SumSar Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 I dag kjøpte jeg meg 3 nye sommerplagg på dressmann. Er jeg ut da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hvilken hårvoks bruker dere karer? Nå har jeg sannelig fått nok av den røde Dax-voksen. Må ha en som sitter i en god stund, som får håret til å stå og som 'selvsagt' lett kan vaskes ut. Bruker selvsagt rød Dax. Hvorfor endre det perfekte? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hvilken hårvoks bruker dere karer? Nå har jeg sannelig fått nok av den røde Dax-voksen. Må ha en som sitter i en god stund, som får håret til å stå og som 'selvsagt' lett kan vaskes ut. Eau Natural. (sp?) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Kjøpte Tiger-belte og Bjørn Borg-boxer til typen (rawrr). Har et bilde av beltet hjemme, men kunne ikke legge det ut før han hadde fått gaven Jeg er spent på hvordan beltet kommer til å holde seg (med tanke på at andre forumbrukere har hatt dårlig erfaring med belter av dette merket). Endret 8. juli 2005 av darkness| Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Kjøpte meg en ny genser og to skjorter nettopp. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 I dag kjøpte jeg meg 3 nye sommerplagg på dressmann.Er jeg ut da? Bryr du deg? Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 I dag kjøpte jeg meg 3 nye sommerplagg på dressmann.Er jeg ut da? Bryr du deg? Hva tror du han mente da? se: Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Utrolig hvor mye enkelte shopper.. Jeg kan ikke huske jeg var på en klesbutikk å shoppa klær Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Utrolig hvor mye enkelte shopper.. Jeg kan ikke huske jeg var på en klesbutikk å shoppa klær Shopping er ekstrem-sport! Nei, men elsker å shoppe! Elsker å dra kortet og signere. Får kick! Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg har et par t-shorter, et par bukser.. Klarer meg fint Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg har et par t-shorter, et par bukser.. Klarer meg fint Kor kjekt kan det vera å berre ha eit par t-shjorter og eit par bokser? Er viktigt å ha ein del å velga mellom.. Eg synes eg har lite kler Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hvilken hårvoks bruker dere karer? Nå har jeg sannelig fått nok av den røde Dax-voksen. Må ha en som sitter i en god stund, som får håret til å stå og som 'selvsagt' lett kan vaskes ut. Bruker selvsagt rød Dax. Hvorfor endre det perfekte? Som andre har påpekt så mange ganger før meg; den lar seg nesten ikke vaske ut. Er veldig fornøyd med effekten dog, kan ikke huske å ha vært borti andre hårvokser som får håret til å stå like elegant. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Er tilbud på BB boxere på Nextman, Mercur senteret i Tr.heim. 299 kr for 2 stk Har også mange andre fine modeller, til vanlig pris. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hvilken hårvoks bruker dere karer? Nå har jeg sannelig fått nok av den røde Dax-voksen. Må ha en som sitter i en god stund, som får håret til å stå og som 'selvsagt' lett kan vaskes ut. Jeg bruker KMS Hairplay og Renati(den med rød topp). Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hvilken hårvoks bruker dere karer? Nå har jeg sannelig fått nok av den røde Dax-voksen. Må ha en som sitter i en god stund, som får håret til å stå og som 'selvsagt' lett kan vaskes ut. Jeg bruker KMS Hairplay og Renati(den med rød topp). Navnet sier meg ikke stort, men jeg kan notere ned tipset ditt. Kjenner du til noen butikker/frisører hvor det bør være mulig å få skaffet denne? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Er tilbud på BB boxere på Nextman, Mercur senteret i Tr.heim. 299 kr for 2 stk Har også mange andre fine modeller, til vanlig pris. Det jeg betalte i går, i Oslo... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hvilken hårvoks bruker dere karer? Nå har jeg sannelig fått nok av den røde Dax-voksen. Må ha en som sitter i en god stund, som får håret til å stå og som 'selvsagt' lett kan vaskes ut. Bruker selvsagt rød Dax. Hvorfor endre det perfekte? Som andre har påpekt så mange ganger før meg; den lar seg nesten ikke vaske ut. Er veldig fornøyd med effekten dog, kan ikke huske å ha vært borti andre hårvokser som får håret til å stå like elegant. Hvorfor vil du vaske den ut? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Solbriller!!!!! mamma sier jeg må ha solbriller når jeg skal til syden noen som vet hvor de selger noen som ser litt ut og ikke koster 10000kr? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Solbriller!!!!! mamma sier jeg må ha solbriller når jeg skal til syden noen som vet hvor de selger noen som ser litt ut og ikke koster 10000kr? Pilotbriller @ Estetique for 105,- Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) sist jeg shoppet var det vel en genser, en pirat shorts bukse og en dressjakke. Sum ble vel 800 kroner pluss minus Nå var det på tilbud, så normal pris var vel over 1000 lappen.... kleskjøp er stressende for meg, mobilkjøp er ekstremsport. På et eller annet tidspunkt møter du en drittsekk i kassa....like gøy hver gang å vinne Endret 8. juli 2005 av Christian86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå