Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Hvilken hårvoks bruker dere karer? Nå har jeg sannelig fått nok av den røde Dax-voksen. Må ha en som sitter i en god stund, som får håret til å stå og som 'selvsagt' lett kan vaskes ut. :cry:

Bruker selvsagt rød Dax. Hvorfor endre det perfekte?

Lenke til kommentar

Kjøpte Tiger-belte og Bjørn Borg-boxer til typen (rawrr). Har et bilde av beltet hjemme, men kunne ikke legge det ut før han hadde fått gaven :p Jeg er spent på hvordan beltet kommer til å holde seg (med tanke på at andre forumbrukere har hatt dårlig erfaring med belter av dette merket).

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Hvilken hårvoks bruker dere karer? Nå har jeg sannelig fått nok av den røde Dax-voksen. Må ha en som sitter i en god stund, som får håret til å stå og som 'selvsagt' lett kan vaskes ut.  :cry:

Bruker selvsagt rød Dax. Hvorfor endre det perfekte?

Som andre har påpekt så mange ganger før meg; den lar seg nesten ikke vaske ut. Er veldig fornøyd med effekten dog, kan ikke huske å ha vært borti andre hårvokser som får håret til å stå like elegant. ;)

Lenke til kommentar
Hvilken hårvoks bruker dere karer? Nå har jeg sannelig fått nok av den røde Dax-voksen. Må ha en som sitter i en god stund, som får håret til å stå og som 'selvsagt' lett kan vaskes ut.  :cry:

Jeg bruker KMS Hairplay og Renati(den med rød topp).

Navnet sier meg ikke stort, men jeg kan notere ned tipset ditt.

 

Kjenner du til noen butikker/frisører hvor det bør være mulig å få skaffet denne?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvilken hårvoks bruker dere karer? Nå har jeg sannelig fått nok av den røde Dax-voksen. Må ha en som sitter i en god stund, som får håret til å stå og som 'selvsagt' lett kan vaskes ut.  :cry:

Bruker selvsagt rød Dax. Hvorfor endre det perfekte?

Som andre har påpekt så mange ganger før meg; den lar seg nesten ikke vaske ut. Er veldig fornøyd med effekten dog, kan ikke huske å ha vært borti andre hårvokser som får håret til å stå like elegant. ;)

Hvorfor vil du vaske den ut?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Solbriller!!!!!

 

mamma sier jeg må ha solbriller når jeg skal til syden

 

noen som vet hvor de selger noen som ser litt ut og ikke koster 10000kr?

Pilotbriller @ Estetique for 105,-

Lenke til kommentar

sist jeg shoppet var det vel en genser, en pirat shorts bukse og en dressjakke. Sum ble vel 800 kroner pluss minus :p

Nå var det på tilbud, så normal pris var vel over 1000 lappen....

 

 

kleskjøp er stressende for meg, mobilkjøp er ekstremsport. På et eller annet tidspunkt møter du en drittsekk i kassa....like gøy hver gang å vinne :p

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...