tiden nye folk inn hit som "har peiling" og uttaler seg deretter? Og som selv har ekstremt mye merkeklær, seff. IMO er det kun 3-4 stykker her som virkelig har peiling, og de vet selv hvem det er. Det blir litt teit, spør du meg 7212282[/snapback] Du er teit. Bare fordi man ikke er moteguru så skal man ikke få lov å poste sine meninger og synspunkter her? Idioti. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Man får ikke lov å poste i tråden når man ikke har peiling? 7212298[/snapback] Joda, man trenger bare ikke uttale seg skråsikkert om ting man ikke har så utrolig mye peiling på. Vet ikke om noen har gjort det, men det er vel noe sånt FredericC vil frem til. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Alle kan selvfølgelig poste her, men han er sikkert bare lei av folk som leker eksperter og uttaler seg skråsikkert om ting de ikke har peiling på. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Er det bare meg eller kommer det hele tiden nye folk inn hit som "har peiling" og uttaler seg deretter? Og som selv har ekstremt mye merkeklær, seff. IMO er det kun 3-4 stykker her som virkelig har peiling, og de vet selv hvem det er. Det blir litt teit, spør du meg 7212282[/snapback] Skjønner ikke helt hva du mener (tror ikke de andre her skjønte heller) - kan du forklare? Takk Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) dobbelt........... Endret 3. november 2006 av @daniel89j Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Ehm, siden dette er en mote- og utseendetråd må jeg spørre noen spørsmål ang at jeg har begynt å få litt flass i hodebunnen og har generelt tørr hud fra før selv om jeg drikker enormt mye vann. 1. Er det fordi jeg bruker define shampoo eller define styling paste? 2. Dusjer jeg 10min vs 5min, er jeg mye mer utsatt for å tørke ut hud og hår da? 3. Hvilken shampoo var det som ble anbefalt tidligere til en som hadde flass? Tror det var i denne tråden, det ble i alle fall sagt at Head&Shoulders og sånne jallating ikke virka, men noen skikkelig shampooer man får kjøpt hos frisører ville fjerne flass ordentlig. 4. Tips ang tørr hud i ansiktet? Etter jeg har dusja/bada blir huden ekstremt tør.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Om du dusjer ofte kan du fort få tørr hodebunn. Jeg dusjet to til tre ganger om dagen før, og jeg var plaget av det. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Edit: Bildene ble på en eller annen måte borte. Endret 4. november 2006 av AnAnAs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå